MuscleMeat

Serious bulking bro

Levii

Advanced Bodybuilder
Waardering
26
Lengte
1m82
Oke.. Ik zit nu al meer dan een halfjaar op hetzelfde gewicht.. Ik blijf steken tussen de 75kg-78kg .. Daar hang ik altijd rond.
Mijn voedingschema:
10:00u -> Kom havermout(halfvolle melk)+Whey shake+Kiwi
12:10u -> 6eieren (waarvan 3eigelen) + 4volkoren boterhammen + soeplepel olijfolie OF 150gr tonijn(blik) + 4volkoren boterhammen + soeplepel olijfolie
13:30u -> TRAINING
POST WORKOUT: Whey shake
15:10u -> 150gr kippenborst + 125gr rijst
17:20u -> wat de pot schaft
20:00u -> 4 volkoren boterhammen met pindakaas en wat kipfilet (50gr)
22:30u -> 500gr kwark + soeplepel olijfolie
[00:30u -> (misschien als ik nog wakker ben) blikje tonijn]
... Over de dag heen: minimum 2liter water en minimum 1l halfvolle melk

Dit eet ik elke dag zonder resultaat. Ik heb mijn 8uur slaap, goede training (geen overtraining, maar ook niet te weinig)
Ik zou nu graag overgaan naar de 4000kcal. Ineens drastisch...
Ik heb een tijdje 81kg (toen was ik wel beetje vet) gewogen en daar wil ik weer zitten.

Iemand tips of aanpassing voor aan meer kcal te komen?? Moet drastisch zijn!
Miss een dikke weightgainer met 1000kcal eraan toevoegen? :D Dem sugars

TOEVOEGING:
Requirements to maintain weight: 2930kcal

Requirements to gain a kilo/week: 4000kcal
55% Carbs -> 553gr
15% Protein -> 150gr
30% Fat -> 134gr

Laatst bewerkt:
Meer rijst, boterhammen, havermout, pindakaas (of noten), melk (chocomelk) eten etc. Kcal vooral vol gaan eten met goede bronnen van KH en vet. Weightgainer zou ik niet nemen, hoogstens alleen als het niet anders kan. Wel raar dat je niet aankomt trouwens, hoeveel Kcal is bovenstaand schema?

Ik denk dat de probleem in je kt zit. Doe je wel de grote 3? En ga je steeds wel opzoek na je grens om die vervolgens te overschrijden ? Ik had dit namelijk ook totdat op een gegeven momment door ging tot fails en daarna nog 1x over heen ben in 6 maanden 9kg aangekomem met zelfs vet verlies

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat de probleem in je kt zit. Doe je wel de grote 3? En ga je steeds wel opzoek na je grens om die vervolgens te overschrijden ? Ik had dit namelijk ook totdat op een gegeven momment door ging tot fails en daarna nog 1x over heen ben in 6 maanden 9kg aangekomem met zelfs vet verlies

Bijkomen met vetverlies.. You got to be a sick mofo do to that.
Of kuurtje gelegd? :D
Maar het probleem ligt zeker niet in men kt.. Ik kom stilletjes aan bij in kracht brah.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 14:50 ----------

Meer rijst, boterhammen, havermout, pindakaas (of noten), melk (chocomelk) eten etc. Kcal vooral vol gaan eten met goede bronnen van KH en vet. Weightgainer zou ik niet nemen, hoogstens alleen als het niet anders kan. Wel raar dat je niet aankomt trouwens, hoeveel Kcal is bovenstaand schema?

Ik zou het echt niet weten.. schatting?

Waarom mest je je zo snel vet? Er is al veel onderzoek naar gedaan en bij 1kg per week aankomen is het vooral vet. Meer dan 1kg spier per maand kan je eigenlijk niet halen, dus dat is dan 3 kilo vet per maand! Dat moet je er ooit weer af cutten zonder spierverlies!

Bijkomen met vetverlies.. You got to be a sick mofo do to that.
Of kuurtje gelegd? :D
Maar het probleem ligt zeker niet in men kt.. Ik kom stilletjes aan bij in kracht brah.

4,5 maanden bulk 1,5 maand cut:trollface:

+ beginners hebben dat ook bijna altijd

Is toch niet zo moeilijk? Eet van alles gewoon wat extra als dat je nu doet. En waarom drastisch? Heeft toch helemaal geen zin. Als je nu niks gaint voeg dan eerst gewoon 300kcal toe per dag ofzo en niet ineens 1000kcal, en al helemaal niet met zon mass gainer terwijl het ook met gewoon voedsel kan.

+1 @ MarceldeV
Daarbij kun je eenvoudig zelf een Weight Gainer maken met havermout, melk, whey, banaan en pindakaas.
Dan heb je ook nog eens zelf de kcal en de macro verdeling in de hand.

Terug
Naar boven