XXL Nutrition

SERIOUS DAMAGE!! (voor de hardcore liefhebbers)

Users who are viewing this thread

Demonsquad

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 aug 2005
Ik heb een hekel aan die oude hardcore man. Klinkt gewoon gay. Zo'n lauwe bas en van die vrolijke deuntjes. Het tempo ligt vaak wel hoog, maar die samples zijn allemaal zo vrolijk. Nee ik vind die nieuwe shit wel stuk vetter, gewoon lekker agressief, volle gas.

dat is dus niet waar he.. de hardcore van tegenwoordig is pas soft man.
wat een gay melodietjes, lijkt wel trance met een harde bassdrum erin.
Sommige ouwe hardcore nrs zijn misschien wat soft door de melodietjes.
Maar er is echt wel super goede en harde gabber man.
Ik luister zelf helemaal geen moderne hardcore, alleen industrial en terror dat ownt wel.

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
Ik heb een hekel aan die oude hardcore man. Klinkt gewoon gay. Zo'n lauwe bas en van die vrolijke deuntjes. Het tempo ligt vaak wel hoog, maar die samples zijn allemaal zo vrolijk. Nee ik vind die nieuwe shit wel stuk vetter, gewoon lekker agressief, volle gas.

idd, happy daar moet je bij mij ook niet mee aankomen.
vind de teksten wat sneu hier en niet echt overtuigend (als ze dat al kunnen zijn)

riggard

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2006
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
ja tuurlijk, ik bedoel parkzicht etc. is gewoon redelijk mat, maar tegenwoordig barst het ook van die pussyhardcore, angerfist enzo, vind dat gewoon trance met een beetje herrie ertussendoor.

zoals dit: RapidShare Webhosting + Webspace

goed te luisteren hoor :D

heb nog wel wat meer als er mensen geinteresseerd zijn.

Laatst bewerkt:

Naar boven