MuscleMeat

serotonine hydrochloride als geestverruimend middel?

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Een groot deel van de mensen die wel een mdma hebben gebruikt weten dat het gelukzalige gevoel veroorzaakt wordt doordat mdma de aangemaakte serotonine in grote hoeveelheden vrij doet komen.

Nu heeft dit al negatieve effect dat je de dgn erna een depressief gevoel kunt hebben (nachtmerries komen dan ook vaak voor).

Nu vraag ik me af wat voor effect zuivere serotoninehydrochloride zal hebben als je het neemt?

Stel dat het een zelfde soort rush geeft, dan zou het een beter alternatief zijn omdat je je lichaamseigen serotonine niet 'opmaakt'.

Via internet kan het besteld worden voor niet al teveel geld:

Ik ken iemand die kan zelf geen serotonine aanmaken (genetisch), en daar zijn ze bezig met een onderzoek bezig met serotonine transplanties...

MartiNs zei:

yups..

ik ken ook zo'n iemand, maar die heeft bij vlagen minder aanmaak van serotonine, dus heel veel stemmingswisselingen (op dagelijkse basis)

hij krijgt er alleen medicatie voor, weet even niet wat het is.

bartp zei:
Ik ken iemand die kan zelf geen serotonine aanmaken (genetisch), en daar zijn ze bezig met een onderzoek bezig met serotonine transplanties...
Iedereen die wel eens xtc heeft gehad weet hoe sterk je emoties afhankelijk zijn van je hersenchemie.
Zo’n afwijking lijkt me geen pretje! :eek:

On-topic:
Kan serotonine-hcl wel ongeschonden de lever passeren?
En ik denk dat voor serotonine toediening hetzelfde geld als voor testosteron toediening. De kans is groot dat het lichaam reageert door zelf geen serotonine meer aan te maken. En dan heb je dus hetzelfde negatieve effect als met een XTC pil.

Lauw zei:
Iedereen die wel eens xtc heeft gehad weet hoe sterk je emoties afhankelijk zijn van je hersenchemie.
Zo’n afwijking lijkt me geen pretje! :eek:
On-topic:
En ik denk dat voor serotonine toediening hetzelfde geld als voor testosteron toediening. De kans is groot dat het lichaam reageert door zelf geen serotonine meer aan te maken. En dan heb je dus hetzelfde negatieve effect als met een XTC pil.

het is beiden een hormoon, serotonine word gestuurd door de hypofyse (als ik mij niet vergis)

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
On-topic:

Zit wat in. Ik hoorde trouwens dat exogeen toegediende serotonine niet door de hersenbloedbarriere komt.

Ik denk dat ik anders ook niet de eerste was geweest met deze ingeving.

Maar ik heb wat tabs vanuit engeland besteld met serotoninehydrochloride.

Ben benieuwd.

Leviathan zei:
Zit wat in. Ik hoorde trouwens dat exogeen toegediende serotonine niet door de hersenbloedbarriere komt.
Ben benieuwd.
Tóch doen he:D:D:D

Leviathan zei:
Ben benieuwd.
Wat betaal je hiervoor +/-?

Sinlath zei:
het is beiden een hormoon, serotonine word gestuurd door de hypofyse (als ik mij niet vergis)

Serotonine is een neurotransmitter. Pure serotonine is giftig en kan je dus beter niet toedienen! (serotoninesyndroom)

Door 5-htp of l-tryptofaan herstel ik al goed genoeg!

Ook door XTC met GHB te combineren kan je de serotonine tekorten iets inperken!

Even wat anders dan he? Stèl dat 't je serotonine aanvult, komt dat dan weer allemaal vrij wanneer je Ecstacy slikt? Dat zou namelijk betekenen dat je je eerste pil ervaring weer terug zou kunnen krijgen. :D

Oh oh oh, ik wil even geen proefkonijn zijn. :D

• Topic Starter Topic Starter
Marky zei:
Even wat anders dan he? Stèl dat 't je serotonine aanvult, komt dat dan weer allemaal vrij wanneer je Ecstacy slikt? Dat zou namelijk betekenen dat je je eerste pil ervaring weer terug zou kunnen krijgen. :D
Oh oh oh, ik wil even geen proefkonijn zijn. :D

Het zal je serotonine denk ik niet aanvullen. Het enigste dat je doet is exogeen serotonine aanvoeren, dat indien het door de hersenbloedbarriere kan komen, je een xtc-like gelukzalig gevoel zal geven.

Dat laatste is dus de vraag.

Dat Helios verkoopt Homeopathische middelen, niet voor niets dat ze potenties aangeven. Volgens mij koop je gewoon wat dure tinctuur, zal verder weinig invloed hebben op je serotonine levels.

Terug
Naar boven