- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanochtend gelopen!
Lekker buiten in de vrieskou; 35 minuten laag tempo.
Ik voel me lekker wakker nu na de warme douche en havermout-whey ontbijt.
Vanmiddag krahttraining....wordt vervolgd.

Ben jij al bezig met een cut of zo? Midden in de winter? Kun je niet beter lekker wat massa pakken tot de lente en dan een paar weken cutten voor de zomer?Vanochtend gelopen!
Vanochtend gelopen!
Goed gedaan man 35 min.Haha met timberlands inclusief stalen neuzen!Met tennisrackets onder je schoenen?
Sterk staaltje kerel![]()
Ben jij nog vrij dan? Moest helaas weer aan de slag voor de baas
Ben jij al bezig met een cut of zo? Midden in de winter? Kun je niet beter lekker wat massa pakken tot de lente en dan een paar weken cutten voor de zomer?
heftig filmpje , maar zoals mr chick zei , ik zie mezelf niet zo hangen , good luck ermee
Lekker he dat hardlopen; de dokter had me gezegd de keel koel te houden en dat lukt met deze temperaturen.Goed gedaan man 35 min.
haha lachen! Ik doe eigenlijks wat te weinig buikspieren![]()

Ik train ook iedere training mijn buikspieren, niet zo uitgebreid als mossad hier doet. Maar het helpt zeker, want onder een laagje vet worden je buikspieren wel steeds sterker en dat helpt bij meer oefeningen. Ik geef je helemaal gelijk, lekker knallen.

Plus, some people say: het vet zit waar het rustig zit. Dus als je je buik traint, zou
het vet daar ook eerder geneigd zijn om te 'lossen'
(5* toegevoegd trouwens)
sgt wordt de abs-man - train ze man het gaat goed hier , mooie work-out
Ik train ook iedere training mijn buikspieren, niet zo uitgebreid als mossad hier doet. Maar het helpt zeker, want onder een laagje vet worden je buikspieren wel steeds sterker en dat helpt bij meer oefeningen. Ik geef je helemaal gelijk, lekker knallen.
Ik doe zelf ook 4x p.w buikspieren; heb dat altijd de basis gevonden. Sommige sterke mannen gebruiken juist hun buik om ballen op te leggen,
maar eerlijk gezegd vind ik een sporter met een dikke buik geen gezicht.
En aangezien ik zelf bijna niet kan trainen vind ik dit hele leuke workouts om te zien. Ga zo door man.![]()