XXL Nutrition

sgtmossad heeft een nieuwe lifestyle

Peiling Peiling Zijn zupersetjes voor massa- , droog - en/of sterker worden

• Supersetjes voor massa en sterker worden?

Stemmen: 1 12,5%
  • Of supersetjes om kurkdroog te worden?

Stemmen: 7 87,5%

• Totaal stemmers
    8
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Nee, ik had toendertijd 4 wedstrijden achterelkaar gedraaid in 13 ???dagen,
waarvan 1 STM-wedstrijd met vrachtwagen trekken,auto DL,laadrace,etc,
toen een hardloopwedstrijd, een PL wedstrijd en weer een 10km run en pang...daar gingen de hams tijdens mijn eindsprint.
Opgelopen tijdens de squat.

Goed getraind overigens;zag er weer puik uit. Je DL gaat lekker.:D

Thanks Marco! Die deadlift is ook erg lekker om uit te voeren! Die hams die springen is ****ing pijnlijk he?

klopt ik cheat tegenwoordig ook een beetje , bij mij is het een combinatie geworden van de bb row en de yates row , maakt niet zoveel uit hoor , ik voel hem evenwel

Ja in principe voel je hem altijd wel.....!

Dude een boxershort.......laat me raden jij hebt een "bjorn borg" net boven het randje van je broek uitkomen:roflol:

Een onderbroek heren! COME ON!!!!!!! Niemand ziet het! Ik pak het goedkoopste setje bij de action. Wat kan mij het nou schelen wat ik daaronder zitten heb.

Je hebt nog steeds niet naar de datum gekeken?

idd, mooie kleur tekst trouwens:)

Gebruik de search hier op het forum en er gaat een wereld voor je open!:D

Lol idd thanks maatje...je weet toch een beetje dollen is lachen toch!

Net even een buikspier training gedaan thuis 30 minuten brute oefeningen!:wl::lifter::loopband:

Mijn nieuwe voedingschema!!

Svp jullie feedback...ik heb hierbij hulp nodig mannen!

Ik ben 1,96 lang en verbrand 2200 kcal in ruststand

Bijlagen

Niks mis mee toch?
Alleen waarom havermout s'avonds voor het slapen?
Of slaapwandel je veel:P Pak er dan liever wat vet bij die
laatste maaltijd zodat dat de eiwitopname vertraagd de rest van de
nacht. En ik zou btw. wel af en toe enige ingrediënten variëren.
Bv. in plaats van kipfilet doe je es vette vis op je brood. Of in plaats
van tonijn pak je es wat zalm door je groenten of biefstuk of rundergehakt.
En neem ook es bv. rijst of aardappelen. Dan blijft je schema goed vol te houden
en kun je het zo lekker maken als je zelf wilt.

Wbt. aantal kcal. kun je dit gewoon eerst es een paar weken aankijken.
Kijk naar de spiegel en je krachtstats en pas als laatste naar de weegschaal;)
Veel succes!

Niks mis mee toch?
En neem ook es bv. rijst of aardappelen. Dan blijft je schema goed vol te houden

Veel succes!

Mee eens, havermoutin de avond neem ik zelf ook omdat ik anders snachts wakker wordt van de honger! Dus dit kan imo geen kwaad!

Als je het door vet vervangt ook?

Noten
of 2 eetl. lijnzaadolie/olijfolie

Ik heb net je onderhoud berekent! Als je tussen de 3 - 5 X sport moet je een kleine 3400 binnen krijgen! hier kom je neit aan, je KH inname is vrij laat! Je vetten mogen klein beetje hoger, je eiwit mag hoger maar is al wel goed zo!

Je zit op nog geen 4 gram KH per lichaamsgewicht! terwijl de normaale waarde tussen de 5 - 7 is!

Misschien ook een idee om op je trainingsdagen hoog in kh's te zitten en op je rustdagen lager. Ik doe dat zelf ook en heb het idee dat je dan minder vet aanzet.

Lijkt vrij veel op mijn schema, voor de bulk zou ik hoger gaan, nog 500 kcal erboven dmv:

50 gram noten Savonds erbij (300 Kcal)
overal nog 1 extra boterham (200 Kcal)

Thanks voor je reactie! Heb je het verschil gezien tussen trainingsdagen niet t-dagen. Verschillende tapbladen

Niks mis mee toch?

Veel succes!

Thanks..ik gebruk inderdaad een beetje havermout om van het honger gevoel af te komen. Zal inderdaad overwegen om het te schrappen.

Mee eens, havermoutin de avond neem ik zelf ook omdat ik anders snachts wakker wordt van de honger! Dus dit kan imo geen kwaad!

Ik ook..maar als het vet aanzet zal ik hiermee stoppen?

Als je het door vet vervangt ook?

Noten
of 2 eetl. lijnzaadolie/olijfolie

Zal het eens proberen...vertraagt dit de eiwitten zodat je er langer op kan teren maat?

Ik heb net je onderhoud berekent! Als je tussen de 3 - 5 X sport moet je een kleine 3400 binnen krijgen! hier kom je neit aan, je KH inname is vrij laat! Je vetten mogen klein beetje hoger, je eiwit mag hoger maar is al wel goed zo!

Je zit op nog geen 4 gram KH per lichaamsgewicht! terwijl de normaale waarde tussen de 5 - 7 is!

Is dat slecht voor je ..ik bedoel eerder ongezond? Eigenlijk wel goed toch om droog te pompen? Of adviseren jullie iets anders?

Misschien ook een idee om op je trainingsdagen hoog in kh's te zitten en op je rustdagen lager. Ik doe dat zelf ook en heb het idee dat je dan minder vet aanzet.

Heb je de twee verschillende tapbladen gezien? Dat doe ik ook toch maatje?

Moet je niet bij mij wezen, ben niet zo met die schema's bezig. Maar als ik zo naar alles kijk heb ik het idee dat je te weinig eet met jou lengte en gewicht. Je bent zeer actief wat ik in je trainingen lees en doet cardio. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de laatste tijd je vet% daalt.

Oja ik zag die tabbladen niet:P ben niet zo thuis in dat soort dingen;)
Maar idd vet vertraagd de opname van de eiwitten. Zelf zou ik het verschil nog hoger laten oplopen tussen de trainingsdagen en rustdagen bv. 1000 kcal. maar dat is je eigen keuze.
Je moet het gewoon zo proberen en gaandeweg aanpassingen maken. Het is toch nooit perfect en dat hoeft ook niet;). We zijn tenslotte geen pro's.

Cardio & Buikspieroefeningen will do the trick :p. Gaat lekker hier Sergeant!

1) Havermout in de avond wel nemen maar beperkt het (20 - 40 Gram Max) Zet je vet aan stop er dan mee
2) Inderdaad zou ik noten bij de kwark nemen, ik doe het meestal zo: eerst eet ik 50 gram gemengde notenmix ofzo, daarna direct 500 gram kwark met 20 - 40 Gram Havermout erin. Kan ook Muesli zijn!

Oja ik zag die tabbladen niet:P ben niet zo thuis in dat soort dingen;)
Maar idd vet vertraagd de opname van de eiwitten. Zelf zou ik het verschil nog hoger laten oplopen tussen de trainingsdagen en rustdagen bv. 1000 kcal. maar dat is je eigen keuze.
Je moet het gewoon zo proberen en gaandeweg aanpassingen maken. Het is toch nooit perfect en dat hoeft ook niet;). We zijn tenslotte geen pro's.

Thanks voor je reactie! Kan je svp uitleggen waarom het zo`n groot verschil moet zijn 1000 kcal-doen bb-ers dit ook? Denk je als je mijn excel bestand ziet en de t-dagen en de niet t-dagen dat ik minder moet eten op niet t-dagen of de 100 kcal verchil bereiken door nog meer te eten op t-dagen.
Die vette vis zoals zalm etc. ga ik zeker doen...dat gooit inderdaad wat variatie erin!

Cardio & Buikspieroefeningen will do the trick :p. Gaat lekker hier Sergeant!

Thanks Sniper! Ik heb nu al zin in maart.....om te gaan cutten.
Deze zomer gaat het BF% op 7 staan maatje....dan komen die chicks vanzelf naar je toe op het strand.

op dit gebied ben ik een beginneling - sorry sgt:o

No problem maat! Ik ben ook lerende..waarom begin je er niet eens keer mee?

1) Havermout in de avond wel nemen maar beperkt het (20 - 40 Gram Max) Zet je vet aan stop er dan mee
2) Inderdaad zou ik noten bij de kwark nemen, ik doe het meestal zo: eerst eet ik 50 gram gemengde notenmix ofzo, daarna direct 500 gram kwark met 20 - 40 Gram Havermout erin. Kan ook Muesli zijn!

Thanks voor je tip! Ik zal het eens proberen hoe dit bevalt en zal ook mugjes suggestie - twee eetlepels olijfolie ipv havermout - eens proberen.

Waarom moet ik by the way hoger in kh gaan zitten en wat is het voordeel daarvan. Hoe hoog moet je by the way in grammen in vet gaan zitten per dag...is dat wel goed geregeld in mijn schema?

Terug
Naar boven