XXL Nutrition

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

• Topic Starter Topic Starter
De Stacker 4 niet, maar momenteel gooi ik ook nog Stacker 2 af, mét een beetje efedrine erin dus.. Ik wacht op m'n bestelling van stacker 4 bij xxl nog..

Stacker2 niet onderschatten kerel ;) Dacht dat er in eentje ongeveer een 25mg efedrine zat.
Telt toch al aardig op zo

Veel succes beertje!!
You know I'll be there in good and 'bad' (cutting) times :D
Love ya :heart:

hahah hij zal sneller droog staan dan hij zelf denkt :p

Veel suc6 man, ben benieuwd ;)

Hahahahahahah bende kwasten :p:p:D Thanx guys hehe..

Dank je wel schatje, je bent een enorme steun in deze "weeral" moeilijke periode :D
:heart: :clap: :heart:

Morgen effe de weegschaal op, het zal me benieuwen!!

Eind deze week stillaan T3 opbouwen.. jammieee :D

Ai ai ai ... nu is het gedaan met freaky praat te verkopen hé kerel :p

:jk:

Thank God for openminded women

Hoe gaat die kerel? Merk je trouwens al iets van die T3?

Haha ja man, maar komt wel goed :D

Weegschaal vanmorgen.. 98,7kg... gaat natuurlijk als een trein de eerste anderhalve week van m'n dieet..
Veelal vocht enzo natuurlijk..

De T3 ben ik nog niet mee begonnen kerel, voorlopig alleen op Stacker 2 bezig!
Vrijdag gooi ik de eerste 25mcg T3 in, maandag word dat 50mcg,..
Ik wil opbouwen tot 3 daagjes 125mcg, dan terug naar 100 - 75 - 50 - 25 -12,5. (tot einde augustus moet dat zijn dus..)

Voorlopig geen clenbuterol, tenzij in de laatste afbouw week misschien!

Nu richting gym om carbfree benen te gaan trainen.. dat wordt weer gezellig!!

Niet bang om zonder AAS aan de T3 te gaan ? Of start je je test p-tren a cycle sneller dan voorzien ?

Niet bang om zonder AAS aan de T3 te gaan ? Of start je je test p-Trenbolone a cycle sneller dan voorzien ?

Volgens mijn "planning" zou ik volgende week maandag met T3 beginnen.

JULI

week 1 Stacker 4 (of Animal Cuts)
week 2 stacker 4
week 3 stacker 4 + 50mg efedrine + T3 25mcg
week 4 stacker 4 + 50mg efedrine + T3 50mcg + 40mg stanozolol

Maar ik ga vrijdag de eerste T3 tab toch afgooien (25mcg), en dan maandag op 50mcg.
Dan heb ik enkele daagjes zonder AAS idd, en daarna komt de stanozolol erbij..

Geen Test-P & Tren cycle zoals eerst gedacht dus.. die hou ik voor een andere keer! :D ;)
Eiwitten zijn goed hoog, en op een "lage" dosis T3 is spiermassaverlies toch wel overrated lijkt me...

Komt wel goed dus!

De beentraining van vandaag was iig BAGGER! geen carbs = geen energie = flutgewichten en na 1 set al de pijp uit.. maar ja, dat hoort erbij!

Nu dextrojuice erin, zal me wel goed doen, en dan wat stackers vreten :D

Juist, had over het hoofd gezien dat je na een weekje al aan de winny gaat, en als je daarbij dan hoog in de eiwitten blijft, zal dit m.i. weinig tot geen spierafbraak tot gevolg hebben...

In elk geval veel succes met deze harde cutperiode ! Weet intussen ook al wat het is om low carb te gaan trainen ! echt zo'n slecht gevoel soms, alsof je elk moment kan doodvallen... hehe...

Na mijn training neem ik al een tijd 40gr dextrojuice, maar wat ik wel ondervind is dat ik me net daardoor nog een tijdje 'slechter' ga voelen, beginnen zweten en zo, en ik hou het bijvoorbeeld echt niet langer dan 5 min meer uit in de sauna...
Vandaag pas na de sauna de dextrojuice genomen, en dat scheelde echt wel !

Probeer eens Maltodextrine, ShaqAttack.

Shadow; Veel succes met de cut ouwe.

Maltodextrine voeg ik toe aan mijn whey die ik een halfuurtje na de training binnenkap, dit onder de vorm van ovomaltine...

Die dextrojuice doet me altijd goed shaq... echt, daar herkom ik van!

Voel me nu weer net een schotelvod.. echt scheef gaan op low-carb toch wel..

Maar dat hoort er weer allemaal bij! :D

In de cut?
Als ik cut laat ik de dextrose lekker links staan! De één buiten de ander zeker..;) Anyway, muchos succes!

In de cut?
Als ik cut laat ik de dextrose lekker links staan! De één buiten de ander zeker..;) Anyway, muchos succes!

Vlak na de training zou het geen kwaad kunnen daar alleen je glycogeen zou bijgevuld worden en niet voor "extra" kh gaat zorgen...?

Tenzij je 200gr dextrose inkapt :D

Ik hou het bij 40-50gr

Het zit je allemaal tussen de oren kerel ;)
Ik draai al meer dan een half jaar op -100gr KH per dag en eens je het gewend bent, bevalt het prima ;)

Zo, eerste tab T3 is genomen.. vanmorgen op lege maag..

Eerst wat brinta met water (en whey poeder) en wat bcaa's, glutamine,.. en een uurtje later gaan trainen..

Na 1 schouderoefening was mijn licht natuurlijk al ver uit.. low carbs..... you gotta love it..

Strax nog wat extra ephedrine erinkegelen... eer ik omverval!

Weegschaal stond vanmorgen op 98.1kg, weer 600gr minder dan enkele dagen geleden.. hmmmz..

Robke > meer dan een halfjaar op low carb... ok, dat wen je wel, maar heb je nog resultaat..? wat ben je verloren in dat halfjaar?

Terug
Naar boven