Fitness Seller

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

Die dextrojuice doet me altijd goed shaq... echt, daar herkom ik van!

Ja heerlijk Dextro Juice! Ik pak nu 1 schep na de training, normaal in bulk 2 scheppen. Ik geloof ook dat het wel meevalt qua vetopslag na de training. Ik heb een tijdje een beetje brinta of havermout na de training genomen maar daar ben ik weer vanaf gestapt. Beetje DJ en ik voel me weer helemaal top!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu Vitargo in huis gehaald, damn wat een verschil van samenstelling in de shake!

Al mijn shakes drink ik nu met water, zuivel is compleet uit m'n dieet gebannen, met dextrojuice vond ik dit de lekkerste shake van de dag natuurlijk, maar met vitargo.. is het precies of er zit volle melk in haha..

Vandaag voor 't eerst 50mcg T3 genomen, tot nu toe neem ik alles als ik snachts moet gaan pissen (rond 6-7u smorgens eigenlijk) en ga dan weer slapen.. goed idee?

Moet je ook de volledige dagdosis van 100mcg in één keer nemen, of dan beter verspreiden? Ondanks m'n speurwerk heb ik hier nix van gevonden..

Weegschaal: 97.7...
Spiegel: Buikje begint toch al wat plattere tekenen te vertonen haha

Vandaag een "normale carb" dag... één "cheatmaaltijd" dus..

MZZL!

Vandaag voor 't eerst 50mcg T3 genomen, tot nu toe neem ik alles als ik snachts moet gaan pissen (rond 6-7u smorgens eigenlijk) en ga dan weer slapen.. goed idee?

Moet je ook de volledige dagdosis van 100mcg in één keer nemen, of dan beter
MZZL!

Ik neem het meteen als ik opsta, een half uur voor de eerste maaltijd.

Dagdosis in één keer innemen kan gewoon. In twee keer mag ook, maar hoeft niet.

waarom geen carbs voor je training?

ik neem 50 gram whey en 66 gram brinta (8 eetlepels) voor de training (370 kcal ongeveer?)

anders kan ik niet trainen, niet goed trainen = krimpende spieren= lagere basal metabolisme

waarom geen carbs voor je training?

ik neem 50 gram whey en 66 gram brinta (8 eetlepels) voor de training (370 kcal ongeveer?)

anders kan ik niet trainen, niet goed trainen = krimpende spieren= lagere basal metabolisme

Ja dat klopt ook, geen carbs = geen energie = na 1 oefening naar de klote = uberzware training waar je scheef van gaat haha..

De bedoeling is gewoon om de trainingen momenteel op "vetreserves" te doen en niet of nauwelijks op kh...

Als de stanozolol volgende week erin gaat, gaat het dieet ook wel wat veranderen, iets meer carbs en zowieso hoger in eiwitten weer..
En dan nog een goeie pré workout en we kunnen weer knallen!!!!

(btw nu is de topictitel nog niet veranderd, ik vind het niet ideaal te loggen over m'n cut in een topic waar de mensen nog denken dat het over Test-E & Dianabol gaat... )

Wat is dan de half waarde tijd van t3? Ik lees 1-2dagen en ik lees 8uur.. Daarom neem ik ze verspreid over de dag..

Haha ja en op een andere site lees ik weer 24u..

Tjah...?

We zullen maar 1 dag nemen dan zeker? hmmmz...

Ik ben nog steeds van zin de dagdosis in eens te nemen.. dus jah..

Haha ja en op een andere site lees ik weer 24u..

Tjah...?

We zullen maar 1 dag nemen dan zeker? hmmmz...

Ik ben nog steeds van zin de dagdosis in eens te nemen.. dus jah..

gehe.. owkee dan.. ik doet em toch verspreid.. veel zal et ook niet uitmaken mischien..

Iemand anders n visie hier op?

Merk je al wat trouwens? Je bent nu n week aan de t3 toch? Ik zie mezelf al wel iets droger worden in de spiegel (denk ik).. vd week ff meten..

Vrijdag heb ik de eerste tab pas genomen bro!

Vrijdag 25mcg
Zaterdag 25mcg
Zondag (vandaag) 50mcg..

De rest van de week ook nog op 50mcg, dan begin ik met de stanzolol en zet ik T3 op 75mcg voor een weekje!
Daarna enkele dagen 100mcg :D

My bad..

Lekkrrrrrrr.. Ik ga morge naar de 75mcg.. Ben nu 2 weken bezig..

Maat van me wil ook winny/t3 doen.. We zullen je volgen pik!! succes..

hoeveel % sta je nu op?

Many Thanx dude!!!

2 weken geleden begonnen op 102.5kg @ 19 a 19,3%

Vanmorgen 97.7kg.. vooral nog wat vocht kwijt dus, maar toch ook wel wat op de middel!

Ik volg sinds 2 weken een uber strikt "low carb" dieet.. als ik dit nog een maandje of 2 kan aanhouden, moet ik toch een aanzienlijk resultaat hebben!! (en dan spreek ik over 12%...)

burn the fat makker :D

aah, je bent aan het cutten nu! ok dan....
veel succes ermee kerel. ik ben wel benieuwd naar wat je ervaringen zijn met de t3.

houd er rekening mee dat de t3 opbouwd he; dus je gaat wel stukken hoger dan de 100mcg uitkomen.

@ rusher > jep, ik ben aan het cutten.. ik heb de topictitel al proberen te veranderen maar krijg het niet gefixed zo..

Wat bedoel je met meer dan 100mcg dan? ik bouw het nu op tot 100mcg per dag.. dan terug af.. maar jij bedoeld dat als je op 100mcg per dag, eigenlijk toch "hoger" dan dat aantal zit?
Ik ben idd ook erg benieuwd wat een goed dieet en T3/efedrine en wat cardio voor me gaan doen!

@ Victory > ok man, we zien dan wel ;)

Terug
Naar boven