XXL Nutrition

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

maar jij bedoeld dat als je op 100mcg per dag, eigenlijk toch "hoger" dan dat aantal zit?

jep ;)

heb t zelf ook in een cut cycle gedaan, 40mg anavar, 100mcg t3 en 90mg efi (en nog wat cafeine en yohimbine). voor mij was het een helse tijd qua sides... met name zweten en hoge bloeddruk/koppijn. het resultaat was dan wel weer de moeite waard (15kg)... hoop dat het qua sides jou beter af gaat.

blijven loggen he!

• Topic Starter Topic Starter
jep ;)

heb t zelf ook in een cut cycle gedaan, 40mg anavar, 100mcg t3 en 90mg efi (en nog wat cafeine en yohimbine). voor mij was het een helse tijd qua sides... met name zweten en hoge bloeddruk/koppijn. het resultaat was dan wel weer de moeite waard (15kg)... hoop dat het qua sides jou beter af gaat.

blijven loggen he!

Wow nice man! 15kg.. hopelijk 100% vet ;) :cool:

Ja die yohimbine, daar moet ik eens achter horen, effe kijken wat 't kost, en waar te halen, en welke dosering, trlalala..

Ik ga ervoor kerel! Het vet zal wegsmelten, no matter what!! 10-12% here i come!! :D (hopelijk zonder al teveel sides hehe)

helaas niet 100% vet, wel het grootste deel... dankzij de anavar.
in mijn cut zat er nog gewoon cafeine en yohimbine in stacker 3 ofzo; kwestie van wat efi hcl erbij en knallen maar... hoe dat vandaag de dag zit geen idee!

ik heb niet je hele log doorgespit maar wat ga je aan cardio doen precies ?

Ja dat klopt ook, geen carbs = geen energie = na 1 oefening naar de klote = uberzware training waar je scheef van gaat haha..

De bedoeling is gewoon om de trainingen momenteel op "vetreserves" te doen en niet of nauwelijks op kh...

hiermee moet je meteen stoppen bro! krachttraining is er om je spieren op te bouwen, niet om vet te verbranden, vet verliezen daar zorgt je dieet voor! (en cardio) neem op KT dagen 3 carb maaltijden, ontbijt, pre en post, en als je in de ochtend traint kan je het bij 2 houden (je moet dan na je ontbijt trainen)

Als de stanozolol volgende week erin gaat, gaat het dieet ook wel wat veranderen, iets meer carbs en zowieso hoger in eiwitten weer..
En dan nog een goeie pré workout en we kunnen weer knallen!!!!

waarom eiwitten omhoog met de winny? AS zorgen voor een betere eiwit synthese, ik zou snel naar de 100 mcg t3 toewerken, daarop blijven (dus toch maar niet cyclen wat ik eerder vertelde) en dan daar je dieet op aan passen!

desnoods NO carb op rustdagen en 3 x carb meal op KT dagen!

Wow nice man! 15kg.. hopelijk 100% vet ;) :cool:

Ja die yohimbine, daar moet ik eens achter horen, effe kijken wat 't kost, en waar te halen, en welke dosering, trlalala..

Ik ga ervoor kerel! Het vet zal wegsmelten, no matter what!! 10-12% here i come!! :D (hopelijk zonder al teveel sides hehe)

Je moet eens horen naar Yocoral bij de apotheek. Misschien krijg je het zo nog mee.

Keep on logging ;)

Laatst bewerkt:
Heb niet alles gelzn maar ben cker benieuwd naar je resultaten met winny en t3... Als het jou goed bevalt zal ik dat kuurtje gaan stelen van jou :P

@ dareal > je hebt gelijk kerel!! bedankt voor het advies, mijn voedingsschema is nu ruwweg:

05.00 70gr brinta + whey (carbs)
07.30 150gr kipfilet + groenten
10.00 150gr koolvis + groenten (+ eventueel een stukje donker brood -> carbs... )
12.30 Whey shake
14.30 Performance Megabar (42gr eiwitten + 22gr carbs...)
16.30 Trainen
18.30 Whey + Vitargo/Dextrojuice (carbs! :D )
19.00 200gr vis, kip, steak + groenten + 40gr rijst (carbs! :D )
21.30 Caseine + whey

Weining carbs dus, alleen op de juiste momenten!

Alle shakes zijn met water...! Alle zuivel is dus gebannen uit dit dieet, wil echt het maximum eruit halen!!

@ ikzelf > thanx bro! hopelijk word het even succesvol als ik hoop, kan bijna niet mislukken, alles is tip top 2 the point!! :D

@ Robke78 > thanx voor de tip man! En ik blijf zeker loggen ;)

Vandaag uberlekkere training toch gehad! Die ephedrine doet 't 'm weer :D it's really the shit!!
Buiten die megabar van performance met dat 22gr koolhydraten om 14u30 had ik geen carbs meer gehad sinds 10.00 dus met wat ephedrine erbij kon ik toch een lekkere knaltraining ervan maken..

Rug helemaal naar de t*ring getraind (lat pulldowns, close grip rows, en deadlifts waren hiervoor voldoende!)

Schouders een uberpomp gegeven met oldskool staande militairy presses, gevolgd door supersetje van side & front raises :D

Traps doen branden met db shrugs & barbell shruggs.. high intensety!! :D

En een hoop crunches erachterna... :)

Morgen............It's legday :eek:

moet ook maar aan de ephedra! welke neem je en hoeveel?

@ dareal > merk: geen idee, zijn per 30mg gedoseerd..

Momenteel is dit m'n inname schema:

4.00 50mcg T3 (een uur voor het ontwaken)

6.00 Stacker 2 (met beetje ephedra in dus..)

10.30 30mg ephedrine

12.30 Stacker 2

15.30 30mg ephedrine :D

Nergens last van voorlopig.. alleen lekker kicken op de stackers en efedrine.. maar het "lekkere" gevoel dus.. altijd handig met de morgenpost haha..

Van 50mcg T3 tot nu toe helemaal NIX last.. denk ook niet dat ik daar sides van zal ondervinden.. maar ben nog maar een klein weekje ver dus dat is nog niet te zeggen misschien ???

(ik zag bij de search functie topics waar andere leden ook totaal geen respons qua sides kregen van T3.. zelfs niet op 100mcg... dus ja.. zien wel)

Zometeen BENEN.... dat word zeker heftig neergaan dus effe m'n laatste ephedrine tab inkegelen (+ supercharge :D ) moehaha :P

@ unexist animal ;) > haha ja kweet 't dude.. tis nooit een leuke tijd dat heel gecut.. maar we gaan ervoor..!! Dus neem hier maar een voorbeeld aan bro,

karakter kweken ;)

Jonges, ik zit me tot over m'n oren in te lezen over T3, clen,..

Dit is wat k op een amerikaans forum gevonden had..

Want ik ben de draad kwijt.. aan deze kant zweren ze bij afbouw... en daar... lijkt 't idd totaal overbodig voor sommige "guru's"...

Neem effe de tijd dit door te lezen..

Vooral wat die "mallet" zegt.. en hij is een ge-eerd "T3-kenner" volgens 't forum.. :)

http://forums.steroid.com/showthread.php?t=158357

mja; als je alleen kijkt naar het opstarten van de eigen schildklierhormoon aanmaak na een t3 cycle zal het wsch niet veel uitmaken. en dat lijkt het enige te zijn waar 'men' op focust....

ik vraag me af of er niet andere lichaamsprocessen zijn die WEL gebaat zijn bij het wat rustiger afbouwen van exogeen t3. ik kan daar helaas niets over vinden; maar het lijkt me voor het lichaam een stuk fijner als e.e.a. wat geleidelijker gaat.....

ik blijf ook gewoon rustig afbouwen.

Zoals aangegeven in mijn log heb ik WEL heel langzaam afgebouwd, met op het einde zelfs 3-4 dagen op 12,5mcg T3, en ik heb er tot nu toe TOTAAL GEEN LAST van !! Ben Off T3 sedert 8 juli, ik vermoed dat ik nu toch wel enige rebound zou moeten hebben voelen, nee ?

Zoals aangegeven in mijn log heb ik WEL heel langzaam afgebouwd, met op het einde zelfs 3-4 dagen op 12,5mcg T3, en ik heb er tot nu toe TOTAAL GEEN LAST van !! Ben Off T3 sedert 8 juli, ik vermoed dat ik nu toch wel enige rebound zou moeten hebben voelen, nee ?

Traag afgebouwd plus een ECA stack erachter gegooid ... lijkt me gewoon hetgeen
je moet doen om die rebound te vermijden ;)

Goede zaak dat je het aan het uitzoeken bent, suc6 verder met je cut.

Ik zou ook afbouwen

Maar het is inderdaad wel interessante shizzle, want de reden waarom ik zou afbouwen is dat je eigen dan langzaam weer op gang komt als je bv. afbouwt naar 12,5 mcg t3, omdat in het lichaam een feedbacksysteem zit waarbij de hypothalamus registreert de hoeveelheid t4 in het bloed, hoe hoger deze concentratie des te minder TRH er wordt afgescheiden. Hierdoor dus ook minder TSH en t4. Het lichaam maakt zelf dacht ik 25 mcg aan en zal dus bij het afbouwen naar 12,5 mcg., door het feedbacksysteem zelf de andere 12,5 mcg aan moeten vullen.

Maar ik kan het helemaal verkeerd hebben, omdat volgens mij de hypothalamus de concentratie t4 meet en volgens mij niet het actieve t3 en omdat je t3 toedient weet ik niet hoe het precies zit.

Vindt het interessant, zal hier een topic over openen.

Als dat geen kennis van zaken is...
Chapeau kerel !

Terug
Naar boven