MuscleMeat

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

• Topic Starter Topic Starter
Karma MHD!

Maarree.. je zegt dat het goed is op 12.5mcg te zitten zodat je eigen productie terug kan opstarten..
en de andere zegt dan weer.. zolang er "extern" T3 wordt aangegeven, word er nix opgestart...
Weer zo'n stelling waar men nog steeds niet uit is..;
Een hele groep zweert het idd zoals jij het zegt, het gebruikelijke dus.. en de andere kant zegt weer dat het afbouwen niet boeit, want de eigen schildklier begint toch pas opnieuw op te starten vanaf de moment dat er totaal nix meer extern aangegeven wordt..

Dit is zowieso extreem interessant onderwerp ja.. maar een oneindige discussie ook lijkt me! :D

Effe verder.. vandaag voor 't eerst 75mcg.. morgen ook nog, mss zaterdag nog en dan een weekje of 2 @ 100mcg, want maandag begint ook de stanozol @ 40mg/d

Vandaag 22gr KH binnengehad.. niet echt gezellig haha.. gelukkig hield de ephedrine me nog op m'n poten..

Training ging welliswaar LEKKERRRR!! Veel minder kracht wel, maar toch een goeie pomp, drive,...

Update!

Weegschaal: +/- 95.8kg... :rolleyes:

Ben dit weekendje effe naar Renesse geweest met me meisje, heb daar zo goed mogelijk proberen te eten, dwz vooral smorgens de kh's genuttigd, door de dag een bar of shake en tegen de avond iets met vis enzo..

Ging lekker! Deed me ook effe goed van smorgens wat lekkers te eten ipv brinta & water.. :p

T3 & Ephedrine had ik bij dus werd daar ook weer genuttigd natuurlijk.

Monstergym in het hotel waar ik me ook effe uitgeleefd heb :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al bij al ben ik dus weer wat afgevallen.. trainingen zijn nog steeds erg zwaar zonder kh's, maar we moeten erdoor...

Zit momenteel nu 3 dagen op 100mcg T3... sides: NONE..
Ik ben gewoon lekker hyper van al dat stacker & ephedrine geweld.. maar meer ook niet..
Dus ik voel niets van T3, misschien binnekort effe richting 125mcg.. kweet het nog niet.

Sinds maandag ook op 40mg/d winstrol.

Hopelijk begin ik volgende week al wat krachttoename te merken weer :D

Spiegel: Ik zie er zo plat uit als een zalm.. zal wel zijn door de lage kh-inname zeker..?
Hopelijk word het nu ook allemaal wat harder door de winny..

Ook doe ik deze week bijna 2 trainingen per dag..
Voormiddag cardio, savonds KT... soms andersom.

We gaan tot het uiterste :D

Enkele MM's & Sfeerfoto's Renesse moehahaha :D :

ik weet niet of het veel nut heeft om de T3 hoger te doseren hoor, ik denk dat je gewoon geen sides mag verwachten van T3 !

Het cutten gaat in elk geval goed, doe zo verder kerel !
En dat je er nu wat platter uitziet is normaal, wacht tot de winny inkickt, zal wel wat meer volume en definitie brengen hoor !

Leuke foto's kerel !

En idd, zou niet zozeer afgaan op het gevoel ivm die T3. Eerder op de spiegel en de vetmetingen ;)

Ok doen we ;)

Thanx ..

Vanochtend 100mcg ineens genomen.. denk niet dat het veel uitmaakt :D

Gewicht 95.5kg..

Spiegel: na dik anderhalve week stanozolol lijkt het allemaal wat "harder".. want vorige week zag ik er echt uit als een platvis.. maar zal wel placebo zijn.. hmmz

Buikvet... verminderd voor geen ruk.. pfff
Cardio is opgevoerd naar dagelijks 25min ipv 3-4 per week 20min..

T3 zit nu anderhalve week op 100mcg, nog 2-3 daagjes, dan afbouwen en eventueel clenbuterol erbij..

Trainingen zijn echt zwaaaaaarrr... pokkeheet in de gym, geen zuurstof, geen energie,..

Gewicht 95.5kg..

Spiegel: na dik anderhalve week stanozolol lijkt het allemaal wat "harder".. want vorige week zag ik er echt uit als een platvis.. maar zal wel placebo zijn.. hmmz

Buikvet... verminderd voor geen ruk.. pfff
Cardio is opgevoerd naar dagelijks 25min ipv 3-4 per week 20min..

T3 zit nu anderhalve week op 100mcg, nog 2-3 daagjes, dan afbouwen en eventueel clenbuterol erbij..

Trainingen zijn echt zwaaaaaarrr... pokkeheet in de gym, geen zuurstof, geen energie,..

Denk dat de meeste er nu wel aardig wat last van hebben.
toch doorbijten man, goed bezig :thumbs:

dat probleem van buikvet ken ik. wordt overal drooger behalve rond men middel... om zot te worden é :mad:

Denk dat de meeste er nu wel aardig wat last van hebben.
toch doorbijten man, goed bezig :thumbs:

dat probleem van buikvet ken ik. wordt overal drooger behalve rond men middel... om zot te worden é :mad:

Haha ja klopt man.. tis gezellig zweten.. ppffff kga nog eens neergaan in die zaal..

Ja dat buikvet is echt ROTELLENDIG om weg te krijgen..

Ik zie de weegschaal wel stilletjes omlaag gaan, spiegel lijkt "in orde".. en toch die middel.. pfff gebeurd gewoon nix mee..

Buikvet is idd. bij heel velen het probleem.Dit is echter ook de laatste plaats waar het vet meestal verdwijnt.
Toch nog eventjes doorbijten.ben begin dit jaar 8 kilo vermagerd zonder gear gewoon doorzettingsvermogen kan jij vast ook.

Succes!!!

Ik ben ziek.. ellendig tot en met!!
Zonneslag ofzo, vanmorgen 35min in de zon gelopen (cardio dus..)

Denk een serieuze slag gekregen, nu koppijn, overal pijn, voel me stikellendig, keel gans opgezwollen..

Training ging dus voor geen meter, had dan nog eens extra last van de gewrichten, zal de winny ook wel mee te maken hebben...

Strax vroeg bed in iig!! Morgen zien hoe het zit en anders rustdagje!!

Rustig aan kerel!
Effe rusten en dan weer door gaan!

Succes :)

idd ff wat rust pakken shadow. je lichaam maakt al overuren door alle shizzle in je systeem ;)

Idd....Effe Chille!!
Als het echt snikheet is en je wilt cardio doen Kan je altijd gaan zwemmen.
Goed pitten en je gaat je stukken beter voelen.
Take care!!!!

Bedankt voor de steun!

Dat klopt.. rust hoort er zeker bij :D

Goeie tip Dimos ;)

Sterkte met je herstel :thumb:

Herstel,zo'n topatleet is vast en zeker nu al terug cardio aan het doen.

Hardcore all the way!!

Hahaha nee toch niet kerel!

Lig al enkele uren plat op bed, echt zieker dan gisteren joh..
Keelpijn dat het niemeer normaal is, krijg nix af!
Voel me echt superslecht..

Maar kom toch effe op DBB checken :D

Terug
Naar boven