Fitness Seller

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

• Topic Starter Topic Starter
Thanx bro!

Waarschijnlijk zie ik je morgen bij John's!

Of ik ga trainen weet ik nog niet, maar langskomen doe ik zeker..
Voorlopig ben ik echt ram naar de klote, krijg nix binnen en m'n keel lijkt elk uur dikker te worden..

Wel vrij handig in de "cut" :D

Nu terug naar bed! hoppaaa

Hehehe komt idd eigenlijk goed uit voor je :D

Cava, zie je morgen ;)

Vet klote, al wat béter kerel?
Hoe was de meeting?:D

Shadowlandz = beest

Hahahaha you d**ks ;)

Ja ben al wat beter.. keelpijn is er nog, maar voel me fysiek toch in staat om deze week weer te knallen!!

Meeting was fijn! Lekker liggen trainen.. wat we allemaal toevallig wel graag doen ;)

Gewicht is nog steeds 95kg maar ik vind in de spiegel dat het nu echt wel allemaal wat 'harder' wordt of lijkt.. i blame de winny... ???

Momenteel T3 af aant bouwen op 75mcg..
Nog geen clen erbij, enkel stackers met efedra en efedrine apart..

2 weekjes verlof is voorbij dus kan me weer helemaal concentreren op trainen en voeding! (tijdens verlof lukt 't me raar genoeg niet zo goed.. met het werken wel, heb ik altijd dezelfde tijdstippen om te eten..)

Massooll :P

Ik herken me daar volledig in kerel, tijdens mijn verlof kan ik nooit hetzelfde strikte schema aanhouden dan tijdens het werk, moet er echt aan denken om op tijd mijn eiwitten binnen te krijgen en zo...

Voor de rest succes verder en hou de moed erin !

idd. bij nij hetzelfde zit n u al twee weken tuis en het is moeilijk om je aan het strikte schema te houden.
Niet alleen qua voeding maar je bent al rapper geneigd om eens een terrasje te doen wat natuurlijk niet zo verantwoord is als het te veel van het goede wordt.
Dus nu zal het cutten wel wat verlopen.
Good luck!!!

update?

Effe druk gehad enkele dagen en niet meer op DBB geweest en dus ook niet geupdate..

Maarrr hier komt ie.

Vandaag laatste 25mcg T3 tab, morgen nog 12.5 en vrijdag ook..
Tot zover mijn 100 tabjes T3!
Ephedrine zit ik nog steeds op 2 stackers met ephedra & 1 ephedrine tab...
Cardio is ge-uped naar 4-5x per week 20-30min.

Het dieet is goed vol te houden, ben het helemaal gewoon en de "mid en high carb days" zijn zalig! :D

1 van komende dagen begin ik met Animal Cuts, deze heb ik genomen omdat de Stacker erdoor is en in Animal Cuts ook de gugglesterones zitten die bij "post cycle" T3 gebruikt worden.. Komt goed uit dus!
Ben ook net begonnen met NOX pump van Dorian Yates, helpt me waarschijnlijk door de nog steeds zware trainingen :)

De resultaten:

Vanmorgen 93.5kg, dat is weer een goeie halve kilo minder dan vorige week, ik vind dat sinds ik 2 weekjes op T3 100mcg gezeten heb, het zowieso in een stroomversnelling kwam, jammer dat er dan al afgebouwd werd, maar dat is ervaring voor 'volgende keer' :D
Dan denk ik wel een dubbele cycle van T3 te doen (200 tabs dus) en een weekje of 3-4 op 100mcg te zitten...

Eergisteren ook effe vetpercentage gemeten.. niet helemaal accuraat (namiddag, vocht,..) en dat was rond de 16%
Dus sinds 1 juli tot nu een dik procent of 3 eraf...
Vooral sinds vorige week is het in de spiegel weer wat beter, en de broeken passen weer haha! :P

De eerste 5 weken zitten er dus op, nog dik 5 weken te gaan, en hoop dan op mijn gewenste 12-13% uit te komen!! :D

Kracht blijft voorlopig vrij gelijk, ondanks ik deze week in de 4de week van winny 40mg/dag begonnen ben..

Misschien over 2 weekjes clen erinzwieren... ik bekijk het nog effe..

Binnenkort zal ik nog wel eens wat plaatjes schieten :D

Groensels!

EDIT: volgende week ook terug naar de arts om de resultaten van de bloedcontrole te checken!
Ik ben erg benieuwd! Vooral hoe het met cholesterol en schildklier zit...
I keep ya'll posted with that ;)

Laatst bewerkt:
thx :D

goeie update en goe te zien dat het goed gaat ;)

goed bezig bro :thumb:

Die 12 percent zit er zeker in!!!

suc6 ;)

Dus op de oktober meettraining gaan we een geripte Shadowlandz zien :D

Dus op de oktober meettraining gaan we een geripte Shadowlandz zien :D

Dat nu ook weer niet :D
Maar toch een stukkie skinnier dan ervoor haha!

Vandaag zag het er weer goed uit!
Vooral na schouders, ik wist niet dat ik zo'n "bonken" had.. :cool:
Door het feit dat ik wat droger ben gekomen (eindelijk) en de hardheid van winny er wat inzit en de combi met NOX pump :D was ik echt tevreden tijdens de training van m'n fysiek!

Op het vetbuikje na natuurlijk, maar met verdere toewijding, geduld, dieet en cardio,.. zal die er ook ooit moeten aan geloven!!

Krijg toch goeie reacties momenteel, vooral dat m'n gezicht terug spits is :rolleyes: :D:p

Spreek jullie nog!!

Vanmorgen 93.5kg, dat is weer een goeie halve kilo minder dan vorige week, ik vind dat sinds ik 2 weekjes op T3 100mcg gezeten heb, het zowieso in een stroomversnelling kwam, jammer dat er dan al afgebouwd werd, maar dat is ervaring voor 'volgende keer' :D
Dan denk ik wel een dubbele cycle van T3 te doen (200 tabs dus) en een weekje of 3-4 op 100mcg te zitten...

maak je maar vast op voor een terugval bro!

Blijf lekker op die 100mcg t3 tot je bereikt hebt wat je bereken wil! waarom afbouwen als je vetverbranding in een stroomversnelling staat?

Wou dat ik de luxe had T3 langere tijd op 100mcg te kunnen cyclen, krijg er altijd verschrikkelijk dikke ogen van, soort hooikoorts en branderig gevoel, na week of 3, 4 max moet ik het afkappen!

nu zijn het 2 uur per dag cardio of 1000/1500kcal hongerdieeten (wetende dat ik altijd haast heb en het snel moet, zowel bulken als cutten)

maak je maar vast op voor een terugval bro!

Blijf lekker op die 100mcg t3 tot je bereikt hebt wat je bereken wil! waarom afbouwen als je vetverbranding in een stroomversnelling staat?

Wou dat ik de luxe had T3 langere tijd op 100mcg te kunnen cyclen, krijg er altijd verschrikkelijk dikke ogen van, soort hooikoorts en branderig gevoel, na week of 3, 4 max moet ik het afkappen!

nu zijn het 2 uur per dag cardio of 1000/1500kcal hongerdieeten (wetende dat ik altijd haast heb en het snel moet, zowel bulken als cutten)

Thanx voor de tip man!!
Ik denk dat ik nog effe "naturel" met alleen wat stackers / ephedrine, een goed dieet en cardio ga verder cutten, en na mijn vakantie eind september, opnieuw de beuk erin met idd weer langer op T3...

Gaat goed zo te horen.
Keep up the good work!
No pain,No gain!!!

weer ff bijgelezen hier bro..

keep it up ;)

iedere x da ik u zie staat er ene ander Mel voor mij :D

word tijd da ik u terug skinny kan noeme he :P

Terug
Naar boven