Fitness Seller

Shake drinken tijdens de training?

Ano_1990_2

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
67kg
Vetpercentage
12%
Ik zie regelmatig mensen Whey shakes drinken terwijl ze trainen.

Nu is het zo dat ik niet weet of het slecht of goed is?

Kan iemand mij dat misschien vertellen?

Danku bij voorbaat

EAA/BCAA + WMS/Dextrose

Doei.

Dit meestal,
alhoewel het niet zo zeer nodig is (vind ik, de Carbs krijg ik liever uit pasta of havermout) :) (Staat natuurlijk los van dat je het wel gewoon kan gebruiken hoor)

Valt een beetje te zien hoe je lichaam met carbs kan omgaan. Na 3 oefeningen (+- 9 sets) ben ik al redelijk moe, als ik tijdens mijn training wat dextrose nuttig, is dat al heel wat minder.

Ik neem whey met siroop

Valt een beetje te zien hoe je lichaam met carbs kan omgaan. Na 3 oefeningen (+- 9 sets) ben ik al redelijk moe, als ik tijdens mijn training wat dextrose nuttig, is dat al heel wat minder.

Ik ben ook nogal uitgeput nadat ik wat oefeningen gedaan heb en er dan nog een paar moet, alleen weet ik van mijzelf dat m'n uithoudingsvermogen ver boven het gemiddelde zit (gebruik al een lange tijd geen supplementen meer naast whey) :), alhoewel ik van plan ben een workout booster te kopen ivm m'n nieuwe schema die zwaarder is. ;)

Een Workout booster helpt mij dan ook beter dan dextrose o.i.d

Ik ben ook nogal uitgeput nadat ik wat oefeningen gedaan heb en er dan nog een paar moet, alleen weet ik van mijzelf dat m'n uithoudingsvermogen ver boven het gemiddelde zit (gebruik al een lange tijd geen supplementen meer naast whey) :), alhoewel ik van plan ben een workout booster te kopen ivm m'n nieuwe schema die zwaarder is. ;)

Een Workout booster helpt mij dan ook beter dan dextrose o.i.d

Welke workoutbooster heb je dan voor ogen ^^, ik wil zoiets namelijk ook halen.

BCAA + Glutemine [check]

Slecht is het nooit, maar je kunt je afvragen of het wel nut heeft.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Je begrijpt mij volgens mij niet. Ik wil het niet gaan doen maar ik vroeg mij gewoon af of het verstandig is van wat al die mensen die het doen bij mij in de Gym.

Whey tijdens de training heeft geen nut, tegen de tijd dat het is waar het moet zijn ben je uitgetraint en moet er eigenlijk weer een maaltijd in.

Ik drink altijd 3 scoops weightgainer tijdens training zodat mijn spieren het meteen opnemen en tijdens de training gainen. Ik doe meteen vlak daarna max bench press.

Terug
Naar boven