AndroidHealthClinic

Shake het beste innemen?

TheLaw

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Hoi allemaal,

Ik heb hier een zak proteine die 90% uit soja eiwit bestaat.
Nou is het probleem dat het geen smaakje heeft of wat dan ook .Met water geprobeerd moest bijna kotsen.
Ik heb het met optimel aarbei geprobeerd en ik zal je zeggen er was niks meer van de aardbei smaak over.
Vandaag probeerde ik het met sinasappelsap. Kreeg deze ook met moeite binnen.

Iemand tips over hoe ik het met pret kan opdrinken?

Jazeker!
Neem een pak yoghurt, wat bruine suiker en een beetje jam. Schenk de yoghurt in een schaal, lepel er wat jam in en roer alles goed door. Sprenkel wat bruine suiker erover, roer weer goed door en pak nu de soja, fl**ker het in de prullenbak en koop echte whey met aardbeiensmaak.

Misschien door het eten heen? (Brinta ofzo).
Verder; iets anders kopen dan maar? :p

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 00:56 ----------

Jazeker!
Neem een pak yoghurt, wat bruine suiker en een beetje jam. Schenk de yoghurt in een schaal, lepel er wat jam in en roer alles goed door. Sprenkel wat bruine suiker erover, roer weer goed door en pak nu de soja, fl**ker het in de prullenbak en koop echte whey met aardbeiensmaak.

Hahaha lol

Waarom soja eiwit en waarom geen smaakje eraan? Verder sowieso raar dat je bijna moet kotsen als er nagenoeg geen smaak aanzit. Ik raad je aan andere whey te kopen met een smaakje.

• Topic Starter Topic Starter
Jazeker!

Vind wel beetje dom dit... natuurlijk zou ik voor whey protein gaan als ik het meekreeg als 16 jarige >.<

Waarom soja eiwit en waarom geen smaakje eraan? Verder sowieso raar dat je bijna moet kotsen als er nagenoeg geen smaak aanzit. Ik raad je aan andere whey te kopen met een smaakje.

met geen smaak bedoel ik niks toegevoegd. Zelf smaakt het naar papier vandaar het kosten

Whey......only for adults!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol, sinds wanneer is er minimum leeftijd voor whey te kopen. Wat een onzin, net of het AAS is. Koop dan via b&f shop bijvoorbeeld.

Ben niet zo stoer als jou..

Er zit niks voor niks een leeftijdsgrens aan he.

Tips or gtfo..

Ik bén meerderjarig -.- dus heb dat niet eens nodig. Sowieso is vragen aan iemand oftie dat ff wil doen niet niet stoer.

Je hebt wel een grote bek voor een minderjarige..normaal doen of gtfo yourself..
We geven tips, alleen jij wilt er niks mee (tja, niet ons probleem)

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 01:08 ----------

Okee een tip. Als je per se eiwit binnen wilt krijgen (omdat je voorkeur wel naar eiwit uitgaat) geef ik je deze tip: haal het uit je voeding. Geen shake nodig.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 01:08 ----------

Oh en waarom zit er een leeftijdsgrens aan trouwens (wist ik niet eens haha).
Zo 'speciaal' is het namelijk niet.

Ik bén meerderjarig -.- dus heb dat niet eens nodig. Sowieso is vragen aan iemand oftie dat ff wil doen niet niet stoer.

Je hebt wel een grote bek voor een minderjarige..normaal doen of gtfo yourself..
We geven tips, alleen jij wilt er niks mee (tja, niet ons probleem)

Een tip geven om wat anders te kopen? daar vroeg ik niet eens naar. Omdat je ouder bent hoef je je niet gelijk dom te gedragen

Kap met klote en lees mijn eerst post..wat is dat? Als je kan lezen gaf ik jou een tip, maar reageren ho maar.

Ow jij was de 2de poster. nja zie je wel dat je het kan zonder dom te doen. Maar ik ga lekker slapen spieren hebben rust nodig 12:00 alweer lekker richting de gym

Ow jij was de 2de poster. nja zie je wel dat je het kan zonder dom te doen. Maar ik ga lekker slapen spieren hebben rust nodig 12:00 alweer lekker richting de gym

(Ga je nog reageren op mn tip?)
Spieren krijgen ook wel rust zonder slaap haha.
Succes he!

Hell doe nou niet zo bijdehand omdat je ouder bent!!!
Met je illigale whey drugs

Hell doe nou niet zo bijdehand omdat je ouder bent!!!
Met je illigale whey drugs

:') hoezo zou dit komen omdat ik ouder ben? Als was hij 40 jaar, hij moet niet zo arrogant doen.
Oh en whey is niet illegaal :) daarom snap ik dit probleem niet.
Maar sorry hoor dat ik wel een tip geef, zal het voortaan maar laten dan ;)

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 01:34 ----------

Oh en btw, die succes was gewoon goed bedoeld hoor..

:') hoezo zou dit komen omdat ik ouder ben? Als was hij 40 jaar, hij moet niet zo arrogant doen.
Oh en whey is niet illegaal :) daarom snap ik dit probleem niet.
Maar sorry hoor dat ik wel een tip geef, zal het voortaan maar laten dan ;)

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 01:34 ----------

Oh en btw, die succes was gewoon goed bedoeld hoor..

Penose trolt je even ;)

Penose, irl had je een paar stompen te pakken

Daar kan je vergif op innemen.

Haha lol okee :p

Maar toch ff he: is whey écht alleen voor 18+ ?
Zo ja..waarom dan?
(Misschien dat TS hier iets aan heeft)

Terug
Naar boven