MuscleMeat

SHAKES ONLY voedingsschema

Mister TN

True Natural BodyBuilder
Elite Member
15 jaar lid
True Natural
Waardering
470
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Wat vinden jullie van mijn SHAKES ONLY bodybuilding voedingsschema?

Ik heb 8 verschillende heerlijke protein shakes gemaakt, elk speciaal samengesteld voor de verschillende momenten van de dag.
En er zit zelfs één speciale traktatie tussen. ;)

Zoals jullie kunnen zien in de excel in bijlage kloppen zowel de macro- als micronutrients behoorlijk goed.
Kost (zonder de traktatie) minder dan 6 euro per dag en zal in totaal niet veel meer dan een half uur per dag kosten voor de bereiding en het consumeren.

http://www.true-natural-bodybuilding.com/graf/tnbb-protein-shakes.xls

Wat denken jullie ervan?
Geschikt om een moeilijke periode (bv. vakantie) mee te overbruggen?
:)

Zolang alle minderalen, vitamines enz er in zitten wat zou het uitmaken?

Je denkt toch niet dat astronauten biefstuk eten he? :o

Nadeel van shakes is gewoon dat het sneller je maag door is waardoor je eerder honger krijgt..

Het zal niet heel slecht zijn tenzij je het voor langere periode wil doen. Kan me niet voorstellen dat je darmen echt blij worden van iedere dag alleen maar vloeibaar voedsel.

ja maar dan ben je geen True Naturel Bodybuilder meer...

Bij crazy party shake zie ik 40mg d-boll staan dat mag toch niet al TN bb'er?

Het zal niet heel slecht zijn tenzij je het voor langere periode wil doen. Kan me niet voorstellen dat je darmen echt blij worden van iedere dag alleen maar vloeibaar voedsel.

Beter voor een shake met vezels gaan dan, maar ik weet niet of die wel bestaan :P.

• Topic Starter Topic Starter
Beter voor een shake met vezels gaan dan, maar ik weet niet of die wel bestaan :P.

Als je granen, groenten en fruit toevoegt, krijg je automatisch meer vezels.
Er zijn bovedien genoeg (supp)winkels zie afzonderlijke vezels verkopen.

Maar het is ook bewezen dat een shake of papje niet noodzakelijkerwijs sneller door de maag gaat. Zeker als het wat dikker is en veel lucht bevat, dan wordt de maaglediging zelfs aanzienlijk trager dan bij vast voedsel.

ik denk dat ge de ganse dag buikpijn hebt van al die shakes :p

Staat er nu serieus vodka in je shake van 15:00? ...

:roflol:

zou wel paar potten met vezel tabletten kopen, anders ga je pissen uit je aarsje :roflol:

1) WTF is this shit?
2) Waarom zou je het willen?

Sinaasappelsap met whey? Nooit geprobeerd maar lijkt me echt ranzig!

Heb eens een periode hele dag door brinta genomen ipv rijst. Gevolg...pis uit aarsje!:roflol:

Ik zou dit nog niet eens overwegen

• Topic Starter Topic Starter
Zolang alle minderalen, vitamines enz er in zitten wat zou het uitmaken?

Je denkt toch niet dat astronauten biefstuk eten he? :o

Nadeel van shakes is gewoon dat het sneller je maag door is waardoor je eerder honger krijgt..
Ik heb het idee dat ik iets mis, maar astronauten eten wel degelijk vast voedsel.

Misschien tijd voor de topic starter om eens op de disclaimer van zijn pot eiwit te kijken.

iets met aanvulling op een goed voedingspatroon.

Terug
Naar boven