AndroidHealthClinic

SHAKES ONLY voedingsschema

denk dat je hier extreem van aan de schijterij gaat en dat je lichaam gewend raakt aan vloeibaar voedsel. Zodat wanneer je weer vast voedsel gaat eten dat je hele lichaam van slag is en alles verstopt.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 23:41 ----------

maar ik zou zeggen: probeer het!
er moet altijd iemand de eerste zijn die het probeert. Ben serieus benieuwd naar je bevindingen ervan. Denk dat je het prima 2 weken uit zou kunnen proberen.

als je dan hier updates plaatst;)

Allereerst; veel succes ermee, volgens mij heb je honger als een paard na paar dagen

Verder zou ik bloem bij de shakes doen, krijg je toch iets minder honger..

EDIT: lees net dat het is voor vakantie etc, dan lijkt het me misschien wel te werken :)
Maar dan ga je op vakantie niets eten?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Misschien tijd voor de topic starter om eens op de disclaimer van zijn pot eiwit te kijken.

iets met aanvulling op een goed voedingspatroon.

Staat er ook maar op omdat het bij wet verplicht is. En is minder relevant voor zuivere eiwitpoeders zonder additieven (zoetstoffen, aroma's).

Een kilo kip met een kilo rijst wordt door de meeste voedingsdeskundige ook niet bepaald gezien als een goed voedingspatroon, maar toch gaan heel wat BB dieten die richting op.

Zolang de micros en macros kloppen...

Staat er ook maar op omdat het bij wet verplicht is. En is minder relevant voor zuivere eiwitpoeders zonder additieven (zoetstoffen, aroma's).

Een kilo kip met een kilo rijst wordt door de meeste voedingsdeskundige ook niet bepaald gezien als een goed voedingspatroon, maar toch gaan heel wat BB dieten die richting op.

Zolang de micros en macros kloppen...

Wellicht is het gevoelsmatig, heb het idee dat al je eiwitten uit kip halen alsnog beter is dan alles uit eiwit-poeder.

Moet ik eerst achter whey gaan :o. Zou dit zelf nooit proberen, heb het niet zo op shakes, haal liever zoveel mogelijk uit mijn normale voeding. ( ik eet gewoon graag eigenlijk :o )

Alhoewel ik de laatste tijd weer twijfel om het nog eens aan te schaffen maar dan vooral om er gerechten mee te maken.

+ ik heb nooit zo'n moeilijke periodes :D, vakantie = veel koken :D.

Wellicht is het gevoelsmatig, heb het idee dat al je eiwitten uit kip halen alsnog beter is dan alles uit eiwit-poeder.

Melkkoeien zijn al altijd mijn favoriete eiwitproducenten geweest.
Af en toe een lekker gebakken kipfilet is natuurlijk ook wel heerlijk.

Maar mijn hobby is met gewichten trainen, en niet in de keuken staan...

zit er aan te denken om hiermee te experimenteren. Wil zoiezo wel 3 grote vaste maaltijden houden en ook mijn kwark.

zit er aan te denken om hiermee te experimenteren. Wil zoiezo wel 3 grote vaste maaltijden houden en ook mijn kwark.

Ik eet zelden meer dan 3 grote vaste maaltijden. Dus dat is zeker wel te doen.

En die pot kwark kap je ook maar in de blender. Spaart heel wat lepeltijd. ;)

Lijkt me niet echt fijn... het is tenslotte suppelement.. maar dat weet je al :P
Als je alleen maar whey shakes neemt is veel te eenzijdig, dan krijg je niet de goede voeding stoffen binnen en gaat trainen slecht

Zolang alle minderalen, vitamines enz er in zitten wat zou het uitmaken?

Je denkt toch niet dat astronauten biefstuk eten he? :o

Nadeel van shakes is gewoon dat het sneller je maag door is waardoor je eerder honger krijgt..

Dan moet je maar eens een shake in de blender maken met melk en havermout en banaan en whey en heel lang laten doen, totdat het room bijna wordt. Blijf je een halve dag mee volzitten lol.

Dan moet je maar eens een shake in de blender maken met melk en havermout en banaan en whey en heel lang laten doen, totdat het room bijna wordt. Blijf je een halve dag mee volzitten lol.

Ik laat altijd mijn havermout, whey, melk shake een tijdje staan dat er wat vocht in de havermout trekt en t minder k*t voelt achter in je keel.. 3 uur later heb ik gewoon weer honger hoor :p

Mijn havermout is gans gemaald, je hebt geen brokken meer.
3uur later is toch goed, zo'n shake is 500 kcal ongeveer, doe dat 4x per dag = 12 uur en je hebt maar 2000 kcal binnen gekregen

Na 1 shake, überhaupt met water, zwel ik al op en loop ik 3 dagen te ruften dat het niet proper is :roflol:

Ik denk dat een shake's only dieet niet goed is omdat je teveel vocht steeds binnenspeelt. Op een gegeven moment kan dat schade brengen aan je mineralen in je lichaam. Ik denk nog steeds dat 1 zo'n japansebuilder hieraan doodgegaan is.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 10:57 ----------

De crazy party shake schrikt je wellicht af, maar die kan je eventueel vervangen door iets lichters. :)

no shit. Je gaat toch niet in een schema opnemen om iedere dag wodka te drinken :roflol: wtf is this shit

Ik denk dat een shake's only dieet niet goed is omdat je teveel vocht steeds binnenspeelt. Op een gegeven moment kan dat schade brengen aan je mineralen in je lichaam. Ik denk nog steeds dat 1 zo'n japansebuilder hieraan doodgegaan is.

In de excel kan je zien dat de totale hoeveelheid water slechts iets meer dan 3 liter is.

Terug
Naar boven