XXL Nutrition

mijn voedingsschema / voor clean effectief bulken

Mwa mwa, iemand die heel clean eet.

Fijn dat de macro's er bij staan nu. Goed om te zien dat dat iig in orde is. Vind ik wel dat je epicly veel KH binnenkrijgt in verhouding tot EW en V.
No wonder dat je zo veel aan komt in vet.. Je spieren willen eiwitten om te kunnen groeien e.d. Die KH is alleen maar goed voor lekker veel energie enzo, maar in verhouding schiet die mijn inziens veel te ver uit. Ik eet nog meer eiwitten op een dag.

Ik zou als ik jou was wat havermout skippen en een paar eitjes koken. Is ook lekker makkelijk. Je kunt hardgekookte eieren ongeveer 4-7 dagen in de koelkast bewaren en aangezien je niet zo graag kookt is dat misschien wel makkelijk voor je :)

Voor iemand die ouderwets is en graag clean eet is het behoorlijk dom om te zeggen dat je groente niet nodig hebt. Of zoals jij het zegt "wat heb je er aan".

Ik vind je hele houding er om heen een beetje vervelend, en op de een of andere manier lukt het me dan gewoon niet om normaal te reageren.. Alhoewel ik dit keer wel echt m'n best heb gedaan, maar hier zul je het mee moeten doen. Succes ermee.

Als zn vetten rond de 80 gr zitten en zn eiwitten rond de 160 zit hij goed denk ik. 2gr ei per kilo lichaamsgewicht en 1 gr vet per.... 2.5 ei kan ook nog dan zou hij op een 195 zitten.

Maar verder trekt zn diet op niet veel.

Ik ga het ook niet voor hem berekenen maar kloppen zn macros qua grammen wel?

Als zn vetten rond de 80 gr zitten en zn eiwitten rond de 160 zit hij goed denk ik. 2gr ei per kilo lichaamsgewicht en 1 gr vet per.... 2.5 ei kan ook nog dan zou hij op een 195 zitten.

Maar verder trekt zn diet op niet veel.

Ik ga het ook niet voor hem berekenen maar kloppen zn macros qua grammen wel?

Jaa, ik ben een voorstander van meer eiwitten, wil niet zeggen dat dat gelijk de goede manier is. Maar het lijkt me toch beter wat variatie in te brengen dan alleen havermout te eten. Ik ga het ook niet berekenen :roflol: ben gekke henkie niet.

Voor iemand die graag clean eet en dedicated is / wil zijn vind ik het allemaal nogal summier, maarja. Iedereen heeft daar natuurlijk een andere kijk op.

Terug
Naar boven