MuscleMeat

Shit news.

Courtisane

Just for you....
Elite Member
Waardering
11
Ik weet niet of ik er verstandig aan doe om dit hier te posten maar vooruit, ik moet ff mijn shit van me afschrijven :D

Nu wil het zo zijn dat ik al 8 weken lang vaak moest hoesten, overgeven en vaak ging dit samen met bloed opgeven.

Reden genoeg dus om aan te nemen dat er iets niet goed zat. Voor mijn huisarts dus niet, die liet me lekker aanmodderen.

Tot er voor een paar dagen terug iets "knap" zei in mijn bol. Vanaf dat moment zag ik slechter en had met hoesten steeds een pijn in mijn hoofd op een bepaalde plek.

Ik naar de huisarts gegaan, die kon er verder niets mee en stuurde met spoed door naar een oogarts.

Bij de oogarts geweest en die zag een opgezwollen zenuw. De zenuw die in verbinding staat met de hersenen. Dit is een teken dat er teveel druk staat op de hersenen.

Zij kon hier verder ook niets mee en stuurde me met spoed door naar de neuroloog.

Al die tijd heb ik me afgevraagd wat er zo spoed aan was. Niemand vertelde me iets en stuurde me wel steeds met spoed door.

Anyway, ik zat dus bij de neuroloog en die heeft toen van allerlei testjes gedaan die je ook zou doen bij iemand met een beroerte ofzo :scratch:

Dus hier had ik al mijn vraagtekens bij gezet.
Toen kon ik me na al zijn testjes aankleden en zou hij het verder bespreken in zijn kamer.

Dus het moest wel iets ernstigs zijn anders had hij wel gelijk zijn diagnose voor onze voeten geworpen.

Komen we bij zijn bureau begint hij zijn verhaal.
Weer begint hij met spoed dit spoed dat.
Uiteindelijk kwam hij tot de conclusie dat dit alles 3 oorzaken kon hebben:
1. Een tumor in het ergste geval
2. Trombose in de hersenvaten
3. Vocht in de hersenen dat niet weg kan

Hij zelf gaat uit van nr. 3 maar om dit zeker te krijgen moet ik volgende week weer met "spoed" onder de scan.
1x om te kijken wat er met de hersenen aan de hand is en de 2e x om te kijken wat er eventueel met de bloedvaten aan de hand is.

Buiten dit alles om krijg ik minimaal 4 tot 5 x een lumbaalpunctie.

Hier zie ik nog het meest tegen op want heb me laten vertellen en al vaker op tv gezien, dat dit godsgruwelijk veel pijn moet doen.

Laten we hopen dat het niets ernstigs is maar je weet het maar nooit.

Al met al an another shit day!

Wat jullie hieraan hebben? Niets! :D Maar ik ben mijn shit kwijt ;)

Damn wat erg om te horen! altijd klote als je overal heen gestuurd wordt zonder informatie!

Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen! Succes en beterschap!

.. in sickness and in health.. :D

Echt klote muus :eek:

Veel sterkte meid!!

klote nieuws.

sterkte!

Klote zeg om zulk nieuws te horen te krijgen. :( Sterke ermee!

• Topic Starter Topic Starter
Damn wat erg om te horen! altijd klote als je overal heen gestuurd wordt zonder informatie!

Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen! Succes en beterschap!

Klote zeg om zulk nieuws te horen te krijgen. :( Sterke ermee!

Dank je wel :)

.. in sickness and in health.. :D

Echt klote muus :eek:

Veel sterkte meid!!
Dank je!

Hier moest ik dus ook gelijk aan denken :D

Ben je net nog geen 3 weken getrouwd krijg je dit :P
Mja nu kan hij niet meer terug he :')

hopen dat het nog meevalt :thumbup:

punctie... brrrrrrrrrrrrrr :angstig:

van slecht nieuws gesproken...

goed dat je het al even van je hebt kunnen afschrijven.

ik hoop voor jou dat het allemaal goed afloopt met zo weinig mogelijk pijn.

sterkte en beterschap !

Ik hoop voor je dat het meevalt.

sterkte muus

Damn :( Veel sterkte muuske. hopelijk zijn ze er snel achter wat hier de oorzaak van is. Onzekerheid is het ergste.

Ik hoop voor je dat het meevalt!

Damn! Sterkte Muus!

ooow Daisy:( wat een ellende!ik wens je veel sterkte en beterschap toe de komende tijd. Hopelijk ben je weer snel beter, laat Duckie je maar extra goed verzorgen

:kiss:

• Topic Starter Topic Starter
Jeetje wat een hoop reacties :shut:

Super! Echt bedankt iedereen :kiss:

@ Ro ik liet Duck toch al rennen :D

Dat is niet niks. Sterkte ermee.

klote zeg, in ieder geval heel veel sterkte.

Heel veel sterkte gewenst voor jou en eend. Hoop dat het allemaal goed mee blijkt te vallen nadat je de uitslag van je scan hebt!

Zo! Dat is niet niks allemaal. Hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid, want ik kan me voorstellen, dat de onzekerheid nog het zwaarste is nu.
Sterkte en hou ons op de hoogte!

Hopelijk komt alles snel goed Muuske. Klote dat je dit mee moet maken.

Terug
Naar boven