AndroidHealthClinic

shit verzendkosten supps zijn verhoogd!

• Topic Starter Topic Starter
Mis ik hier iets of kun je Jessica gewoon terugmailen en je geld terug vragen?

dat heb ik nu ook gedaan ;) Maar ik vind de situatie wel vervelend. Het gaat best om een hoge som aan dolars die ik heb betaald. Die wil ik wel terugzien.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Nu nog even 2 weken dat pakketje aan de grens vasthouden en rustig controleren en het 'bestel goedkoop in Amerika'-feest is compleet! Woeha!

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Wat een klungel site waar je besteld hebt. Je had beter bb.com genomen, daar kun je als je alles in je mandje heb staan direct de verzendkosten zien.

het is hun fout dat ze eerst verkeerde verzendkosten aan jouw berekend hebben. dus jij hebt dan het recht om te cancelen lijkt me.

Wat een klungel site waar je besteld hebt. Je had beter bb.com genomen, daar kun je als je alles in je mandje heb staan direct de verzendkosten zien.

die verzendkosten stonden ook direct berekend. Dus op basis daarvan ik het besluit genomen op te bestellen. Als ik had geweten dat de verzendkosten achteraf zo hoog blijken te zijn, had ik nooit besteld. Ik bestel daar in ieder geval nooit meer. Nu maar hopen dat ik mijn geld gewoon netjes terugkrijg.

die verzendkosten stonden ook direct berekend. Dus op basis daarvan ik het besluit genomen op te bestellen. Als ik had geweten dat de verzendkosten achteraf zo hoog blijken te zijn, had ik nooit besteld. Ik bestel daar in ieder geval nooit meer. Nu maar hopen dat ik mijn geld gewoon netjes terugkrijg.

Oow, das idd minder. Denk welk dat je je geld zal terug krijgen, alleen oppassen met de wisselkoers.

waarom niet gewoon in nederland bestellen lijkt me toch gemakkelijker

Je geld kan gewoon terug op je CC geboekt worden, dat mag geen problemen geven indien het een fatsoenlijke firma is. Dat ze je plotseling 50 Dollar meer aanrekenen doet anders vermoeden.

Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen maar ik heb dus supplementen (eiwitten) besteld uit amerika van proteinfactory. Ik heb betaald met mastercard. Nu 2 dagen na de bestelling krijg ik een email met het volgende bericht:

Hi .....,

Thank you for your order with us. Unfortunately, the shipping cost that was given to you on the website was under estimated. The correct cost would be $82.50 vs. the $34.70 that was given to you. If you wish to pay the difference, your order will be shipped out to you as soon as we get a response. If not, your order will be deleted.

Please respond to this email as soon as possible.
Have a great weekend!

Thank you,
Jessica

Dit is hetzelfde als een justitiële brief openen voor het weekeind met daarin boete van € 100,- euro voor te snel rijden. Het verdoet beide je hele weekeind :roflol:

Ja, en elk potje 2x zo duur betalen :cool:

Bwa,

ik heb met kameraad eens in NL besteld , en zijn voor het combi voordeel pakket gegaan 5kg whey 5kg protein80

je mag tot 4 verschillende smaken kiezen, ik hield de whey 5kg(banaan & vanille dus 2x 2,5kg) voor mn rekening , kameraad protein80 5kg(aardbei & vanille ook 2x 2,5kg)

elk 80€ kwijt, is dit dan zo duur, vind jij?

Bij een cc betaling wordt het toch altijd pas eind van de maand afgeschreven?
(niet dat het nu niet bijna eind maart is, maar goed..)

Als je order gecancelled wordt is er normaal gesproken niks aan de hand en wordt het ook niet afgeschreven.

Bij een cc betaling wordt het toch altijd pas eind van de maand afgeschreven?
(niet dat het nu niet bijna eind maart is, maar goed..)

ja, bij volgens mij altijd begin van de maand.

Als je order gecancelled wordt is er normaal gesproken niks aan de hand en wordt het ook niet afgeschreven.

oke, dan is er hopelijk niets aan de hand. Maandag maar even ergens anders bestellen in Nederland dit keer :D

oke, dan is er hopelijk niets aan de hand. Maandag maar even ergens anders bestellen in Nederland dit keer :D
Wil je echter 100% zeker zijn kan je het beste even naar je cc maatschappij bellen. Zij kunnen dan zien als de order al is doorgevoerd en kunnen 'm eventueel nog blokkeren.

Bwa,

ik heb met kameraad eens in NL besteld , en zijn voor het combi voordeel pakket gegaan 5kg whey 5kg protein80

je mag tot 4 verschillende smaken kiezen, ik hield de whey 5kg(banaan & vanille dus 2x 2,5kg) voor mn rekening , kameraad protein80 5kg(aardbei & vanille ook 2x 2,5kg)

elk 80€ kwijt, is dit dan zo duur, vind jij?

Ja Whey misschien, maar daar blijft het dan ook bij. En 1 zak Optimum whey 10lbs kost op bb.com met verzenden => 85 Euro.

Maar bestel jij eens zoals mij : 2 potten Jungle Warfare, 2 potten Alri BAM, Anabolic Pump, Ebol, Size-on en Superpump250.

Jij in Nederland en ik uit Amerika. Eens zien of je dan nog met is dit zo duur zal afkomen :D

Of nog beter, bestel jij uit Nederland een zak van 10lbs optimum...

Op hercules fitness : 10 lbs Optimum : 105 Euro zonder shipping
Size-on : 90 Euro (bb.com => 36 Euro) beiden zonder
shipping
Muscle2muscle : Jungle Warfare : 74,90 Euro zonder shipping
Op bb.com : 30 Euro zonder shipping

Did I made myself clear ? :evilnana:

Ja Whey misschien, maar daar blijft het dan ook bij. En 1 zak Optimum whey 10lbs kost op bb.com met verzenden => 85 Euro.

Maar bestel jij eens zoals mij : 2 potten Jungle Warfare, 2 potten Alri BAM, Anabolic Pump, Ebol, Size-on en Superpump250.

Niet nodig :D

Mijn voordeel is dan ook wellicht dat ik enkel whey en creatine(mono) bestel online, dus hoef ik hiervoor niet meteen beroep te doen op amerikaanse site's, al is het in het verleden wel al paar keer gebeurd, maar in NL vind ik eveneens leuke aanbiedingen van whey dusja..

Allé jong Calcification, ga die uitdaging gewoon aan. Heb ik weer een reden om een bestelling te plaatsen, ik krijg al afkick verschijnselen... :D

Ik probeer graag alle 2 maanden eens iets uit van supplementen, maar als je ze uit de benelux moet bestellen is het veel te kostelijk.

tja gebruik niet die supplementen waar jij het over hebt heb alleen maar wat whey, creatine,vitamine en wat bcaa dus bestel ik gewoon in nederland tja als jij in amerika goedkoper uit bent zou ik ook doen als ik goedkoper uit zo zijn hoor.

Terug
Naar boven