3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Pssst... dat is geloofwaardiger als je de foto's uit je album weghaalt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb een 3-tal broeken van Jack en Jones in Anti-fit, wat het betekent weet ik niet maar ze passen rond m'n 70+ pootjes, heb binnenkort wel 38/34 nodig want 36/34 zit me net te strak, maar die zijn er volgens mij ook nog. Taperd fit van de Sting lukt soms ook wel, maar als je een set flinke kuiten hebt krijg je het daar moeilijk in denk ik.
Heb ook maar 3 of 4 broeken, vind ;'t zonde om er meer te hebben als ik er toch uit groei/scheur.
---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------
Hahaha heel sterk.
Op e-bay of amazon (USA). E-bay is wel voordeliger qua transportkosten. Het merk is Zubaz.waar koop je die pants Tatt?
ik draag meestal ribbroeken van de c&a, m'n moeder heeft de taille 6 cm versmalt, maar is de zomer is dat wel een beetje te warm.
Zubaz niqqa! Maar als je mams er een paar voor mij wilt naaien zal ik ze met plezier dragen.Dat zijn gewoon ouderwetse housebroeken man!
Als je mams handig is met haar naaikunsten, dan kan ze die broeken zo voor je maken!
Deed mijn mams ook voor mij.. in 1992![]()

maat 32 maar dikke bovenbenen -> broeken na 2 maanden aan de binnenkant gescheurd! damn
Ga werk doen waar je bijna niet hoeft te lopen. Scheelt veel broeken
en met 32 dikke bovenbenen? Kwam zelf laatst niet meer in 36 en 38 zat redelijk maar heb vrij dunne benen
Dit is gewoon een verkapt kijk mij buffe benen hebben topic. Met 63cm benen, wat helemaal niet zo buff is, kun je meer dan genoeg jeans vinden die goed zitten.

Hahaha nee totaal niet, 70+ mag je imo zeggen buffe benen.. maar is wel handig dan koop ik ze ni maatje te groot en als ze grpter zijn zitten ze nog goed en kan ik die broeken weer kopen![]()