BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tfw 32 breedte maat en 62cm benen.
G-Star loose tapered fit zit nog wel goed. Extra ruimte bij de bovenbeentjes en billetjes.
Ik heb een 3-tal broeken van Jack en Jones in Anti-fit, wat het betekent weet ik niet maar ze passen rond m'n 70+ pootjes, heb binnenkort wel 38/34 nodig want 36/34 zit me net te strak, maar die zijn er volgens mij ook nog. Taperd fit van de Sting lukt soms ook wel, maar als je een set flinke kuiten hebt krijg je het daar moeilijk in denk ik.
Als jij 36/34 past heb je zekers te weten geen 70cm+ benen.

Als jij 36/34 past heb je zekers te weten geen 70cm+ benen.

lol, kan het me bijna niet voorstellen, tegenwoordig hebben ze echt ****ing grote spijkerbroeken voor al die dikke mensen overal.Laatst wezen winkelen, paste niet eens de grootste maat spijkerbroek, loop nu alleen in stoffen broeken![]()
lol, kan het me bijna niet voorstellen, tegenwoordig hebben ze echt ****ing grote spijkerbroeken voor al die dikke mensen overal.

Das geen broek, dat zijn 2 hoeslakens aan elkaar genaaid...

Je zei tfs 62 benen met 32 lengte maat.. wat bedoel je er mee ?
Zelfs pro's zie je in spijkerbroeken maar DBBérs van 80 kg kunnen al geen broeken en tops meer vinden.
![Link niet meer beschikbaar]
Geen jeans maar wel swaggy
Hier:
Op e-bay of amazon (USA). E-bay is wel voordeliger qua transportkosten. Het merk is Zubaz.