MuscleMeat

Show je jeans voor grotere benen

Weet iemand of die loose tapered broeken van g-star allemaal een laag kruis hebben? En zitten g-star broeken meestal wat ruimer dan andere merken?

Laatst bewerkt:
Ik heb nog 2 leren motor broeken die ik niet meer pas...

Weet iemand of die loose tapered broeken van g-star allemaal een laag kruis hebben? En zitten g-star broeken meestal wat ruimer dan andere merken?

relatief laag. Maar niet echt douchebag laag. Loose tapared is wel GOAT pasvorm. Passen mij erg goed, zitten ruim bij de glutes en quads maar niet te ruim bij de middel en kuiten.

Ok, vind zelf een laag kruis niet fijn, zeker niet als manlet.

Weet iemand een winkel met grote korte broeken maten? Ben net bij sportwinkels en scapino geweest en xxl kreeg ik niet aan en xxxl leek wel een legging.

1m85 82kg :rolleyes: .

ging in november broeken kopen en toen zei ik tegen verkoopster 'ja deze broeken zitten na een tijdje echt te strak dus wil wat wijdere hebben'. toen moest ze lachen en vroeg ze of dat zou komen omdat ik op voetbal zat
.........

Net ff wezen shoppen voor een nieuwe jeans, 36 en 38 (Gstar, Diesel, Pme) te strak om mn bovenbenen en zit als een losse zak om mn middel...:o
Misschien maar eens kijken voor stoffen broeken ofzo...

Net ff wezen shoppen voor een nieuwe jeans, 36 en 38 (Gstar, Diesel, Pme) te strak om mn bovenbenen en zit als een losse zak om mn middel...:o
Misschien maar eens kijken voor stoffen broeken ofzo...

Ja, ook pas PME gepast, mooie broeken maar 34 en 36 zaten voor geen meter ;(.

Laatst naar Osdorp geweest naar de pme outlet store omdat m'n trainingspartner daar een klanten kaart had en mij verzekerde dat ze daar broeken hadden in mijn maat. Niet dus! Maar er werd ons verteld om het om de hoek te proberen bij de G-star outlet. Ook daar 3 uur lang alle broeken in die toko aan gehad en niks!! Dus ik blijf bij mijn trusty old cargo pants van de dump!

Jij moet weten welk model van G-star je moet hebben. Heb 2 gevonden die mij gewoon passen, kan zelfs bijna squatten erin. Loose tapered is gewoon niet te doen trouwens.

Ik snap niet dat zoveel mensen last hebben met broeken halen. Bedoel, dat de verhouding tussen de benen/taille lastig is, dat snap ik. Maar met een lage taille kan je daar amper last van hebben. En gewoon te klein is op te lossen door een grotere maat te nemen. Dus op welk punt van de broek gaat het dan fout?

Terug
Naar boven