MuscleMeat

Show je toetsenboard!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trust Easy Scroll Silverline Keyboard

Werkt goed genoeg :rolleyes:

zdjecie-2.jpg

Typt heerlijk, logitech ultra x flat keyboard. voor maar 28 eurotjes. :D

is geniete he.. ik had m voor 22 euries

• Topic Starter Topic Starter
Zo die heb ik even getest en in huis gehaald. Lekker dingetje voor een geeltje. En het geld krijg ik terug van de webwinkel omdat ie dat type niet meer invoorraad had. ;)

Nu nog een geyle muis...

[Link niet meer beschikbaar]

QWERTY is voor bitches, DVORAK rules!

WTF is dat? Toetsenbord voor Klingons?

Ik heb een Dell ding, waarvan ik 4 knopjes kwijt ben. Mijn muis heeft zelfs nog een balletje die ik er elke dag uit moet halen, anders draait 'ie niet.
Misschien toch eens tijd een nieuwe set te halen.

Goed topic! :cool:

Op een of andere mysterieuze wijze kan ik 'm niet vinden op logitech.com :D

Edit: oh wacht, dit is m:D

sorry kan 'm niet groter vinden :P

Weet jij wel waar al die knopjes toe dienen Mikkeltje?

WTF is dat? Toetsenbord voor Klingons?

Ik heb een Dell ding, waarvan ik 4 knopjes kwijt ben. Mijn muis heeft zelfs nog een balletje die ik er elke dag uit moet halen, anders draait 'ie niet.
Misschien toch eens tijd een nieuwe set te halen.

Goed topic! :cool:
Voor 15 euro heb je een perfecte muis en toetsenboard bro, dus twijfel niet. Voor 5 euro gewoon naar iets als de kringloop ofzo gaan(geen geintje) Daar hebben ze van die oude toetsenboarden, dat zijn gewoon de lekkerste. En gewoon even een optische muis bij de local computerboer halen en je bent klaar:thumbs:

Ik ben bij wat winkels geweest hier maar die hebben alleen de populaire media=toetsenborden staan met veel extra's en vaak met muis erbij.

Mijn M$ Intelli Explorer is me lief en ik zoek dan ook dit soort toetsenborden waar niet teveel meuk op zit.

Nou, bij winkels zoals Mycom of computerland hebben ze gewoon losse toetsenbordjes van 15-20 euro. Gewoon simpele met lekkere toetsen. Ik typ op een logitec board van 15 euro. Lekkerste toetsenbord ooit.

Dat blijven serieus de beste keyboards ooit gemaakt. Loodzwaar maar het typegenot valt niet te evenaren.

Nou, bij winkels zoals Mycom of computerland hebben ze gewoon losse toetsenbordjes van 15-20 euro. Gewoon simpele met lekkere toetsen. Ik typ op een logitec board van 15 euro. Lekkerste toetsenbord ooit.

Zoals je hebt kunnen lezen is m'n nieuwe board dat ultraplatte dingetje wat je elders ziet staan. Geeltje. En typed als geen ander. Heerlijk.;)

Terug
Naar boven