Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

Wat vindt men van Sinn en Damasko? Zitten mooie modellen tussen.

Sinn en Damasko zijn wel goede merken. Duitse degelijkheid, dat geharde staal blijft echt lang mooi.

produktfoto-DA38-01.jpg

DC-56.jpg

Vind dit wel een strak klokje. Ben op m'n huidige TW Steel wel uitgekeken.

ceo_adesso_ce7022.jpg

Lekker macho klokje

Hij doet me een beetje Breitling achtig aan, vandaar :o Lekker veel bling.

Vanuit de US wel altijd rekening houden met bijkomende kosten. Er komt door import zo 30-35% nog bij. Ervaring leert mij dat je eigenlijk beter opzoek kan gaan naar een leuke aanbieding in Nederland tenzij er in Amerika ook een leuke aanbieding is.

Vanuit de US wel altijd rekening houden met bijkomende kosten. Er komt door import zo 30-35% nog bij. Ervaring leert mij dat je eigenlijk beter opzoek kan gaan naar een leuke aanbieding in Nederland tenzij er in Amerika ook een leuke aanbieding is.

Gewoon vragen of ze ipv 300 dollar er 149 dollar op zetten als waarde.

Scheelt je toch weer 50% aan importheffingen

Thanks man. Leuk horloge voor een leuk prijsje.

Welkom btw bij de dunne polsen club:p

Kan gewoon mn wijsvingers en duim tegen elkaar doen er om heen :o

Meeste vette horloges zien er dan niet uit als je die om doet.. binnenkort maar eens bij de Bijenkorf kijken naar ck horloges (zusje werkt daar = korting :roflol:)

Meeste vette horloges zien er dan niet uit als je die om doet.. binnenkort maar eens bij de Bijenkorf kijken naar ck horloges (zusje werkt daar = korting :roflol:)
Pics van je zusje

De grote horloge trend is sowieso weer wat op zn retour. Een wat bescheidener formaat horloge is veel stijlvoller imo. Dus wees niet getreurd!

Heb dat hele oversized altijd al ontzettend lelijk gevonden.
40mm sub die ik heb vind ik precies goede formaat, heb aardige polsen waardoor zelfs een SD43 niet eens heel groot lijkt terwijl deze bij sommige echt oversized is.
Hou het zelf lekker bij mijn huidige 40 mm maar er komen iig een 36 mm bij en heb nog een 40mm klok op het oog :D

Heb dat hele oversized altijd al ontzettend lelijk gevonden.
40mm sub die ik heb vind ik precies goede formaat, heb aardige polsen waardoor zelfs een SD43 niet eens heel groot lijkt terwijl deze bij sommige echt oversized is.
Hou het zelf lekker bij mijn huidige 40 mm maar er komen iig een 36 mm bij en heb nog een 40mm klok op het oog :D
Welke heb je op het oog casanova

Breitling macho? Vind er zeer mooie klokken tussen zitten.

Maar ik ben dan ook macho macho man.

Eentje waarvoor de wachtlijst 3-5 jaar is :mad:
Financieel gezien? Anders snap ik hem niet helemaal

Terug
Naar boven