- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Wat vindt men van Sinn en Damasko? Zitten mooie modellen tussen.
Sinn en Damasko zijn wel goede merken. Duitse degelijkheid, dat geharde staal blijft echt lang mooi.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat vindt men van Sinn en Damasko? Zitten mooie modellen tussen.
Sinn staat nog wel op mijn lijst. De U1 is wel een klassieker.Wat vindt men van Sinn en Damasko? Zitten mooie modellen tussen.
Sorry dat het geen vintage Seiko klokje is

Lekker veel bling.

Hij doet me een beetje Breitling achtig aan, vandaarLekker veel bling.
Vanuit de US wel altijd rekening houden met bijkomende kosten. Er komt door import zo 30-35% nog bij. Ervaring leert mij dat je eigenlijk beter opzoek kan gaan naar een leuke aanbieding in Nederland tenzij er in Amerika ook een leuke aanbieding is.
Thanks man. Leuk horloge voor een leuk prijsje.Sick horloge wel, ook redelijk betaalbaar nog
Jammer dat ik van die skeer dunne polsen heb![]()

Thanks man. Leuk horloge voor een leuk prijsje.
Welkom btw bij de dunne polsen club![]()

)Pics van je zusjeKan gewoon mn wijsvingers en duim tegen elkaar doen er om heen
Meeste vette horloges zien er dan niet uit als je die om doet.. binnenkort maar eens bij de Bijenkorf kijken naar ck horloges (zusje werkt daar = korting)
Kan gewoon mn wijsvingers en duim tegen elkaar doen er om heen
Meeste vette horloges zien er dan niet uit als je die om doet.. binnenkort maar eens bij de Bijenkorf kijken naar ck horloges (zusje werkt daar = korting)

Welke heb je op het oog casanovaHeb dat hele oversized altijd al ontzettend lelijk gevonden.
40mm sub die ik heb vind ik precies goede formaat, heb aardige polsen waardoor zelfs een SD43 niet eens heel groot lijkt terwijl deze bij sommige echt oversized is.
Hou het zelf lekker bij mijn huidige 40 mm maar er komen iig een 36 mm bij en heb nog een 40mm klok op het oog![]()
Eentje waarvoor de wachtlijst 3-5 jaar is

Krijg ik straks weer gezeur ivm privacy schending.De grote horloge trend is sowieso weer wat op zn retour. Een wat bescheidener formaat horloge is veel stijlvoller imo. Dus wees niet getreurd!
+ die zijn niet echt dik ofzo.Foto broer
Hij doet me een beetje Breitling achtig aan, vandaarLekker veel bling.
Vanuit de US wel altijd rekening houden met bijkomende kosten. Er komt door import zo 30-35% nog bij. Ervaring leert mij dat je eigenlijk beter opzoek kan gaan naar een leuke aanbieding in Nederland tenzij er in Amerika ook een leuke aanbieding is.
Financieel gezien? Anders snap ik hem niet helemaal