AndroidHealthClinic

Show Your Watch

Bezoekers in dit topic

3.5 voor een nette Rolex is juist niet duur. Veel minder zullen ze ook niet waard worden.
gasgitaartje gefeliciteerd.
 
meaantje hoeveel horloges heb jij? snap dat je de herritage en alles erachter mooi vind maar zou je niet liever wat weg doen en gaan voor een higher end piece?
 
meaantje hoeveel horloges heb jij? snap dat je de herritage en alles erachter mooi vind maar zou je niet liever wat weg doen en gaan voor een higher end piece?
Volgens mij zei hij dat hij ook veel ook meteen weer verkoopt
 
meaantje hoeveel horloges heb jij? snap dat je de herritage en alles erachter mooi vind maar zou je niet liever wat weg doen en gaan voor een higher end piece?

Ik heb er nu denk ik een stuk of 15 in mijn bezit waarvan ook een deel weer te koop staat. Een stuk of 8 daarvan zijn wel "keepers". Ik heb zelf niet zo heel veel met higher end horloges, zeker niet qua modern. Ik vind zo King Seiko eigenlijk mooier dan een datejust (en dat was destijds ook een vrij high end horloge). Als ik rijk was zou ik allicht wat vintage Speedmasters, Heuers en Subs kopen maar ik betwijfel of ik daar nou echt zo veel meer zou van genieten dan van een mooie vintage Seiko.
 
3,5k voor een horloge is wel duur. Helemaal als je in de 20 bent. Ik heb het niet ff voor over. Geen haat verder
Al was hij 18, het is toch zijn geld of???? Is een dikke klok die veel geld waard is, als hij al niet meer waard wordt bij goed onderhoud.
 
Moraalridder 3.5k is niet duur maar veel geld. zit een verschil in.
meaantje de Sarb017 of 033 dan:O?
 
meaantje is een echte flipper. Ik heb niet zo'n handelsgeest, dus post maar weer een oudje:

dktSKa5.jpg
 
Moraalridder 3.5k is niet duur maar veel geld. zit een verschil in.
meaantje de Sarb017 of 033 dan:O?

ik vond de SARB035 echt zwaaaar tegen vallen. Mist ook totaal alle charmes die een vintage horloge wel heeft. Een King Seiko zoals ik liet zien is echt een veel mooiere klok in alle opzichten. Niet zo heel veel duurder ook. Bij dress watches (en chrono's) is vintage echt the way to go.

Ik heb wel een SARG005. Dat is opzich wel een aardig klokje. Maar die staat wel ook te koop omdat ik dat vintage toch gewoon leuker vind.
3819ce07a869cdc602b46bb7690ef6ac3e157360.jpg
 
meaantje is een echte flipper. Ik heb niet zo'n handelsgeest, dus post maar weer een oudje:

HHHNNNNNGGGG, een DOXA. Wil ik ook nog ooit eentje hebben. Naast zoveel andere horloges :rolleyes:

IMO leuke klokjes: Aquatimer 3568, Bremont U22 (goed beschermd uurwerk), Seamaster 300, Helson Sharkiver (in brons), Longines Legend Diver, Squale Atmos (in blauw)...
 
vsral Nieuwe Bremonts gezien? pfoee die zijn sexy
meaantje Kan ik inkomen ze zijn misschien wat saai, maar je kan er letterlijk elke band opzetten en het staat.
 
Waar kan je in NL datejust op de kop tikken voor een (leuk) prijsje, of enkel Chrono?
 
Wat vindt men van Sinn en Damasko? Zitten mooie modellen tussen.
 
Back
Naar boven