AndroidHealthClinic

Show Your Watch

Bezoekers in dit topic

2IAWHnXm.jpg
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik niet weet waar de vraag te stellen waag ik hier mijn kans.

Waar kan ik een polsband vinden om mijn uurwerk te beschermen tijdens het werk?
 
Omdat ik niet weet waar de vraag te stellen waag ik hier mijn kans.

Waar kan ik een polsband vinden om mijn uurwerk te beschermen tijdens het werk?

Als het een fragiel horloge is, misschien überhaupt niet om doen?
 
Als het een fragiel horloge is, misschien überhaupt niet om doen?

Denk niet dat het zo fragiel is maar ik heb schrik voor krassen terwijl ik werk
 
ik had een gewone colt, maar heb hem ingeruild. draag nu een Subbieeeee
Ceramic met glidelock? Heel mooi, en tijdloos. Die band is wel erg goed en comfortabel. Door de maxi lugs & dial oogt hij ook forser. Staat 'm goed.
Recent wat wezen kijken naar een DJ41/ Milgauss z-blue/ Explorer II polar.
 
Ceramic met glidelock? Heel mooi, en tijdloos. Die band is wel erg goed en comfortabel. Door de maxi lugs & dial oogt hij ook forser. Staat 'm goed.
Recent wat wezen kijken naar een DJ41/ Milgauss z-blue/ Explorer II polar.
nieuwe ceramische bezel 114060 ja
ik ga denk ik ook die polar ex 2 halen volgende maand of zo... Maar ik twijfel nog tussen een gmt en een exp
 
nieuwe ceramische bezel 114060 ja
ik ga denk ik ook die polar ex 2 halen volgende maand of zo... Maar ik twijfel nog tussen een gmt en een exp
Ik vind jouw no date erg classic. :thumbup:
De GMT is ook erg mooi met PCL's en de zwarte bezel. De Batman ook naar gekeken, net als de Hulk, maar ik vind de prijzen van deze twee een beetje overhyped momenteel. Misschien dat ik op dat blauwe uitgekeken zou raken na een tijdje al vind ik het een erg geslaagde uitvoering. Heb al een blauwe duiker (Seamaster) en daarom die keuze laten vallen, zelfde voor de Sub (welke ik eerst ook op de lijst had staan).

Wat ik mooi vindt aan de EX II is dat het geen Rolex schreeuwt en je 'm niet zo vaak ziet (waren vroeger populairder dan GMT, is omgedraaid). Zelfde bij Milgauss, al is die meer dressy door de PCL's (idem met GMT). De zwarte Ex II ook mooi maar door de verschillende lengte zwarte verf op de hands vind ik de polar netter. Wit staat ook overal bij en meestal heb je al een donkere kleur horloge. De fixed bezel maakt het aflezen van de tijd alleen maar makkelijker. Al is de ceramische bezel echt heel mooi bij de GMT. De groene tekst en sec hand is ook nice. Maar de PCL's schijnen behoorlijk gevoelig te zijn voor krassen. Qua prijs zitten de EX II/ GMT (black) en de Milgauss in dezelfde cat.
 
Ik vind jouw no date erg classic. :thumbup:
De GMT is ook erg mooi met PCL's en de zwarte bezel. De Batman ook naar gekeken, net als de Hulk, maar ik vind de prijzen van deze twee een beetje overhyped momenteel. Misschien dat ik op dat blauwe uitgekeken zou raken na een tijdje al vind ik het een erg geslaagde uitvoering. Heb al een blauwe duiker (Seamaster) en daarom die keuze laten vallen, zelfde voor de Sub (welke ik eerst ook op de lijst had staan).

Wat ik mooi vindt aan de EX II is dat het geen Rolex schreeuwt en je 'm niet zo vaak ziet (waren vroeger populairder dan GMT, is omgedraaid). Zelfde bij Milgauss, al is die meer dressy door de PCL's (idem met GMT). De zwarte Ex II ook mooi maar door de verschillende lengte zwarte verf op de hands vind ik de polar netter. Wit staat ook overal bij en meestal heb je al een donkere kleur horloge. De fixed bezel maakt het aflezen van de tijd alleen maar makkelijker. Al is de ceramische bezel echt heel mooi bij de GMT. De groene tekst en sec hand is ook nice. Maar de PCL's schijnen behoorlijk gevoelig te zijn voor krassen. Qua prijs zitten de EX II/ GMT (black) en de Milgauss in dezelfde cat.
Jup jup.. De LV is idd ook super mooi, tijdje aan getwijfeld maar moeilijk te krijgen... Neem je wel een 42mm ex.2? Milgauss is vet, maar niet mijn ding. Die met witte dial is ook erg vet.. Ken je die?? Maar wel 2e hands kopen die want die is zeer onpopulair ;)))) Ik wil er sowieso nog een Rolex bij gaan halen, en dan zoek ik nog een classic zoals een speedy oid en misschien een G reverso of zo
 
Ik vind jouw no date erg classic. :thumbup:
De GMT is ook erg mooi met PCL's en de zwarte bezel. De Batman ook naar gekeken, net als de Hulk, maar ik vind de prijzen van deze twee een beetje overhyped momenteel. Misschien dat ik op dat blauwe uitgekeken zou raken na een tijdje al vind ik het een erg geslaagde uitvoering. Heb al een blauwe duiker (Seamaster) en daarom die keuze laten vallen, zelfde voor de Sub (welke ik eerst ook op de lijst had staan).

Wat ik mooi vindt aan de EX II is dat het geen Rolex schreeuwt en je 'm niet zo vaak ziet (waren vroeger populairder dan GMT, is omgedraaid). Zelfde bij Milgauss, al is die meer dressy door de PCL's (idem met GMT). De zwarte Ex II ook mooi maar door de verschillende lengte zwarte verf op de hands vind ik de polar netter. Wit staat ook overal bij en meestal heb je al een donkere kleur horloge. De fixed bezel maakt het aflezen van de tijd alleen maar makkelijker. Al is de ceramische bezel echt heel mooi bij de GMT. De groene tekst en sec hand is ook nice. Maar de PCL's schijnen behoorlijk gevoelig te zijn voor krassen. Qua prijs zitten de EX II/ GMT (black) en de Milgauss in dezelfde cat.
Zou btw wel een vet trio zijn-
colt chrono
seamaster
explorer 2

Alles covered qua belangrijke functies )))))
 
Jup jup.. De LV is idd ook super mooi, tijdje aan getwijfeld maar moeilijk te krijgen... Neem je wel een 42mm ex.2? Milgauss is vet, maar niet mijn ding. Die met witte dial is ook erg vet.. Ken je die?? Maar wel 2e hands kopen die want die is zeer onpopulair ;)))) Ik wil er sowieso nog een Rolex bij gaan halen, en dan zoek ik nog een classic zoals een speedy oid en misschien een G reverso of zo
Een reverso als dress wat van oorsprong ook een sportmodel is dacht ik zeker mooi zo'n JLC. De witte milgauss ken ik zeker. Mocht ik kiezen voor een ander horloge en het wordt een Ex II dan zeker de 42. Heeft ook de oranje hand en de betere band.
 
Laatst bewerkt:
Zo heeft de witte Milgauss wel iets. Tof die BLNR. Hoe ervaar je de pcl's, zijn ze idd gevoelig voor krassen?
 
Hoe ervaar je de pcl's, zijn ze idd gevoelig voor krassen?

Ik ben absoluut niet zuinig op mijn horloges in de zin van dat ik ze niet afdoe bij het klussen e.d.. In dat geval zijn de PCL’s zeker gevoelig voor krassen.

Zie foto mbt de krasjes op de PCL’s
4E1B14D5-6A35-40C5-B2B6-FE8FC85A1307.jpeg


Imo is zo’n witte Milgauss een perfecte zomerklok. Niet om als enig horloge te hebben, dat vind ik trouwens van alle witte horloges. Heb ook een tijdje een 42 mm polar gehad. Ook een schitterende klok, maar dan wel voor erbij...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven