Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

Ik ben absoluut niet zuinig op mijn horloges in de zin van dat ik ze niet afdoe bij het klussen e.d.. In dat geval zijn de PCL’s zeker gevoelig voor krassen.
Mooie collectie. Ik twijfel erg tussen de BLNR of exp.2 voor toevoeging aan mn 114060 ... Die milgauss is ook gruwelijk hé... En die zie je bijna nooit ook!!

Lastige keuze, maar je hebt al een zwarte dial dus een horloge met een witte dial is dan imo wel een mooie combi.

Lastige keuze, maar je hebt al een zwarte dial dus een horloge met een witte dial is dan imo wel een mooie combi.
Zeker... Maar anderzijds vindt ik die Polar heel snel vrij ''groot'' lijken in 42mm. Maar qua contrast is het idd de ideale toevoeging aan de sub.. Toch vind ik die Milgauss die jij hebt echt wreed!

Imo is zo’n witte Milgauss een perfecte zomerklok. Niet om als enig horloge te hebben, dat vind ik trouwens van alle witte horloges. Heb ook een tijdje een 42 mm polar gehad. Ook een schitterende klok, maar dan wel voor erbij...
Thnx. Ja zeker. Die SD4K is btw ook nice, mooi trio. Was je toe aan iets anders of waarom de polar ingewisseld voor milgauss?

Flipperitus...:(

En ik heb een zwak voor de Rolex modellen met een gladde bezel, zoals de Datejust, Explorer I, Milgauss.

Milgauss is een van de zeer weinige Rolex'es die ik zou overwegen, als ik later wat meer geld heb.
Die blauwe wijzerplaat met dat groene glas is gewoon prachtig.

20171224_153732.jpg

Seiko dokters chrono

27337198_1764706276908156_7868258186931839904_n.jpg

Pff die linker is wel echt dik joh, welk jaar komt die uit? Mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald?

Mooi merk Frederique Constant. Niet zo bekend bij het grote publiek, wel bij kenners en zeer goede kwaliteit. Minder geschikt voor patsers die een merk willen showen, zeer geschikt voor mensen die van techniek houden en mooie klokken :emo:

Terug
Naar boven