AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

[FONT=Helvetica Neue,Helvetica,Arial,sans-serif]Carloz: [/FONT]Toc heb je hier nog liefhebbers voor. Die zijn dan wel op leeftijd, hebben vaak een boot en spelen golf:cool:.
Check, check, check en nee, ik voldoe aan alle cliche's, alleen niet het horloge.

:roflol::roflol::roflol: alleen had ik geen boot en golf speelde ik alleen op school een paar keer.

Toch was ik vet blij terwijl dat ding echt spuug lelijk is. Vreemd hoe je smaak zo 180 graden kan draaien met de jaren.

Beeld van mooi/lelijk wordt sterk beïnvloed door de media. Horloges zijn nu anders. Als je vroegâh zo’n grote TWsteel had gedragen die een paar jaar geleden in waren, had iedereen gedacht dat je knettergek was. Swatch icewatch? Gay. Rosegoud? Double gay.

24CF3C67-B94E-4C66-B5C1-59A64A7E0984.jpeg
Mijn allereeerste horloge was een Beitling. Heb ik gekocht in de gulden tijd toen ik 17 was en helemaal afgedragen. Vind het nu een lelijk ding, vandaar niet laten restaureren, maar toen ik 17 was, was het de mooiste klok ter wereld. Hahaha
Gaaf ding toch?.welk bjaar ? Wat had je toen betaald lol

Beeld van mooi/lelijk wordt sterk beïnvloed door de media. Horloges zijn nu anders. Als je vroegâh zo’n grote TWsteel had gedragen die een paar jaar geleden in waren, had iedereen gedacht dat je knettergek was. Swatch icewatch? Gay. Rosegoud? Double gay.
Strakke boekjes met vergulde hondendrol kapsels ? Verd8

1995? Man, toen schreef je poepen nog met een lange oe

@Moraalridder kan je je een beetje voorstellen hoe verliefd ik op dat ding was.

Ik woonde vanaf Mn 18 op mezelf en wist eigenlijk ook wel dat ik het voor die tijd moest kopen, want anders had ik het niet kunnen betalen.

Toen ik eenmaal op mezelf woonde en om de maand 1000 gulden rood stond, vroeg ik me ook wel eens af of het een slimme aankoop was. Hahaha

@Moraalridder kan je je een beetje voorstellen hoe verliefd ik op dat ding was.

Ik woonde vanaf Mn 18 op mezelf en wist eigenlijk ook wel dat ik het voor die tijd moest kopen, want anders had ik het niet kunnen betalen.

Toen ik eenmaal op mezelf woonde en om de maand 1000 gulden rood stond, vroeg ik me ook wel eens af of het een slimme aankoop was. Hahaha
lol..

Student life sucks!!!

Dat gaf ook niet elke 17jarige uit aan een horloge
Haha, ik begrijp waarom je de naam moraalridder genomen hebt:P Er zijn volgens mij talloze hoeveelheden jongeren die in de schulden gaan staan voor een smartphone, handtas of petje... LOL.. Ik zou nooit een horloge kopen die meer dan 1% van mijn totaal vermogen kost. Evenmin zou ik een nieuwe auto kopen of een auto die nog veel gaat afschrijven though ;p en kleding mag best 500 euro per jaar kosten ipv 10000 LOL
Ik heb wel een thuisfitness, maar die levert zich best aardig op zo... Dat is nog niet zo'n domme investering, toch zeker niet als je blijft fitnessen

Heb je mijn Gucci men’s bag, bontkraagje en stinkdure zonnebril nog niet gezien :roflol:. Wollahhhhh:roflol::roflol:

Als 17 Jarige kan je dat soort nutteloze uitgaven juist makkelijk doen. Ik kocht geen bier of wiet zoals leeftijdgenoten. Ik ging 1 keer per maand naar een kickboks gala en verder gaf ik nergens geld aan uit. Werkte elk weekend en elke avond. Had Mn hele inboedel voor Mn woning al bij elkaar gespaard, dus dat kon toen nog makkelijk.

Als 17 Jarige kan je dat soort nutteloze uitgaven juist makkelijk doen. Ik kocht geen bier of wiet zoals leeftijdgenoten. Ik ging 1 keer per maand naar een kickboks gala en verder gaf ik nergens geld aan uit. Werkte elk weekend en elke avond. Had Mn hele inboedel voor Mn woning al bij elkaar gespaard, dus dat kon toen nog makkelijk.
Ja precies, zo kun je dat idd ook zien. Ik ga wellicht over een tijdje ook wel weer een horloge er bij kopen maar ben er nu niet echt over uit wat toe te voegen. Inboedel houd ik altijd wel duur daar ik er dag en nacht in moet zitten.... Het maakt in feite ook niet super veel uit in ons geval maar ik heb wel het idee dat ik op mijn 40e gewoon wil stoppen met werken en een huisje in de Alpen oid wil kopen

Beloof me dat je niet gaat jodelen....

Ja precies, zo kun je dat idd ook zien. Ik ga wellicht over een tijdje ook wel weer een horloge er bij kopen maar ben er nu niet echt over uit wat toe te voegen. Inboedel houd ik altijd wel duur daar ik er dag en nacht in moet zitten.... Het maakt in feite ook niet super veel uit in ons geval maar ik heb wel het idee dat ik op mijn 40e gewoon wil stoppen met werken en een huisje in de Alpen oid wil kopen

Dat is het dus, prioriteiten liggen nu heel ergens anders als vroeger.

Terug
Naar boven