- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
HahaP
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HahaP
Ja ik begrijp het.. Maar ik heb eigenlijk altijd geleerd om te investeren etc etc dus ik was op mijn 12e in principe al bezig met het ''oog'' op de toekomstDat is het dus, prioriteiten liggen nu heel ergens anders als vroeger.
Het maakt in feite ook niet super veel uit in ons geval maar ik heb wel het idee dat ik op mijn 40e gewoon wil stoppen met werken en een huisje in de Alpen oid wil kopen

ja absoluut .
wil hier niet altijd blijven wonen xD
Haha, ik begrijp waarom je de naam moraalridder genomen hebtEr zijn volgens mij talloze hoeveelheden jongeren die in de schulden gaan staan voor een smartphone, handtas of petje... LOL.. Ik zou nooit een horloge kopen die meer dan 1% van mijn totaal vermogen kost. Evenmin zou ik een nieuwe auto kopen of een auto die nog veel gaat afschrijven though ;p en kleding mag best 500 euro per jaar kosten ipv 10000 LOL
Ik heb wel een thuisfitness, maar die levert zich best aardig op zo... Dat is nog niet zo'n domme investering, toch zeker niet als je blijft fitnessen
Ik heb vandaag gekozen voor een heel zeldzaam type klok.. je ziet hem eigenlijk nooit..
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb vandaag gekozen voor een heel zeldzaam type klok.. je ziet hem eigenlijk nooit..

...Dus gezien je foto met daarop 2 rolex horloges mag ik aannemen dat je (nu al) miljonair bent?
Das een echte 0.030gr wegende iwc invisible watch company 32mm wijvending op huidkleurige alligatorstrapIs dat een echte MissNukem Colt Fullautomatic moonphase iwatch met dinolinkerachterpootjelederen band?
Het is beetje onbeschoft om zulke vragen te stellen.
Uiteindelijk ben ik degene die dat allemaal bepaald inderdaad.Jij kan het weten of iets onbeschoft is, dus bij deze mijn nederige excuses.