MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

Een horloge kan ook een prima investering zijn.

Haha, ik begrijp waarom je de naam moraalridder genomen hebt:P Er zijn volgens mij talloze hoeveelheden jongeren die in de schulden gaan staan voor een smartphone, handtas of petje... LOL.. Ik zou nooit een horloge kopen die meer dan 1% van mijn totaal vermogen kost. Evenmin zou ik een nieuwe auto kopen of een auto die nog veel gaat afschrijven though ;p en kleding mag best 500 euro per jaar kosten ipv 10000 LOL
Ik heb wel een thuisfitness, maar die levert zich best aardig op zo... Dat is nog niet zo'n domme investering, toch zeker niet als je blijft fitnessen

Dus gezien je foto met daarop 2 rolex horloges mag ik aannemen dat je (nu al) miljonair bent?

Ik heb vandaag gekozen voor een heel zeldzaam type klok.. je ziet hem eigenlijk nooit..

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij kan het weten of iets onbeschoft is, dus bij deze mijn nederige excuses.

@Brutushakt , die explorer is wel een mooi horloge, voor een Rolex dan he. Ik zie u weer in het katten topic, ik vind katten net nog iets leuker dan horloges. We gaan elkaar niet vinden in smaak vrees ik, ook alle groeten naar Carloz, u weet alles van horloges, leuk...

Nee hoor, ik weet wel iets maar als ik een klokje van 5 euro mooi vind, koop en draag ik het ook. Heb voor mezelf de limiet gesteld op 15 klokken. Zowel automaat als quartz.

Terug
Naar boven