XXL Nutrition

Sticky Show Your Watch

Mijn Breitling en nog wat andere horloges weggebracht omdat de batterijen leeg waren. De batterijwissel voor andere horloges kost 17,95 per stuk. De Breitling.......MINIMAAL 195 euro :eek::eek::eek:. Daar heb ik bijna een iwatch voor...

Hoe lang gaat het duren. Normaal 8 weken, met de vakanties 12 weken. 3 maanden :eek:.

Knettergek bij Breitling.

Jij hebt gewoon oprecht een horloge van 2000 euro?

Ik ben een beetje horlogofiel. Is een titanium aero dus nog wel een stukje duurder. Maar ik rook niet. Maar is meteen mijn duurste horloge. Goedkoopste is een invicta van 59,95. Zal wel eens wat fotootjes schieten van mijn watchwinders.

@Brutushakt , Wat zijn jouw favo klokjes? Ben zeer benieuwd, u oogt als een kenner,

Ik ben een beetje horlogofiel. Is een titanium aero dus nog wel een stukje duurder. Maar ik rook niet. Maar is meteen mijn duurste horloge. Goedkoopste is een invicta van 59,95. Zal wel eens wat fotootjes schieten van mijn watchwinders.
die zijn vet ja!!!

Vind Breitling al snel te dik (in NL krijg je meteen commentaar). De aerospace is subtiel en idd erg fraai. Totdat je een nieuwe batterij moet dan ???. Heb je een nieuwe klok voor,

@Brutushakt , Wat zijn jouw favo klokjes? Ben zeer benieuwd, u oogt als een kenner,
Ehm nou kenner niet hoor :P althans ik houd er wel van..

Rolex explorer 2 POLAR
Submariner ND
Rolex BLRO
Breitling Avenger Blackbird
Rolex Explorer
Grofweg mijn top 5 maar ik vind van alles ''wel leuk'' Van G-shock tot PP nautilus en alles daar tussen, geen supercomplicated shit met moonphases etcetcetcetcetc en geen dress-zooi

Vind Breitling al snel te dik (in NL krijg je meteen commentaar). De aerospace is subtiel en idd erg fraai. Totdat je een nieuwe batterij moet dan ???. Heb je een nieuwe klok voor,
Die 195 valt toch wel mee man?? Verder onderhoud zal wel meevallen aan dat ding. Die Rolex service beurten beginnen bij 700..

Vind het veel geld maar goed om te horen dat het nog veel erger kan :D

Waar haal je het geld vandaan man. Of is het wel echt een kwestie van prioriteiten stellen qua uitgaves? Niet dat je zo maar even zo'n horloge koopt bij wijze van spreken.

@Brutushakt Gelul, je hebt er wel verstand van,,,Dank voor de info... Hgr, Deus

Ehm nou kenner niet hoor :P althans ik houd er wel van..

Rolex explorer 2 POLAR
Submariner ND
Rolex BLRO
Breitling Avenger Blackbird
Rolex Explorer
Grofweg mijn top 5 maar ik vind van alles ''wel leuk'' Van G-shock tot PP nautilus en alles daar tussen, geen supercomplicated shit met moonphases etcetcetcetcetc en geen dress-zooi

Die Breitling Avenger Blackbird vind ik erg vet!

Waar haal je het geld vandaan man. Of is het wel echt een kwestie van prioriteiten stellen qua uitgaves? Niet dat je zo maar even zo'n horloge koopt bij wijze van spreken.

Combinatie van. Altijd al 1 x in mijn leven een Breitling willen hebben. Uiteindelijk is er 1 gekomen. Ik ben waarschijnlijk ook een stukje ouder dan jij.

Ik vind alle rolexen/ breitlings/ volkomen ruk, sorry Brutus, is een persoonlijk dingetje, heeft niets met u te maken, sorry alvast....

Inderdaad een geweldig goede en nuttige inbreng. Gefundeerd, gemotiveerd en stevig onderbouwd. Klasse man.

Ik vind alle rolexen/ breitlings/ volkomen ruk, sorry Brutus, is een persoonlijk dingetje, heeft niets met u te maken, sorry alvast....
Nee snap 't wel hoor. Lopen zat paupers met een Rolex rond toch? Maar de EXPLORER 2 in het wit valt daar m.i. buiten en is een klok die enkel gedragen wordt(of iig meestal) door kenners

U bent wel een kenner, volgens mij, ik ga de explorer 2 even bekijken...

24CF3C67-B94E-4C66-B5C1-59A64A7E0984.jpeg
Mijn allereeerste horloge was een Beitling. Heb ik gekocht in de gulden tijd toen ik 17 was en helemaal afgedragen. Vind het nu een lelijk ding, vandaar niet laten restaureren, maar toen ik 17 was, was het de mooiste klok ter wereld. Hahaha

Toc heb je hier nog liefhebbers voor. Die zijn dan wel op leeftijd, hebben vaak een boot en spelen golf:cool:.

Terug
Naar boven