Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

Rubber en nato banden zijn allebei top, vooral met het weer van de afgelopen tijd. Ik heb ook nog een aantal mooie leren banden (oa van Micah Vintager Watchstraps), die zijn wel top voor de winter.

Rubber verschilt wel erg per band. De standaard band die bij de skx is echt 10x niks. Er staat nog wel een crafter blue op m'n verlanglijstje, vorige week even in het echt mogen waarnemen, wat een verschil zeg.

2998259488_f32f56f015.jpg

W_CB05A-22A20BZZ-1.jpg

Gisteren zo geïnspireerd door Starx dat ik vandaag ook voor rubber heb gekozen. Werk op woensdag in Amsterdam en dan ben ik zo laat thuis dat ik niet meer ga trainen, anders had ik deze voor de training afgedaan. Enige horloge die ik draag bij het trainen, is mijn Apple watch om te tracken/loggen. Andere horloges doe ik af. Hoe doen jullie dat?
DAB7B389-4E2E-4297-A7A6-CCE20D78A750.jpeg

Gisteren zo geïnspireerd door Starx dat ik vandaag ook voor rubber heb gekozen. Werk op woensdag in Amsterdam en dan ben ik zo laat thuis dat ik niet meer ga trainen, anders had ik deze voor de training afgedaan. Enige horloge die ik draag bij het trainen, is mijn Apple watch om te tracken/loggen. Andere horloges doe ik af. Hoe doen jullie dat?
vroeger met mn breitling trainde ik wel gewoon maar tegenwoordig doe ik ze wel beide af ja...

Horloge gaat af bij trainen idd, uitzonderingen kan bijvoorbeeld een G-Shock zijn, die heb ik echter nog niet (eind volgend jaar wel).

Ik vind G-shocks echt zo'n beetje de lelijkste horloges die er zijn :o

Laatst bewerkt:
Krijg er sowieso eentje als ik defensie binnenkom, en om nou met een omega speedmaster oid in de modder te gaan liggen is ook weer zonde :D
Verkopen op Marktplaats voor een habbekrats aan een smaakloze.

Een Omega Speedmaster is dan wel weer heel dik!

De enige Frederique Constant (van de 3, heb niet te grote verwachtingen) die geen automaat is.

C0598FE7-193C-45D1-9A0E-75E728112589.jpeg

Doel is max 15 maar zit nu boven de 20 :eek:. Kan soms de verleiding niet weerstaan. Heb nu zelfs 2 watchwinders staan wat eigenlijk wel teveel is.

9200000074227878_5.jpg

5D9B2DBA-DD4C-49AA-9311-2F66585D2DF8.jpeg

Ik wil al een tijdje ook mog wat anders, maar ben nog niet echt iets tegen gekomen.

Terug
Naar boven