Fitness Seller

Show Your Watch

Bezoekers in dit topic

Bij nader inzien, de bezel klopt wel. Jouwe is de bezel van een 116520. Maar de dial layout is niet helemaal juist. Wel bizar als je wordt opgelicht voor zo’n €20.000. Tyfus zeg.
Dat wist ze wel hoor, niemand koopt zo'n koopje" via marktplaats haha.
Mvgr.
 
De naam van de eerste eigenaar komt overeen met de naam in het bestand van Rolex. Dat heb ik wel nagetrokken.
Hoe heb je dat nagetrokken dan? Voor zover ik weet kun je met het serienummer alleen de productie data terughalen..
 
Hoe heb je dat nagetrokken dan? Voor zover ik weet kun je met het serienummer alleen de productie data terughalen..
Dat kan je inderdaad niet natrekken. Toen rook t al fishy.
 
Jezelf beter voor willen doen dan je bent op een bodybuilding forum is een rare eigenschap.
 
Hoe heb je dat nagetrokken dan? Voor zover ik weet kun je met het serienummer alleen de productie data terughalen..

Dat kunnen ze natrekken hoor zeker als het horloge bijvoorbeeld een gestolen status heeft. Of ik heb me dat domweg laten wijsmaken door de beste man hemzelf. En mensen ik wil me niet dikker voordoen dan ik ben. Zitten al zat vetrolletjes in de weg op dit moment
 
Misschien nog eens even wat verder terug lezen voor je zo reageert. Was jij er de afgelopen jaren bij op Baselworld, met tenminste 20k aan klokjes in je koffer? Hier zit een echte liefhebber, voor alle soorten uurwerken en het vakmanschap dat daar in zit en bij hoort. Van 6 jaar op rij vaste bezoeker op Baselworld, op uitnodiging van Breitling bij hun introductie van de laatste Superocean geweest, en ga zo maar door. Ben dan misschien niet de grootste bodybuilder freak, maar je probeert hier iemand te pakken op z’n passie. :wave:

Ik heb nog nooit zo'n slecht verhaal gehoord.
 
Vandaag komt mijn Junghans Max Bill automatic binnen! Afgelopen tijd lang getwijfeld tussen een aantal modellen, maar uiteindelijk is het deze geworden. Het is mijn eerste ‘echte’ horloge. (Natuurlijk niet te vergelijken met een aantal modellen die ik in dit topic voorbij zie komen) Heb na al dat zoeken volgens mij wel 5 modellen op mijn lijstje nu whaha. Niet gedacht dat dit me zo zou aanspreken!
 
Misschien nog eens even wat verder terug lezen voor je zo reageert. Was jij er de afgelopen jaren bij op Baselworld, met tenminste 20k aan klokjes in je koffer? Hier zit een echte liefhebber, voor alle soorten uurwerken en het vakmanschap dat daar in zit en bij hoort. Van 6 jaar op rij vaste bezoeker op Baselworld, op uitnodiging van Breitling bij hun introductie van de laatste Superocean geweest, en ga zo maar door. Ben dan misschien niet de grootste bodybuilder freak, maar je probeert hier iemand te pakken op z’n passie. :wave:
:D:D:D:D:D the damn.
 
nieuw klokje!
IMG_20200215_130811.jpg
 
Back
Naar boven