AndroidHealthClinic

Show Your Watch (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Inderdaad, verbaasde me toen ik hem binnenkreeg hoe matig de band was. Ik ga eens kijken naar die oyster. Met monsterwatches niet veel goeie ervaringen helaas :p.

Lekker man die originele jubilee. Comfortabel bandje.
 
Bekijk bijlage 500279

De originele jubilee band van seiko was aan zijn einde, sluiting ging bij elke beweging open, verschrikkelijk irritant. Er zit nu weer rubber om als tijdelijke vervanger. Maar dit kan ik niet lang aan, vind het geen gezicht.

Suggesties voor wat nieuws? (qua banden, klokje gaat niet weg :D).
Heb ook nog een nato liggen, maar die is ook niet heel fraai.
Bekijk bijlage 500280

Net even online gekeken, blijkt dus al vanaf 08/2019 uit productie te zijn, wie weet wordt het ooit wat waard :p.
 
Nog homies opzoek naar Day Date 36mm (1967) voor 7K. Verkoop hem omdat ik voor wat anders aan het kijken ben. Graag via PM
 
Nog homies opzoek naar Day Date 36mm (1967) voor 7K. Verkoop hem omdat ik voor wat anders aan het kijken ben. Graag via PM
Foto’s? Wel benieuwd :)
 
A909ADB6-4D43-4B9A-8F46-E95AA0120DEC.jpeg
 
Nog homies opzoek naar Day Date 36mm (1967) voor 7K. Verkoop hem omdat ik voor wat anders aan het kijken ben. Graag via PM
Ben wel benieuwd naar foto's. Vast op lederen band i.p.v. president?
 
Ben wel benieuwd naar foto's. Vast op lederen band i.p.v. president?
Ik heb volgens mij nog een president bracelet liggen. Mocht je overwegen het horloge over te nemen mag je me PM’en voor de band.
 
Blijven prachtige dingen die Sarbs. Is de Garmin voor het hardlopen?

Dankje. De Sarb is een heel fijn horloge waarbij ik niet bang hoef te zijn als er een keer een krasje op komt. Vorig jaar mijn Omega Seamaster verkocht omdat ik daar te voorzichtig mee was. De Sarb is ook lekker low profile.

De Garmin draag ik tijdens het hardlopen maar ook in de gym.
 
Nog steeds erg blij met de mijne. Alleen elke keer dat ik hem stoot sterft er wel een stukje van m'n ziel af. Zou ooit wel nog een sub willen hebben maar dan zou ik m'n prioriteiten bij de sub moeten leggen in plaats van uit huis gaan dus dat wordt hem voorlopig niet. :(
1600021842462.png
 
B3675A03-DA2C-435A-A21F-8D84D0A89483.jpeg


Voor de echte pam liefhebbers ;)
 
Is die Garmin een aanrader? Ben nog opzoek naar een watch om mee hard te lopen. Vooral om easy mijn pace te checken.

Absoluut! Nooit problemen mee gehad. Altijd gps en goede hartslagmeter.
 
Nog steeds erg blij met de mijne. Alleen elke keer dat ik hem stoot sterft er wel een stukje van m'n ziel af. Zou ooit wel nog een sub willen hebben maar dan zou ik m'n prioriteiten bij de sub moeten leggen in plaats van uit huis gaan dus dat wordt hem voorlopig niet. :(
Bekijk bijlage 503634
Stoten is onvermijdelijk... Ik vind het idee van ‘battle scars’ wel wat hebben, vooral als je voornemens bent dit horloge je leven lang te houden.
Absoluut! Nooit problemen mee gehad. Altijd gps en goede hartslagmeter.
Sounds good! Welk model is dat specifiek?
 
rob91 Garmin forerunner 235. Het is wel een oud model dus misschien niet meer te koop. Mijn vrouw heeft een nieuw model van Garmin en die bevalt ook heel goed. Dat is de Vivoactive 4s. Die nieuwere zijn ook wat mooier qua resolutie en kleuren.
 
DF4C7F7A-F1A7-4B50-8F95-B990F81D7313.jpeg



Parel der parels vandaag.
 
Back
Naar boven