XXL Nutrition

Sticky Show Your Watch

gaat wel opvallend vaak samen ,Herman
Valt wel op ja.
Rolex-Explorer-2016-214270-7.jpg

Klokje

Screenshot_1439.png

1592319314381.png

Vandaag binnen gekregen! Zal straks even goede foto maken, keek er al heel lang naar. Prachtig in het echt.

Breitling is voor autohandelaren. Liefst een zo lelijk mogelijke. Verder is Rolex vooral voor mensen die van geld houden in plaats van horloges.
Meestal voor mensen die geld zouden willen hebben maar alleen een submariner dragen en het dan als investering zien.
Die explorer is trouwens voor totaal ander volk idem exp.2 imo.. Gave horloges !!!

Meestal voor mensen die geld zouden willen hebben maar alleen een submariner dragen en het dan als investering zien.
Die explorer is trouwens voor totaal ander volk idem exp.2 imo.. Gave horloges !!!
Eens. De Explorer was het eerste horloge die me te binnen schoot met Mercedes hands. Explorer (36mm) is imo de mooiste en meest tijdloze watch die Rolex ooit gemaakt heeft. Black dial, de 369 en de lettering die perfect in verhouding zijn. Zeker mijn grail watch (I’m a simple man).

Ik heb even gedacht om een Tudor BB36 te kopen, maar naast de Explorer is de Tudor een beetje ‘lomp’ om te zien. Terwijl ik de BB36 een prachtige watch vind. Maar de Explorer is een ander level.

Eens. De Explorer was het eerste horloge die me te binnen schoot met Mercedes hands. Explorer (36mm) is imo de mooiste en meest tijdloze watch die Rolex ooit gemaakt heeft. Black dial, de 369 en de lettering die perfect in verhouding zijn. Zeker mijn grail watch (I’m a simple man).

Ik heb even gedacht om een Tudor BB36 te kopen, maar naast de Explorer is de Tudor een beetje ‘lomp’ om te zien. Terwijl ik de BB36 een prachtige watch vind. Maar de Explorer is een ander level.
Ja vet horloge, ik stond op de lijst en werd recent gebeld maar heb hem laten liggen omdat ik toen achter iets anders aan zat.. Ik heb de explorer 2, en ook een sub maar ik moet zeggen dat ik de explorer 1 waars stijlvoller dan de sub vindt.. Zeker gezien elke marktkoopman met een sub of een gmt rond zijn pols loopt

Ja vet horloge, ik stond op de lijst en werd recent gebeld maar heb hem laten liggen omdat ik toen achter iets anders aan zat.. Ik heb de explorer 2, en ook een sub maar ik moet zeggen dat ik de explorer 1 waars stijlvoller dan de sub vindt.. Zeker gezien elke marktkoopman met een sub of een gmt rond zijn pols loopt
Ja de Explorer I is veel stijlvoller dan een sub naar mijn mening. Per definitie omdat ik alles boven 36mm niet echt kan hebben.

Explorer II is ook een heerlijke watch. Meer een ‘tool watch’ dan de sub vind ik door de GMT functie. Show us!

Subs zie je heel vaak inderdaad en ik snap dat wel. Maar wat me tegenstaat is de hoeveelheid fakes in omloop. Als ik een avondje uit ga zie ik 8 Hulks en 12 andere subs. Ik ken ook persoonlijk 3 mensen die een fake hebben en dragen. Vind het altijd twijfelachtig..

dit is btw de gewone huidige 39mm
Wbt tudor zou ik eens naar de northflag kijken
Vind de Northflag helemaal niks eerlijk gezegd.

Ik vind het vooral jammer dat de Explorer niet meer in 36mm gemaakt wordt. De clasp op de 114270 is het enige minpuntje voor mij die op de nieuwe wel top is. Ik ga over een paar jaar opzoek naar een mooi exemplaar en dan hoop ik een ‘one man watch’ te worden. Dure hobby anders...

Hoe is het afgelopen met die meid en haar rolex waarvan de samenstelling niet klopte ofzo? Maar had die wel gewoon uit een winkel gekocht.

Terug
Naar boven