Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

:o Zet chrono direct uit..
Geen superfancy Watch, maar wil dat mijn GC van 500 euro toch nog even meegaat...

Gewoon uitzetten inderdaad.

Ziet er gewoon uit als iemand die vergeten is zn stopwatch uit te zetten, niet interessant ;)

Die volledig zwarte TW steel op eind vorige pagina lijkt wel heel erg op Uboat modellen...

mijn horloge heeft 3atm waterdichtheid en ik kan ermee klokkijken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had graag deze gekocht. Ben enorme fan van de U-boat modellen maar die zijn voor mij onbetaalbaar.

waarom doet die afbeelding het niet:(
maarja het is een King Cuda Aquanautic :D[Afbeelding niet meer beschikbaar]

expensive shit :D (met die shit bedoel ik dus niet dat die horloge crap is he :p)

Een tikkeltje anders dan deze (een mooiere versie). Draag em al circa 12 jaar. :)

1557243-lorus-sports-chronograph-0.jpg

Laatst bewerkt:
Die site die als Ad wordt gegeven boven dit topic is wel geinig > http://watch2day.nl/ Beetje betrouwbare site of?

Die site die als Ad wordt gegeven boven dit topic is wel geinig > http://watch2day.nl/ Beetje betrouwbare site of?

Semi betrouwbaar. Ze leveren altijd wel deftige horloges maar de echt dure zullen wel namaak zijn. Heb ooit eens een topic van 10 paginas doorgelezen waar de baas van watch2day zeker 100x zegt dat het geen namaak is.
Als je t wil weten gewoon even mailtje sturen naar een van de merken die ze verkopen (vb invicta verkopen ze heel veel ) en vragen of ze leveren aan watch2day

Semi betrouwbaar. Ze leveren altijd wel deftige horloges maar de echt dure zullen wel namaak zijn. Heb ooit eens een topic van 10 paginas doorgelezen waar de baas van watch2day zeker 100x zegt dat het geen namaak is.
Als je t wil weten gewoon even mailtje sturen naar een van de merken die ze verkopen (vb invicta verkopen ze heel veel ) en vragen of ze leveren aan watch2day

al een keer gezien dat iemand dat deed bij armani en die bleek iig te leveren aan watch2day, volgens mij is t legit

Van de camion gevallen? Of in de winkel gekocht? :D

:o

Terug
Naar boven