- Waardering
- 964
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Lol, ik heb die wijzertjes toen ik 'm kocht 1x laten draaien om te kijken of ze het deden, daarna nooit meer.![]()
Same here

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, ik heb die wijzertjes toen ik 'm kocht 1x laten draaien om te kijken of ze het deden, daarna nooit meer.![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Had graag deze gekocht. Ben enorme fan van de U-boat modellen maar die zijn voor mij onbetaalbaar.
Ow? Hoe komt een jochie van 18 jaar aan een horloge van duizenden euro's?waarom doet die afbeelding het niet
maarja het is een King Cuda Aquanautic[Afbeelding niet meer beschikbaar]
waarom doet die afbeelding het niet
maarja het is een King Cuda Aquanautic[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die site die als Ad wordt gegeven boven dit topic is wel geinig > http://watch2day.nl/ Beetje betrouwbare site of?
Semi betrouwbaar. Ze leveren altijd wel deftige horloges maar de echt dure zullen wel namaak zijn. Heb ooit eens een topic van 10 paginas doorgelezen waar de baas van watch2day zeker 100x zegt dat het geen namaak is.
Als je t wil weten gewoon even mailtje sturen naar een van de merken die ze verkopen (vb invicta verkopen ze heel veel ) en vragen of ze leveren aan watch2day
Ow? Hoe komt een jochie van 18 jaar aan een horloge van duizenden euro's?
u mad?Je kan de banden en lunettes veranderen
maar deze is mijn favo zo.