Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

Ga dan voor een Tissot Visodate :)

Ik heb een van Armani
[afbeelding niet meer beschikbaar]

ek4yzc.jpg

Citizen AT0797-01E :)

Net terug uit turkije en met dit toicin men achterhoofd eens gelet op de namaak U-boats.
Echt een shitload heb ik er gezien, de één toch wel beter dan de andere natuurlijk.

Had er één gezien van 110lira (55euro) die wel nice was.

aangezien ik vergeleken met jullie een zwerver ben (of geen zin heb om veel uit te geven) ga ik denk ik zoiets aanschaffen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
lekker casual

No offence, maar vind deze watch niet echt bij je leeftijd passen..

Kan niet zomaar random horloges gaan posten. Post je eisen of je smaak en vanuit daar ga je zoeken... Imo is dit horloge voor oudere mannen:o Als jij het mooi vindt is het prima toch? Jij loopt er tenslotte mee ;)

Kan niet zomaar random horloges gaan posten. Post je eisen of je smaak en vanuit daar ga je zoeken... Imo is dit horloge voor oudere mannen:o Als jij het mooi vindt is het prima toch? Jij loopt er tenslotte mee ;)
kan best hoor, post maar iets wat je wel bij mijn leeftijd vind passen dan

Iets wat sportief is maar toch wel netjes... Het horloge wat ik heb besteld vind ik ergens wel chique maar ook zeker sportief (vorige pagina) Vind een stalen band ook altijd nog nice. Wat voor soort band vind je mooi?

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 21:58 ----------

http://www.ebay.com/itm/CASIO-EDIFI...769848188?pt=Wristwatches&hash=item1e727d877c

Maybe zoiets?

Iets wat sportief is maar toch wel netjes... Het horloge wat ik heb besteld vind ik ergens wel chique maar ook zeker sportief (vorige pagina) Vind een stalen band ook altijd nog nice. Wat voor soort band vind je mooi?

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 21:58 ----------

http://www.ebay.com/itm/CASIO-EDIFI...769848188?pt=Wristwatches&hash=item1e727d877c

Maybe zoiets?

nice suggestie, wat je boven beschrijft is ook eigenlijk wat ik zoek, al zou ik het niet als sportief beschrijven.

iWJ ik heb ook zo'n model als die Pulsar en je raakt er wel snel op uitgekeken doordat hij zo simpel is. Maar wel een net klokje.

Ik wil misschien zoiets kopen, maar ik heb schrik
dat het te groot is voor mijn ecto pols :(

tw-steel-icon-black-dial-50-mm-tw623-5.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet wel lukken, de lugs -die dingen waar het bandje in zit- zijn vrij kort. Zolang die niet dik over de zijkant van je pols steken is het prima.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 02:28 ----------

Ik ga zelf ook bij getat een klok bestellen. Hij maakt custom panerai homage horloges. Dus panerai stijl maar zonder het logo. Hij heeft prachtige vintage achtige modellen voor rond de 100.

496eefb5.jpg

Jow boys, wat vinden jullie van dit horloge? Ik wou volgende maand (mijn verjaardag) misschien deze kopen, maar een goede maat van mij vind die wat vrouwelijk :eek: Nu begin ik toch wat te twijfelen :o

http://www.youtube.com/watch?v=BBUi-GmxKBY

Jow boys, wat vinden jullie van dit horloge? Ik wou volgende maand (mijn verjaardag) misschien deze kopen, maar een goede maat van mij vind die wat vrouwelijk :eek: Nu begin ik toch wat te twijfelen :o

http://www.youtube.com/watch?v=BBUi-GmxKBY

Niets vrouwelijks aan met z'n 45mm alhoewel vrouwen tegenwoordig ook steeds bredere horloges dragen.. En anders eens om de pols proberen dan weet je of hij staat of niet. Daarnaast ben jij degene die hem draagt toch? Maakt niet zoveel uit wat anderen daar nou van vinden.;)

Leren bandjes zijn idd wat vrouwelijk..

T klokje daarintegen is wel vet, hebben ze hem niet met metalen bandje?
:roflol:

Moet geen metalen bandje meer hebben, ik had er vroeger één. Is niet echt mijn ding

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 15:28 ----------

Niets vrouwelijks aan met z'n 45mm alhoewel vrouwen tegenwoordig ook steeds bredere horloges dragen.. En anders eens om de pols proberen dan weet je of hij staat of niet. Daarnaast ben jij degene die hem draagt toch? Maakt niet zoveel uit wat anderen daar nou van vinden.;)
Weet ik wel :P Ik vind het een mooi horloge. De mening van 1 persoon telt niet, maar als iedereen hem vrouwelijk vindt ga ik hem niet kopen natuurlijk :roflol:

Moet geen metalen bandje meer hebben, ik had er vroeger één. Is niet echt mijn ding

Weet ik wel :P Ik vind het een mooi horloge. De mening van 1 persoon telt niet, maar als iedereen hem vrouwelijk vindt ga ik hem niet kopen natuurlijk :roflol:
Vrouwelijk niet man, zelf erger ik me meer aan de crown die zo dik is, dunno why. Maar als je hem vet vindt gewoon kopen.

Ik ben zelf juist niet zo'n fan van leren bandjes..

Waarom geen metaal dan?:P

Terug
Naar boven