AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

mlhvmd.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon superstrakke horloges voor het geld.

hoe lang gaan ze mee dan

6k lichter maar dan heb je ook wat :eek:

Dit is een replica. Tijdje terug pas uitgekomen en de allerbeste die je op dit moment kan krijgen imo. 250 euro was ik kwijt en hij is waanzinnig goed. Voelt als echte kwaliteit en het safierglas met AR is fantastisch. Ik ken de real deal en dit is gewoon fantastisch.

Dit is een replica. Tijdje terug pas uitgekomen en de allerbeste die je op dit moment kan krijgen imo. 250 euro was ik kwijt en hij is waanzinnig goed. Voelt als echte kwaliteit en het safierglas met AR is fantastisch. Ik ken de real deal en dit is gewoon fantastisch.
waar gekocht?

Die René van der Gijp heeft ook een dikke klok om zeg... Iemand enig idee wat hij draagt?

edit: Wilfred genee ook.

Die René van der Gijp heeft ook een dikke klok om zeg... Iemand enig idee wat hij draagt?

edit: Wilfred genee ook.

Kyboe horloges draagt gijp vaak, dat zijn zulke foute apparaten. Echt niet doen, geloof me het is net alsof je een extra chromosoom meedraagt.

Een 55mm klok zo dik als een autovelg met quartz uurwerk vind ik sowieso al debiel. Er zit genoeg loze ruimte in dat apparaat om een voorraadje snoep met je mee te dragen.

Laatst bewerkt:
Kyboe horloges draagt gijp vaak, dat zijn zulke foute apparaten. Echt niet doen, geloof me het is net alsof je een extra chromosoom meedraagt.

Heb inderdaad gegoogled en daar kwam ik ook op uit. Ik keek net aflevering 5 terug van voetbal international, daar hebben René en Wilfred echt wel dikke klokken om hoor...

http://www.rtl.nl/xl/#/u/19ecb968-fedd-333f-88e6-87d15bec465d

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 23:37 ----------

Een 55mm klok zo dik als een autovelg met quartz uurwerk vind ik sowieso al debiel. Er zit genoeg loze ruimte in dat apparaat om een voorraadje snoep met je mee te dragen.

Kwestie van smaak, ik hou ook van grote klokken..

Heb inderdaad gegoogled en daar kwam ik ook op uit. Ik keek net aflevering 5 terug van voetbal international, daar hebben René en Wilfred echt wel dikke klokken om hoor...

http://www.rtl.nl/xl/#/u/19ecb968-fedd-333f-88e6-87d15bec465d

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 23:37 ----------

Kwestie van smaak, ik hou ook van grote klokken..
Ik hou ook van grote klokken met een mooi uurwerk erin. Een quartz uurwerk is dun en klein met een batterijtje. Dan is het puur voor t design dat ze hem zo huge hebben gemaakt, dat vind ik persoonlijk niet cool.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je draagt een hoop plastic en metaal met je mee met daarin een piepklein uurwerkje en normaal wijzerplaatje. Ik blijf het een mongolenapparaat vinden

A-Massive-Watch.jpg

4619824412_9dbd20537f.jpg

Zonde ook wat ze met het design van rolex hebben gedaan. Ze hebben de insert, wijzers, crown & guard en dialtext van de submariner geleend (verkracht) en nog even de opstaande rond rond die dial van de DSSD gepakt. En toen is het ergens mis gegaan.

model dat je daar post oogt idd zeer retarded :D
Ben ook niet zo zot van die giga klokken, waar je vaak ecto'tjes (60kg dudes) mee ziet rondlopen

Die Kyboe horloges zien er zo wel heel lelijk uit. Als René er inderdaad zo een draagt tijdens die uitzending ziet die er een stuk beter uit van een afstandje...:)

Die Kyboe horloges zien er zo wel heel lelijk uit. Als René er inderdaad zo een draagt tijdens die uitzending ziet die er een stuk beter uit van een afstandje...:)

Ja oke, hij draagt een kleinere versie, die vallen best mee. Maar het hele merk staat me tegen. Het heeft nul geschiedenis en ineens begonnen ze lelijke grote kasten te maken vol met gestolen elementen van Rolex en die te hypen. Daarnaast zit er ook nog een lampje in (srs) en een quartz uurwerk.

Hoe goed is de replica? Waar zit de mogelijkheid dat je kunt herkennen dat hij fake is?

waar regel je zon goede replica fhoc? Ik ken één iemand die haalde ze altijd in volgens mij Thailand en was er dan rond de 100 euro per stuk voor kwijt en dat waren dan ook hele goede, hij had ook het echte spul maar dat droeg hij alleen bij sommige gelegenheden.

Terug
Naar boven