fikky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind het goede horloges, krijg elke keer het comment van "oh dure horloge". Terwijl ik er maar € 37,- voor heb betaald![]()
Ik heb er vorig jaar 1 gekregen met Kerst, hiervan is het bandje wat minder aan het worden. Ik draag dit horloge doordeweeks, naar school en dergelijke.
waar gekocht?Dit is een replica. Tijdje terug pas uitgekomen en de allerbeste die je op dit moment kan krijgen imo. 250 euro was ik kwijt en hij is waanzinnig goed. Voelt als echte kwaliteit en het safierglas met AR is fantastisch. Ik ken de real deal en dit is gewoon fantastisch.
Die René van der Gijp heeft ook een dikke klok om zeg... Iemand enig idee wat hij draagt?
edit: Wilfred genee ook.
Kyboe horloges draagt gijp vaak, dat zijn zulke foute apparaten. Echt niet doen, geloof me het is net alsof je een extra chromosoom meedraagt.
Kyboe horloges draagt gijp vaak, dat zijn zulke foute apparaten. Echt niet doen, geloof me het is net alsof je een extra chromosoom meedraagt.
Een 55mm klok zo dik als een autovelg met quartz uurwerk vind ik sowieso al debiel. Er zit genoeg loze ruimte in dat apparaat om een voorraadje snoep met je mee te dragen.
Ik hou ook van grote klokken met een mooi uurwerk erin. Een quartz uurwerk is dun en klein met een batterijtje. Dan is het puur voor t design dat ze hem zo huge hebben gemaakt, dat vind ik persoonlijk niet cool.Heb inderdaad gegoogled en daar kwam ik ook op uit. Ik keek net aflevering 5 terug van voetbal international, daar hebben René en Wilfred echt wel dikke klokken om hoor...
http://www.rtl.nl/xl/#/u/19ecb968-fedd-333f-88e6-87d15bec465d
---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 23:37 ----------
Kwestie van smaak, ik hou ook van grote klokken..
Heb inderdaad gegoogled en daar kwam ik ook op uit. Ik keek net aflevering 5 terug van voetbal international, daar hebben René en Wilfred echt wel dikke klokken om hoor...
http://www.rtl.nl/xl/#/u/19ecb968-fedd-333f-88e6-87d15bec465d
---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 23:37 ----------
Kwestie van smaak, ik hou ook van grote klokken..
Die Kyboe horloges zien er zo wel heel lelijk uit. Als René er inderdaad zo een draagt tijdens die uitzending ziet die er een stuk beter uit van een afstandje...![]()
Dit is een replica. Tijdje terug pas uitgekomen en de allerbeste die je op dit moment kan krijgen imo. 250 euro was ik kwijt en hij is waanzinnig goed. Voelt als echte kwaliteit en het safierglas met AR is fantastisch. Ik ken de real deal en dit is gewoon fantastisch.