Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, Heb deze horloge al een jaartje, ben normaal niet zn fan van al die glittertjes en kristalletjes. Naar vergaderingen of werk doe ik zoiets niet om. Vind hem leuk voor een keer te gaan stappen of een festival dagje. Heb er al veel commentaar op gekregen. Zowel positief als negatief 
Vind het simpele net mooi aan dit horloge, hou niet zo van die poespas allemaal eraan.Vind zoiets wel mooi, maar wel te simpel. Zou nooit zoveel geld betalen voor zoiets gewoons. Lijkt op elke gemiddelde casio.
Uit China of Taiwan?
Heb ik eerst ook willen halen, maar de juwelier had alleen de zwarte daar en ik was al meteen verkocht haha.
Holy shit man, zoveel zirconen, are you ****ing kidding me xD dat je daar 280 voor neerlegt
Edit: te lui om de spoiler te lezen xD
Dit, en dat ik Marc Ecko altijd associeer met deze gast:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Shine bright like a daimond.
![]()
J/k, Heb deze horloge al een jaartje, ben normaal niet zn fan van al die glittertjes en kristalletjes. Naar vergaderingen of werk doe ik zoiets niet om. Vind hem leuk voor een keer te gaan stappen of een festival dagje. Heb er al veel commentaar op gekregen. Zowel positief als negatief
Type: Marc ecko m1
Prijs kaartje: €280

Is watch2day echt betrouwbaar ja toch? Lees zoveel verschillende reacties.
Ze hebben nu namelijk zo geile horloge ''Copacabana: exclusief mechanisch horloge van Theorema''
watch2day.nl
??
Is watch2day echt betrouwbaar ja toch? Lees zoveel verschillende reacties.
Ze hebben nu namelijk zo geile horloge ''Copacabana: exclusief mechanisch horloge van Theorema''
watch2day.nl
??