MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

3292007101600AM173Rolex.jpg

Ben al tijdje aan het twijfelen over een nieuw horloge.

Zit te denken aan een seiko monster :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is dan wel een Rolex, maar vind hem er niet boeiend uitzien...

Hij is niet in perfecte staat. Een rolex in goede staat ziet er keer op keer indrukwekkend uit.

Ik denk dat ik deze ga kopen:

ar2448_05.jpg

Voorkeur gaat naar donker blauw tot nu toe maar twijfel om zwart te nemen:

Vind ik zo'n saai ding :o

Je kunt die monsters trouwens wel helemaal aan laten passen. Dan is het nog enigzins spannend.
Ja heb je wel een beetje gelijk in.

Maar ik ben wel op zoek naar een redelijk 'basic' horloge zonder al te veel fratsen. Heb nu een horloge helemaal zwart met rubberen band en wil er gewoon eentje met metalen band om af te wisselen

Hij is niet in perfecte staat. Een rolex in goede staat ziet er keer op keer indrukwekkend uit.

[Link niet meer beschikbaar]

Vind kijkend naar de foto's de zwarte mooier. Maar misch ziet irl blauw er beter uit.

Heb wat research gedaan en denk dat ik toch geen Armani horloge ga kopen.
De Armani horloges zijn gemaakt door Fossil en niet van de hoogste kwaliteit. Je betaald teveel voor het merk
i.p.v het horloge las ik. Ook zijn de horloges niet tijdloos, het is meer een fashion statement die je maakt door een Armani horloge te dragen. Ik ben een grote fan van Rolex, hoop er ooit eentje te kunnen kopen ( Armani & Rolex zijn natuurlijk niet te vergelijken ) en het zou een beetje tegen mijn principes zijn om voor zo'n armani klokje 360 euro te betalen gewoon voor het merk...

Ben nu even naar merken als Tissot aan het kijken

Hoe heet dat model, en hoeveel kost dat kreng?

Nee.
Als je een Rolex koopt weet je dat hij heel je leven zal werken, als je een horloge koopt als een Tissot weet je ook dat het een degelijk horloge is en hij heel lang kan functioneren, als je een Armani koopt kan hij na enkele maanden al kapot zijn.

+ Het horloge zelf ziet er goed uit maar de mechaniek is erg simpel en wordt gewoon door Fossil in elkaar gestoken...

Hoe heet dat model, en hoeveel kost dat kreng?

Emporio Armani AR2448 denk ik. 360 Euro +/-

Heb wat research gedaan en denk dat ik toch geen Armani horloge ga kopen.
De Armani horloges zijn gemaakt door Fossil en niet van de hoogste kwaliteit. Je betaald teveel voor het merk
i.p.v het horloge las ik. Ook zijn de horloges niet tijdloos, het is meer een fashion statement die je maakt door een Armani horloge te dragen. Ik ben een grote fan van Rolex, hoop er ooit eentje te kunnen kopen ( Armani & Rolex zijn natuurlijk niet te vergelijken ) en het zou een beetje tegen mijn principes zijn om voor zo'n armani klokje 360 euro te betalen gewoon voor het merk...

Ben nu even naar merken als Tissot aan het kijken

+1 my thoughts exactly

Dingen zoals armani zijn idd imo meer een fashion statement. Ik heb liever gewoon een echt degelijk, tijdloos horloge.

Heb nu al 6 jaar een oud klein (35 mm) tissot horloge. Had 4 jaar geleden al z'n batterij moeten vervangen, maar hij loopt nog steeds. Hij wordt alleen een beetje klein, dus ik vind het wel tijd voor een volwassen horloge :o

Beetje op de site van tissot gekeken en moet zeggen dat ik de tissot titanium er erg mooi uitvind zien.

Binnenkort nog even goed rondkijken, irl vergelijken. Of als iemand nog wat anders mooi weet...

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar weer een nieuwe gekocht ben me oude verloren.

Wel een replica.....

Ook mensen hier die van armbanden houden? BTB:

9pwdb9.jpg

Terug
Naar boven