AndroidHealthClinic

Show Your Watch

Bezoekers in dit topic

Haha lekker sarcastisch :D , horloges voor mij zijn zo 1995. Bijna iedereen gebruikt z'n gsm hedendaags.

Alsof ze ook echt daadwerkelijk daarvoor gekocht worden?
Als ze alleen voor de tijd waren, kocht iedereen toch wel zo'n digitale horloge voor €5,- bij de blokker, i.p.v. €1000,- neer te leggen. Tijd blijft hetzelfde namelijk! Ya, rly.

OT:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk dat ik 'm een paar maanden aangehad heb. Kosten ook maar €90,- ofzo. Horloges zijn niet echt mijn ding.
 
Casio Edifice op het moment, hoop dat ik ooit eens een keer mooi bedrag kan sparen voor wat speciaals.

29p5dom.jpg


Ook nog een fake Rolex Oyster, jaren geleden tijdens vakantie in italië gescoord. :roflol:

29gh89g.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeer tevreden over :)
 
Ik vind dat er best een aantal mooie Diesel klokjes op de markt zijn tegenwoordig. Maar koop zelf toch liever geen kledingmerk horloge... Lastig
 
Deze siert sinds kort mijn pols:

509354318_o.jpg


Een mooi ding, met handige functies.


Wens voor in de toekomst:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



BTW: Een horloge draag je niet voor de tijd, daar heb je uiteraard je telefoon voor.
 
Gooi ik die van mij er ook maar bij... :P

9auyrm.jpg
 
Ik hou niet van horloge's maar ik wil wel is een echte rolex in mijn bezit hebben.

Zoiets als deze dus: http://www.juwelierburger.com/Horloges/Rolex/7369-4969/Date+Gold%2FSteel.html

Dit zijn de enigste horloges die ik echt mooi vind.

Deze is ook ziek ( breitling ): http://www.juwelierburger.com/Horlo...ley+6.75+Limited+Edition+Red+/+Pink+Gold.html
Alleen dat gaat me weer te ver qua prijs.



Heb ik wel een aantal keer gehad, ook wat ouder als Date Just met jubilee band.
Tudor (B merk van Rolex) oyster variant is mooi want als Day date is die XL
Heerlijke horloges alleen beetje klein maar weer wel sportief en net tegelijk en dat is best uniek.
Die in de link vind ik ietsje overpriced.

Ik zou door sparen en voor een staal gouden Daytona gaan.


Die Breitling For Bentley is een Dikke Klok!!!
 
Laatst bewerkt:
Hier zijn er vast twee.

333bt5g.jpg


---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 19:05 ----------





supergeil!!!!!

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 19:06 ----------




Die zijn tof, gewoon keiharde vintage comuniste chronograph ik vind ze altijd leuk om te zien.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 19:10 ----------



Prachtig!!
Een ECHTE klassieker, IWC is een merk op zich met prachtige uurwerken.


Mooie klokken heb je daar mijn vriend.

Die AP, 12.5k zo ongeveer?
En die Breitling rond de 5,5k?
 
Die ap is wel zeer nice!!!
maar 12.5 k wat een geld zeg.....
 
Is die AP een replica? Ik twijfel of die schroefjes wel genoeg verzonken zijn. Geloof je trouwens wel hoor, ben geen expert.
 
haha die breitling for bentley had ik een zieke neppert van uit turkije paar jaar terug :D was bijna identiek en alle functies deden het..... helaas moest ik hem keihard tegen een paal aan slaan :( oops
 
dat je een bovengemiddelde koopkracht hebt tot daar toe, maar een horloge van 500k gaat er bij mij moeilijk in :p
LOL ik moet eerlijk zijn ,
google is alles wat ik gedaan heb :dope:

Ik heb een hekel aan iets aan mijn pols :)
dus ook een horloge , daar in tegen heb ik wel een duur horloge van mijn grootvader, :cool:

lijkt erg hier op,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zal ik nooit en te nimmer weg doen !!
 
Is die AP een replica? Ik twijfel of die schroefjes wel genoeg verzonken zijn. Geloof je trouwens wel hoor, ben geen expert.


:roflol:

Kijk hier ff of de schroefjes goed verzonken zijn dan
14b48sm.gif




---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 23:04 ----------

Mooie klokken heb je daar mijn vriend.

Die AP, 12.5k zo ongeveer?
En die Breitling rond de 5,5k?


Thanks Amigo!!!

Beide met papieren, AP ook met box.

De Breitling is een gewone chronomat en geen crosswind dus wat minder waard dan 5,5.

Die AP heb je goed geschat, is een safari van na 2009, met eigen AP uurwerk want daarvoor gebruikten ze JLC basis.
 
Laatst bewerkt:
Door dit topic wil ik een nieuw horloge aanschaffen :D hahaha
 
El hombre = rijkste DBB'er

Verder zijn dit mijn watchen, ben nog jong en moet alles zelf betalen dus helaas zijn mijn droom horloges nog niet binnen bereik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven