XXL Nutrition

Show Your Watch

Bezoekers in dit topic

Die ap is wel zeer nice!!!
maar 12.5 k wat een geld zeg.....


Een AP is echt iets dat je moet ervaren.
Gisterenavond had ik nog gesprek met iemand die ook een Royal Oak Ofshore had, ook zwaar mooie klok.
Je ruilt dan heel ff van klokken en lult wat, het ijs is gebroken en je hebt nieuwe contacten opgedaan.
Met een perfecte nepper kom je echt niet weg, iedereen die een echte AP heeft weet waar ie op letten moet en het perfect namaken van een AP is nog niet gedaan.
 
Aangezien dit een BB forum is:

Mijn sport horloge:

i3rsk8.jpg
 
El hombre = rijkste DBB'er


Haha THANKS!!, nee man rijk ben ik echt niet.
Woon gewoon in een betonnen flat ergens in Amsterdam .

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 23:42 ----------

Aangezien dit een BB forum is:

Mijn sport horloge:

http://i46.tinypic.com/i3rsk8.jpg


Inderdaad!!! Zeer Functioneel voor deze sport.

Ik draag om die reden altijd een chronograph, anderhalve minuut rust tussen mijn optrek en opdruk setjes kan ik dan precies timeren.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Erg mooi ding man. Wat heb je daar nou voor betaald?

El hombre = rijkste DBB'er

Verder zijn dit mijn watchen, ben nog jong en moet alles zelf betalen dus helaas zijn mijn droom horloges nog niet binnen bereik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eigenlijk zelfde als hierboven, erg mooi horloge. Hoe duur is 'ie?
 
Zo'n ding valt toch na een maand uit elkaar voor dat geld?
 
Dacht dat het een fake was
 
Weet je wat meer over de kwaliteit? evt in PB


Citizen is naar mijn weten geen troep.

Kan je gerust kopen.

Citizen is zwaar onderschat, ze hebben ook goede mechanische uurwerken gemaakt vroeger en alles wat je maar kunt bedenken op electronisch gebied.


Lijkt echt op de Jupiter Pilot.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik mis mijn witte Jupiter Pilot met stalen band was gek op die klok.

http://i43.photobucket.com/albums/e...piter/JupiterPilotReveilSilveredA59028600.jpg
 
Kan je gerust kopen.

Citizen is zwaar onderschat, ze hebben ook goede mechanische uurwerken gemaakt vroeger en alles wat je maar kunt bedenken op electronisch gebied.


Lijkt echt op de Jupiter Pilot.

http://i43.photobucket.com/albums/e...piter/JupiterPilotReveilSilveredA59028600.jpg

Ik mis mijn witte Jupiter Pilot met stalen band was gek op die klok.

http://i43.photobucket.com/albums/e...piter/JupiterPilotReveilSilveredA59028600.jpg

Damn, hij lijkt er echt heel veel op! :eek: Die site ziet er ook behoorlijk betrouwbaar uit. Ken je die site toevallig?
 
Die arm verpest het horloge :o

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 11:53 ----------



Deze bezit je irl? Maak is foto van irl? Mooi ding.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 11:53 ----------



Kan je foto maken irl? Ook erg mooi

2012-09-11233436.jpg


2012-09-11233449.jpg


Voor elke gelegenheid 1 :rolleyes:

En mijn fake Gshocks :O

2012-09-11233517.jpg


2012-09-11233505.jpg


Ik care weinig om fake, zo kan nog eens iets stuk gaan en kan ik een nieuwe kopen zonder dat het een rib uit mijn portemonnee is.

En ik krijg meer +++ opmerkingen over mijn whatch dan 9/10 mensen met hun 1k horloge waaraan oma is overleden nadat ze de rekening zag.
 
:roflol:

Kijk hier ff of de schroefjes goed verzonken zijn dan
14b48sm.gif




---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 23:04 ----------




Thanks Amigo!!!

Beide met papieren, AP ook met box.

De Breitling is een gewone chronomat en geen crosswind dus wat minder waard dan 5,5.

Die AP heb je goed geschat, is een safari van na 2009, met eigen AP uurwerk want daarvoor gebruikten ze JLC basis.


Ah, ja ik zat met mijn hoofd in de prijzen van Breitling Chronomat met de lunette in rosé e.d.

Je bent een echte kenner, leuk!
Wil graag meer weten van welke horloges je hebt gehad als het kan.
 
Een AP is echt iets dat je moet ervaren.
Gisterenavond had ik nog gesprek met iemand die ook een Royal Oak Ofshore had, ook zwaar mooie klok.
Je ruilt dan heel ff van klokken en lult wat, het ijs is gebroken en je hebt nieuwe contacten opgedaan.
Met een perfecte nepper kom je echt niet weg, iedereen die een echte AP heeft weet waar ie op letten moet en het perfect namaken van een AP is nog niet gedaan.

Ik zat je maar beetje te stangen over fake, je hebt een geweldig horloge. Zou er graag zelf een hebben.
 
Laatst bewerkt:
Damn, hij lijkt er echt heel veel op! :eek: Die site ziet er ook behoorlijk betrouwbaar uit. Ken je die site toevallig?

Chrono24 is heel erg betrouwbaar, dat is de site voor horloges.
Als je hem mooi vindt moet je er gewoon voor gaan.
je eerste klok, eigen keuze en 1 die jeniet snel bij iemand anders zal zien.
Voor die 275 kan je niet verkeerd gaan.
Je zou ook door kunnen sparen tot rond de 1000 a 1500 en een mooie 2e hands Breitling op chrono 24 of Marktplaats kunnen kopen.
Die houden wel hun waarde in tegenstelling tot die mooie Citizen.



Ah, ja ik zat met mijn hoofd in de prijzen van Breitling Chronomat met de lunette in rosé e.d.

Je bent een echte kenner, leuk!
Wil graag meer weten van welke horloges je hebt gehad als het kan.

Ja die chronomat die jij bedoeld is denk ik van nu, die is een slag groter en heeft andere chrono pushers.
Die ik voor de gein op de foto heb gezet is er 1 uit de jaren 90.
Dat was een hele dikke klok in die tijd.
Als je daar mee liep kreeg je dezelfde reacties als nu op een goede AP.
Je had toen Rolex als echte nummer 1 maar begin 90er kwam Breitling met Chronomat series, iedereen wilde die hebben toen.

Mechanische uurwerken hebben al mijn belangstelling sinds dat ik kind was, als ik niet zo een klote jeugd en ADHD had gehad dan was ik zeker Horlogemaker geweest.
Maar dingen hebben anders uitgepakt.

Heb aardig wat ervaring met horloges, meer kan ik helaas niet kwijt erover, hoop dat je het begrijpt ;)


Ik zat je maar beetje te stangen over fake


Hahha, Zeg het wel eens zeg tegen bepaalde mensen.
Zo van Nee het is een hele goeie nepper uit Hong Kong.
Zeggen ze vaak daarna, Ja ik zag het al, je kunt het zien aan die schroefjes bijvoorbeeld.
:roflol:

je hebt een geweldig horloge. Zou er graag zelf een hebben.

Gewoon Sparen, beginnen met een eerste klok van een paar duizend die waardevast is zoals bijv die dikke Panerai Titanium die je al hebt, of een 2e Hands Sportmodel Rolex met doos en papieren erbij kopen.
Daar mee lopen en ondertussen leg je wat opzij.
Na een jaartje of twee Ruil je Sport Rolex weer in, krijg je aardig wat voor terug en koop je een betere/duurdere klok en stijg je iets op de ladder.

Maar deze die jij hebt is toch al een topper:

Die Panerai 177 Titan is heel erg dik, Prachtklok!!
Die kom je niet vaak tegen.
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Erg mooi ding man. Wat heb je daar nou voor betaald?



Eigenlijk zelfde als hierboven, erg mooi horloge. Hoe duur is 'ie?

109 Euro ofzo.
Denk dat je hem nu zelf al wat goedkoper kan vinden, niet duur dus.
 
  • Like
Waarderingen: Roth
TERING! en dan hoor ik dat ik veel geld uitgeef (heb) :eek:
de tyfus ik zie 10K! horloges all over the place :o

Netjes LOL :D
 
Chrono24 is heel erg betrouwbaar, dat is de site voor horloges.
Als je hem mooi vindt moet je er gewoon voor gaan.
je eerste klok, eigen keuze en 1 die jeniet snel bij iemand anders zal zien.
Voor die 275 kan je niet verkeerd gaan.
Je zou ook door kunnen sparen tot rond de 1000 a 1500 en een mooie 2e hands Breitling op chrono 24 of Marktplaats kunnen kopen.
Die houden wel hun waarde in tegenstelling tot die mooie Citizen.

Ga binnenkort eens wat juweliers langs want wil wat klokken in het echt bekijken. Wil sowieso een grote dikke zwarte kast en hoogstwaarschijnlijk een metalen band. Een Breitling zal er voorlopig zeker niet in zitten, ben 19 he.... 't Kriebelt wel om vandaag gelijk een hele dikke klok te bestellen.
 
Back
Naar boven