MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

Zo'n horloge moet je echt om je pols gehad hebben eer je het koopt (imo).
Heb vandaag mijn Oris opgehaald. Happy me :)

Zo'n horloge moet je echt om je pols gehad hebben eer je het koopt (imo).
Heb vandaag mijn Oris opgehaald. Happy me :)

Heb je gelijk in! Ik kijk gewoon online welke merken/modellen me aanstaan. Volgende stap is eens naar een winkel gaan waar ze longines verkopen.

Oris vind ik ook een mooi merk, alleen jammer dat ze deze nergens in mijn buurt verkopen.

Kan geen foto trekken die hem echt recht doet. In het echt lijkt hij ook wel kleiner dan op deze foto
2j1o3ud.jpg

Horloges met een bezel bedoel je?

dure horloges, jullie zijn gek!

dure horloges, jullie zijn gek!

Ach, de een geeft honderden euros uit aan supps, de ander aan alcohol/sigaretten/drugs, en nog andere aan een mooi horloge/stuk mechaniek aan de pols. (en sommigen aan al deze dingen :o (not me thou)

ieder zijn ding...

---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 19:16 ----------

Lunette heet het geloof ik. Bezel zegt me niks.

Bezel is het engelse woord voor lunette (alleen in het frans en nederlands gebruikt)

Ach, de een geeft honderden euros uit aan supps, de ander aan alcohol/sigaretten/drugs, en nog andere aan een mooi horloge/stuk mechaniek aan de pols. (en sommigen aan al deze dingen :o (not me thou)

ieder zijn ding...
Ik geef niks uit aan wat u net post..
jullie zijn gewoon gek.

100% true ook al is het honderden euro's uitgeven aan supplementen net zo zinvol als een dure klok op je pols hebben, maar ieder zijn ding inderdaad.

Best een mooie wacht op watch2day vandaag.

Iemand daar wat gekocht in het verleden? (Topic niet meer gevolgd sinds... ???)

Paar maanden terug mijn Casio daar gekocht, alles kwam gewoon netjes zoals aangesproken aan. De levertijd kan alleen wel een dag of 10 duren maar dat geven ze van te voren aan voordat je het betaalscherm krijgt.

Jullie zeggen dat de site legit is qua verzenden enzo. Maar zijn jullie 100% zeker dat de producten ook legit zijn?
Kan dan wel zijn dat ze het opsturen in doosje van het merk met papieren/echtheidscertificaat etc bij, maar heb je bv al eens je horloge grondig onderzocht, bv adhv websites en youtube filmpjes die aantonen hoe je een fake herkent?

Indien ik zeker was van de echtheid, kocht ik deze er meteen bij :)
http://watch2day.nl/vandaag/10901/tissot-t17-1-586-52-chronograph
Kost meestal rond de 300-350

Een slechte replica tieft na 3 dagen uit elkaar, een goede replica doet het net zo goed als de horloges die ze daar verkopen. En denk je niet dat ze dan al lang door de mand gevallen zouden zijn?? En die tissot is nice, dus kopen :)

Een slechte replica tieft na 3 dagen uit elkaar, een goede replica doet het net zo goed als de horloges die ze daar verkopen. En denk je niet dat ze dan al lang door de mand gevallen zouden zijn?? En die tissot is nice, dus kopen :)

Door de mand vallen dunno.
Stel dat 1% vd kopers ontdekt dat het fake is. Een klein aantal van die mensen dient dan ook klacht in en onderneemt stappen. Welk effect gaat dit hebben op de site?
Die mensen moeten bewijzen dat ze hem van die site hebben, dat ze een bepaald bedrag betaald hebben, dat het daadwerkelijk een replica is, dat de site effectief aangeeft dat het om 100% echte gaat enz...
Denk niet dat zoiets snel opgedoekt wordt.

Het is idd de prijs van een goede replica. Wil hem nu bestellen, maar dan wil ik wel de zekerheid dat het the real deal is.. :)

Edit: hoe zit het trouwens met die 'acties' ?
Die Tissot PRC200 loopt nog 4u staat er. Is dit effectief zo, en is die dan ook verdwenen, of kan het zijn dat deze morgen alweer aangeboden wordt?

.... Niet zo moeilijk doen man, en weet ik veel, ik werk er niet... Kans dat ie er overmorgen voor een tientje goedkoper opstaat, of ook niet...

Als je zeker wil zijn ga je naar een juwelier, die verkopen ook tissot

Ziet er allemaal wel vrij legit uit... Hoe zit het met betalingen van die site, kan je achteraf betalen of verzenden ze pas na betaling?

Door de mand vallen dunno.
Stel dat 1% vd kopers ontdekt dat het fake is. Een klein aantal van die mensen dient dan ook klacht in en onderneemt stappen. Welk effect gaat dit hebben op de site?
Die mensen moeten bewijzen dat ze hem van die site hebben, dat ze een bepaald bedrag betaald hebben, dat het daadwerkelijk een replica is, dat de site effectief aangeeft dat het om 100% echte gaat enz...
Denk niet dat zoiets snel opgedoekt wordt.

Het is idd de prijs van een goede replica. Wil hem nu bestellen, maar dan wil ik wel de zekerheid dat het the real deal is.. :)

Edit: hoe zit het trouwens met die 'acties' ?
Die Tissot PRC200 loopt nog 4u staat er. Is dit effectief zo, en is die dan ook verdwenen, of kan het zijn dat deze morgen alweer aangeboden wordt?

Die Tissot staat er al twee weken op ofzo.

Terug
Naar boven