YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Vacheron Constantin ˝Tour de l'Ile vind ik wel wat!
Shit nu ga ik twijfelen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vacheron Constantin ˝Tour de l'Ile vind ik wel wat!
Wat vindt DBB van het volgende horloge? Binnenkort te koop bij de bijenkorf voor 199eu tijdens de DDD.
Geen echt horlogemerk, gaat me ook niet perse om armani.. Maar ik vind de kleurencombinatie echt geweldig. Helaas heeft hij wel een rubberen bandje, die had ik liever van leer gezien.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Is limited edition (staat toch op de zijkant), heb het originele zakje nog en is 200% echt 
wat doet zo'n ding in goede staat = Voor hoeveel staat zo'n zelfde horloge, met alles in tact(dus zonder losgekomen wijzertje), tweedehands te koop?
Hoe kom jij er aan dan Ele? Lijkt me niet dat je zo'n ding op jouw leeftijd koopt?

Lijkt op een omega moonwatch maar dan niet mooi imo. En een bruin rubber bandje vind ik ook niet leuk. Ben zelf er niet zo'n fan van.
http://76.my/UserImages/Items/1111/19/khaixiny@16.jpg
Ik heb deze & was er héél tevreden van alleen is er een klein wijzertje losgekomen daarom draag ik m niet meer.
Ik ga m proberen te verkopen denk ik, als er geïnteresseerden zijn nieuw was ie 1950 en ik verkoop m voor 500. Vermaken zal wel niet zoveel kosten.Is limited edition (staat toch op de zijkant), heb het originele zakje nog en is 200% echt
In t echt ziet ie er wel mooier uit dan op dat foto'tje btw
Als je alleen een zakje bij je U-boat kreeg, dan is het geen echte.
Doosje enz kreeg ik er ook bij, ook zo'n kaartje dat lijkt op een creditcard met het nummer erop. Weet alleen niet meer waar t juist ligt. Tis een echt hoor dat is zeker.

[Link niet meer beschikbaar]strong fake bro
Komt deze, net als je ralph lauren hemdjes, uit china?

Ja inderdaad moonwatch maar ook veel weg van de Speedmaster MKII maar dan heel fout inderdaad.
Zelf ga ik binnekort ff een Datejust 2 halen, liefst een 116333 two tone met grijze plaat.
echt dat ding "porumt" zo lekker niet normaal gewoon, eerst was ik niet zo voor deze klok maar nu ik hem af en toe in het straatbeeld/in de stad irl zie ben ik om!!
[Link niet meer beschikbaar]