MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

mooie deal vandaag op watch 2 day!!

Wat vindt DBB van het volgende horloge? Binnenkort te koop bij de bijenkorf voor 199eu tijdens de DDD.
Geen echt horlogemerk, gaat me ook niet perse om armani.. Maar ik vind de kleurencombinatie echt geweldig. Helaas heeft hij wel een rubberen bandje, die had ik liever van leer gezien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat vindt DBB van het volgende horloge? Binnenkort te koop bij de bijenkorf voor 199eu tijdens de DDD.
Geen echt horlogemerk, gaat me ook niet perse om armani.. Maar ik vind de kleurencombinatie echt geweldig. Helaas heeft hij wel een rubberen bandje, die had ik liever van leer gezien.

Lijkt op een omega moonwatch maar dan niet mooi imo. En een bruin rubber bandje vind ik ook niet leuk. Ben zelf er niet zo'n fan van.

khaixiny@16.jpg

Ik heb deze & was er héél tevreden van alleen is er een klein wijzertje losgekomen daarom draag ik m niet meer.
Ik ga m proberen te verkopen denk ik, als er geïnteresseerden zijn nieuw was ie 1950 en ik verkoop m voor 500. Vermaken zal wel niet zoveel kosten. :p Is limited edition (staat toch op de zijkant), heb het originele zakje nog en is 200% echt :)

In t echt ziet ie er wel mooier uit dan op dat foto'tje btw

wat doet zo'n ding in goede(dus geen kapotte wijzer) staat dan?? Denk dat 'ie meer oplevert als je hem nog laat repareren. Wat een grote kroon trouwens zeg...

Wat bedoel je met 'wat doet zo'n ding dan in goede staat' & ja op die foto is de kroon overdreven groot in het echt is dat een beetje minder. De gemiddelde U-boat is natuurlijk altijd groot...

wat doet zo'n ding in goede staat = Voor hoeveel staat zo'n zelfde horloge, met alles in tact(dus zonder losgekomen wijzertje), tweedehands te koop?

wat doet zo'n ding in goede staat = Voor hoeveel staat zo'n zelfde horloge, met alles in tact(dus zonder losgekomen wijzertje), tweedehands te koop?

Geen idee, zal wel 1000 euro zijn. Heb even op marktplaats gekeken maar dat zijn allemaal replicas dus zou t zo niet kunnen zeggen.

Hoe kom jij er aan dan Ele? Lijkt me niet dat je zo'n ding op jouw leeftijd koopt?

Hoe kom jij er aan dan Ele? Lijkt me niet dat je zo'n ding op jouw leeftijd koopt?

Maat van me zijn opa is juwelier en gaf hem die U-Boat cadeau. Hij heeft t niet zo op horloges dus mocht ik m aan de helft van de prijs overkopen :)

& ja is idd nogsteeds prijzig maar wou echt al lang een U-boat. Had ervoor een diesel die erg op m'n u-boat lijkt maar dat vond ik toch maar niks. Heb ook al fossil & guess horloges gehad maar die kan je niet vergelijken met U-boat :D

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt op een omega moonwatch maar dan niet mooi imo. En een bruin rubber bandje vind ik ook niet leuk. Ben zelf er niet zo'n fan van.

Ja inderdaad moonwatch maar ook veel weg van de Speedmaster MKII maar dan heel fout inderdaad.

Zelf ga ik binnekort ff een Datejust 2 halen, liefst een 116333 two tone met grijze plaat.
echt dat ding "porumt" zo lekker niet normaal gewoon, eerst was ik niet zo voor deze klok maar nu ik hem af en toe in het straatbeeld/in de stad irl zie ben ik om!!

http://76.my/UserImages/Items/1111/19/khaixiny@16.jpg

Ik heb deze & was er héél tevreden van alleen is er een klein wijzertje losgekomen daarom draag ik m niet meer.
Ik ga m proberen te verkopen denk ik, als er geïnteresseerden zijn nieuw was ie 1950 en ik verkoop m voor 500. Vermaken zal wel niet zoveel kosten. :p Is limited edition (staat toch op de zijkant), heb het originele zakje nog en is 200% echt :)

In t echt ziet ie er wel mooier uit dan op dat foto'tje btw

Als je alleen een zakje bij je U-boat kreeg, dan is het geen echte.

:roflol: strong fake bro
Komt deze, net als je ralph lauren hemdjes, uit china?

Lol die certificaten leveren ze ook af bij fakes.
U-boat heeft zeer specifieke dozen/kisten. Deze maken ze ook al na, maar het zou al een betere indicatie geven wat betreft echt of nep.

Ja inderdaad moonwatch maar ook veel weg van de Speedmaster MKII maar dan heel fout inderdaad.

Zelf ga ik binnekort ff een Datejust 2 halen, liefst een 116333 two tone met grijze plaat.
echt dat ding "porumt" zo lekker niet normaal gewoon, eerst was ik niet zo voor deze klok maar nu ik hem af en toe in het straatbeeld/in de stad irl zie ben ik om!!

[Link niet meer beschikbaar]

Kan ik bij je komen werken el Hombre?

/verder wel dikke klok al ben ik meer van de leren bandjes, maar denk dat dit je wel zal staan als ik een beeld van jou indenk;)

Terug
Naar boven