AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

Dus niet teveel zorgen maken wat betreft de verlopende deal?
Morgen toch eens bekijken dan, zo een PRC200 voor 190 euro is echt niets... Kan je morgen tweedehands kwijtraken aan 300.

Durf niet te zeggen wanneer hij er niet meer op staat, maar hij staat er in ieder geval al wel een aardige tijd op.

Lol, tijdens mijn bestelling krijgt hij de status 'uitverkocht' :p
Wat een ripoff.
Hopelijk komt hij er effectief terug op...

• Topic Starter Topic Starter
Care to elaborate ?
ik heb best heel veel gezond verstand...

:roflol:
u serious ??

---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 21:17 ----------

Kan geen foto trekken die hem echt recht doet. In het echt lijkt hij ook wel kleiner dan op deze foto
2j1o3ud.jpg

Die heb ik ook gehad, geweldige klok!!

Het aflezen van de tijd is wel ff wennen maar voor de rest is dit echt een geweldig horloge dat als je het goed bekijkt veel meer waard is dan zijn retail of dagwaarde.

I totally love it! Rare is dat ik hem eerst (op de site, 2 maanden geleden) niks vond, tot ik hem eens om had
Was al paar weken zeker dat deze het hem ging worden. Gelukkig een ergens gevonden voor 20% korting, en heb er de rubberen strap (met titaniumsluiting) bijbesteld (en daar ook 20% korting op).

Mijn vader kwam mee vandaag, heeft lekker impulsief ook [Link niet meer beschikbaar] gekocht :D (voor naast zijn Breitling en Jeager LeCoultre)

Waarom weggedaan eigenlijk?

Ik geef niks uit aan wat u net post..
jullie zijn gewoon gek.

Not sure if troll

Als ik de enorme lading RC vliegtuigjes en andere crap van jou voorbij zie komen in een ander topic.. Moet je allemaal zelf weten natuurlijk, maar dan moet je andere niet voor gek verklaren wanneer zij een dure klok kopen.

Kan??

Kent bedoel je?

Afgaande van de achtbaan aan stemmingswisselingen die jij alleen al hier op het forum post weet ik genoeg.
Kunt ? ooow ook dat is mooi ;)
Not sure if troll

Als ik de enorme lading RC vliegtuigjes en andere crap van jou voorbij zie komen in een ander topic.. Moet je allemaal zelf weten natuurlijk, maar dan moet je andere niet voor gek verklaren wanneer zij een dure klok kopen.
Daar heeft U helemaal gelijk in, ik was ook niet serieus SORRY ! ;)

jullie zijn knettergek.

Flinke aanbiedingen @ Ibood:

[Link niet meer beschikbaar]

zit al een tijd te zoeken naar een nieuw horloge, misschien dat dit hem wordt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Vacheron Constantin ˝Tour de l'Ile vind ik wel wat!

Terug
Naar boven