AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

Klokkie gaat met dezelfde snelheid ook weer terug denk ik zo maar :)

Waar kun je wel zulke horloges kopen die niet duur zijn, tot 150 euro ongeveer..

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Wat zegt DBB hiervan ? Niet al te duur dingetje,150 kost die..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mehh, rosegoud/rosekleur is een beetje voor vrouwen.

would not buy.

goedkope horloges die er 'high end' willen uitzien (en daar dan meestal ook echt in falen) is een no go imo

150 euro fossil, dus al zeker geen mechanisch uurwerk en dan een 'balanswiel' ofzoiets willen laten zien...

Probeer Tissot en Edifice by Casio eens, redelijk betaalbaar en mooi ook wel.

Ik merk het al, een no go dus.. Na de zomer vakantie sparen voor een TW steel ofzo, deze ziet er wel vet uit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Probeer Tissot en Edifice by Casio eens, redelijk betaalbaar en mooi ook wel.

Zal daar morgen even naar kijken, nu lekker slaapie doen.

Slaaplekker allen ! xx

Voor het geld van een TW kan je veel mooier spul kopen man, als je je tijdens het sparen wat meer verdiept kom je daar wel achter.

In dit horloge zit volgens mij ook gewoon een asian unitas met wat versiering. Zou me er niet druk overmaken, denk dat je aardig wat jaartjes plezier kan hebben ermee. Denk trouwens niet dat er een Seagull unitas clone in zit, maar gezien de afwerking zal het een prima uurwerk zijn. Wel jammer van minneral glass, dat krast.

Ik ben niet heel goed thuis in chinese horloges. Maar goed de kwaliteit verschilt wel enorm. Met asian unitas wordt aangeduid dat de uurwerk een ETA clone is, verder weet je eigenlijk niets en er zijn dus per type eta uurwerk clones van verschillende chinese merken (Sea-Gull, Hangzhou, Liaoning, Shanghai). De kwaliteit loopt hier dus ook weer uiteen.

Daarnaast als een horloge van een willekeurig merk bijvoorbeeld een sea-gull uurwerk heeft wilt dat helemaal niet zeggen dat het dan ook inderdaad een goed horloge is. Zelfde geldt precies voor swiss. Je kan niet zo maar een swiss eta uurwerk in een willekeurig kast stoppen, wijzers op plakken en verwachten dat die meteen perfect loopt. Ja je hebt wel meestal garantie dat de kwaliteit van de uurwerk aan standaard voldoet. Verder moet deze nog helemaal getest en afgesteld worden natuurlijk. Dus in hoevere dan merk "Random" die een sea-gull uurwerk heeft aan kwaliteit controle, testen, onderhoud en afstellen heeft gedaan weet je niet omdat deze gewoon geen reputatie hebben zoals de uurwerken die ook door de bedrijf sea-gull helemaal in elkaar gezet worden.

Dus niet alleen de merk van de uurwerk is belangrijk (wat je trouwens bij chinees heel moeilijk ziet) maar ook wie het geheel uiteindelijk tot product heeft gebracht. Zo zie ik het plaatje

qua uiterlijk wel ja, qua uurwerk ed. moet je niet te veel verwachten, maar voor het geld prima. En er kan een ander bandje op;) Smaak is subjectief btw, dus als je dit niet mooi vind moet je het ook niet kopen he

qua uiterlijk wel ja, qua uurwerk ed. moet je niet te veel verwachten, maar voor het geld prima. En er kan een ander bandje op;) Smaak is subjectief btw, dus als je dit niet mooi vind moet je het ook niet kopen he

Zal er even goed naar kijken ! Is er een kans dat ze niet overkomen of niet ?

Wat een namaak rolex.

Sea Diver 300m een namaak rolex???

Die 'francis Drake' idd, maar die sea diver toch echt hoor...

Terug
Naar boven