vsral
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.226
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sea Diver 300m een namaak rolex
Die 'francis Drake' idd, maar die sea diver toch echt hoor...
Ik vind die seadiver toch net iets te veel weg hebben van een rolex submariner om origineel te zijn hoor.

Ik zou je nog iets langer orienteren als ik jou was man. In drie dagen 4 totaal verschillende horloges laten zien en zodra er iemand is die hem niet mooi vindt ga je gelijk voor iets heel anders.
Gewoon kopen wat je zelf mooi vindt, er zullen altijd mensen zijn die je horloge lelijk vinden
ga nu echt voor de laatste ! Of een variant erop. Deze http://www.ebay.com/itm/E1051-Parni...249407156?pt=Wristwatches&hash=item1c3b0720b4 even aankijken nog sws 1 vd 2submariners zijn duuurrrr![]()
Ik zit er ook aan te denken om een wannabe te kopen
Meistersinger hierboven is nice btw

Heb er in ieder geval geen last van. Heb vooral zwetende handen, is lastiger als je dan een metalen bandje hebt (vind ik). En met kunststoffen bandjes moet ik oppassen dat er geen latex in verwerkt zit, ben daar allergisch aan dusjahMooi klokje hoor ! Gaat leer alleen niet erg zweten ?

Ik ben misschien van plan om dit horloge te kopen. Het bevat radioactief waterstof, waardoor je ongeveer 12 jaar lang heel helder je display kan zien.
Wat vinden jullie ervan?
mehh, rosegoud/rosekleur is een beetje voor vrouwen.

Ik vind rosegoud soms heel gaaf, maar ik heb dan ook een redelijk verwijfde smaak in bepaalde dingen.
![]()
![]()
![]()
---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------
Fossil Coachman CH2891
als juh paupah bent niet neeBen ik wel met je eens, rosegoud kan best mooi zijn.
Die hublot horloges vind ik wel wat hebben, al zijn ze iets te opzichtig en niet te betalen.
[Link niet meer beschikbaar]