AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

Obris Morgan Branco niks voor jou?

Best goede reviews over te vinden (heel compleet geleverd, automaat, titanium, saphier, 200m waterdicht (geeft toch meer vertrouwen in bouwkwaliteit dan die 50m van diegene die jij post))

Ik zou je nog iets langer orienteren als ik jou was man. In drie dagen 4 totaal verschillende horloges laten zien en zodra er iemand is die hem niet mooi vindt ga je gelijk voor iets heel anders :roflol:.

Gewoon kopen wat je zelf mooi vindt, er zullen altijd mensen zijn die je horloge lelijk vinden

Heb dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wil dit:
DSC_0293s.jpg

Ik zou je nog iets langer orienteren als ik jou was man. In drie dagen 4 totaal verschillende horloges laten zien en zodra er iemand is die hem niet mooi vindt ga je gelijk voor iets heel anders :roflol:.

Gewoon kopen wat je zelf mooi vindt, er zullen altijd mensen zijn die je horloge lelijk vinden

Ja ik weet het :p ga nu echt voor de laatste ! Of een variant erop. Deze http://www.ebay.com/itm/E1051-Parni...249407156?pt=Wristwatches&hash=item1c3b0720b4 even aankijken nog sws 1 vd 2

Mooi klokje hoor ! Gaat leer alleen niet erg zweten ?
Heb er in ieder geval geen last van. Heb vooral zwetende handen, is lastiger als je dan een metalen bandje hebt (vind ik). En met kunststoffen bandjes moet ik oppassen dat er geen latex in verwerkt zit, ben daar allergisch aan dusjah :p

Ik ben misschien van plan om dit horloge te kopen. Het bevat radioactief waterstof, waardoor je ongeveer 12 jaar lang heel helder je display kan zien.

Wat vinden jullie ervan?

• Like
Waarderingen: YOGI
Is minder radioactief dan het spul dat ze vroeger gebruikten voor horloges (radium dacht ik). Het is zelfs zo zwak, dat het niet door de huid kan doordringen.

CH2891_main?$fossilResponsive_pdpdetail$.jpg

CH2891_1?$fossilResponsive_pdpdetail$.jpg

CH2891_2?$fossilResponsive_pdpdetail$.jpg

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Fossil Coachman CH2891

tritiumstaafjes zijn idd cool op horloges.

Ball watches gebruikt ze ook, Deep blue heeft ook modellen hiermee

Zou ook graag nog zo'n klokje willen voor erbij

Ik vind rosegoud soms heel gaaf, maar ik heb dan ook een redelijk verwijfde smaak in bepaalde dingen.

Ben ik wel met je eens, rosegoud kan best mooi zijn.
Die hublot horloges vind ik wel wat hebben, al zijn ze iets te opzichtig en niet te betalen.

Ik zoek een horloge voor rond de 50-70 euro, die wel bij elke outfit past.

Ik kan helaas vrij weinig vinden. Heb nu al twee jaar een zwarte Königswerk, maar die ziet er nu wat té kinderachtig uit.. Iemand suggesties? Heb wel redelijk brede polsen, rond de 22cm omtrek. Vele leren armbanden etc in winkels passen ook niet.

Thanks!

Terug
Naar boven