AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

Zag deze 2 vond ze wel vet ook niet duur ! 100 euro maar

13_0390009004200000_pro_flt_frt_01_1108_1528_244904.jpg

13_0390909005700000_pro_flt_frt_01_1108_1528_244910.jpg

k heb die ook alleen dan met andere kleur wijzers beastmode

lekker klokje

Iemand wel eens wat gekocht bij watch2day.nl?

Geloof niet dat je een origineel horloge kan kopen voor 49.95 die normaal gesproken bij de juwelier ligt voor 390€.

If it looks 2 good 2 be true, it probably is.

Is toch apart . Niet goed geld terug garantie en 2 jaar standaard garantie op uurwerk .

Iemand wel eens wat gekocht bij watch2day.nl?

Geloof niet dat je een origineel horloge kan kopen voor 49.95 die normaal gesproken bij de juwelier ligt voor 390€.
das omdat jij niet weet hoeveel winst een juwelier maakt op de verkoop van een horloge.
Hij moet personeel, huur winkel, electriciteit en belasting betalen en dan nog eens winst maken...
Een uurwerk die zij voor 300€ verkopen kopen ze zelf echt wel niet veel meer dan voor 50€ aan hoor

das omdat jij niet weet hoeveel winst een juwelier maakt op de verkoop van een horloge.
Hij moet personeel, huur winkel, electriciteit en belasting betalen en dan nog eens winst maken...
Een uurwerk die zij voor 300€ verkopen kopen ze zelf echt wel niet veel meer dan voor 50€ aan hoor

Haha ik snap dat er een marge op zit , maar dat er op een horloge van 350€ (consumentenprijs)300€ marge zit kan je mij echt niet wijs maken!

Ik denk dat het keiharde replica.s zijn met een mooi verhaal eronder.

Haha ik snap dat er een marge op zit , maar dat er op een horloge van 350€ (consumentenprijs)300€ marge zit kan je mij echt niet wijs maken!

Ik denk dat het keiharde replica.s zijn met een mooi verhaal eronder.
Haha nee man.. Die site is sowieso legit.

Ik kan wel 100 redenen bedenken waarom er een partij horloges voor de bodemprijs of zelfs onder de kostprijs verkocht moet worden

Volgens mij verkopen ze verouderde modellen met grote partijen in, daarom zijn ze zo goedkoop

Haha nee man.. Die site is sowieso legit.

Ik kan wel 100 redenen bedenken waarom er een partij horloges voor de bodemprijs of zelfs onder de kostprijs verkocht moet worden

Noem er is 10!?
Als er een mooie watch voorbij komt bestel ik um .
als het wat is laat ik het wel weten.

al veel matties van mij hebben daar besteld, nooit gezeik gehad

De AKRIBOS XXIV die ze nu op www.watch2day.nl verkopen vind ik er echt gaaf uit ! Jammer dat ik blut ben.. en geld nodig heb voor rijbewijs en vakantie :(

Ja ik weet het, dat heb ik zelfs niet haha. Die uitverkocht is toch wel de mooiste en anders de zwarte. Jammer dat hrt geld er niet is anders had ik hem gelijk besteld
op het internet ga je er altijd wel eentje vinden aan een schappelijke prijs, vind het ook wel een mooi model maar als ik alles moet kopen wat ik vet vind ben ik morgen ook blut. ;)

Terug
Naar boven