AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

Mooie klok Sheikh, Guess toch of niet?

Ik heb geen idee want ik heb m gekregen :o
Verder boeit t me niet echt
Toch bedankt!

Ja zoiets dacht ik al, probeerde je ook niet af te zeiken. Draag hem gewoon met plezier, 99,9% van de mensen ziet het toch niet. Breng hem alleen niet naar een chanel dealer als je er iets aan wilt laten doen, daar waarderen ze replica's niet echt.

Ja zoiets dacht ik al, probeerde je ook niet af te zeiken. Draag hem gewoon met plezier, 99,9% van de mensen ziet het toch niet. Breng hem alleen niet naar een chanel dealer als je er iets aan wilt laten doen, daar waarderen ze replica's niet echt.

Hahaha dat zou wel echt een toffe actie zijn...
Nee heb m nu een paar jaar en doet t prima dus vind het wel goed zo :)

Denk niet dat mineraal glas krasvrij is. Correct?

Saffier is dan weer stuk breekgevoelliger

En wat is kristal dan?

ok thx!

Saffier is dan weer stuk breekgevoelliger

Maar met minneral crystal ziet je horloge er na een tijdje gewoon verdoet uit omdat het vol met krassen zit.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Watch2day is gewoon legit.

Ballast zegt me niks, misschien el Hombre wel?

Vind de klok van vandaag op watch2day ook vet:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

53 mm vind ik persoonlijk echt geen stijl.

Kan geen wrist shot van dit horloge vinden, google heeft er 2 van amazon maar die zijn geshopt en het horloge is kleiner gemaakt. Hier is een wristie van een andere 52mm
PICT0076.jpg

img_1077.jpg

ml_image.1311391.jpg

Ik zou me schamen met zo'n wandklok om mijn arm.

heb die trend ook nooit begrepen :p
Heb zelf een 46mm, maar door berperkte lug to lug width en aflopende lugs lijkt hij minder klein.

Maar met minneral crystal ziet je horloge er na een tijdje gewoon verdoet uit omdat het vol met krassen zit.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

53 mm vind ik persoonlijk echt geen stijl.

Kan geen wrist shot van dit horloge vinden, google heeft er 2 van amazon maar die zijn geshopt en het horloge is kleiner gemaakt. Hier is een wristie van een andere 52mm
PICT0076.jpg

http://thehorologium.files.wordpress.com/2009/09/img_1077.jpg
ml_image.1311391.jpg

Ik zou me schamen met zo'n wandklok om mijn arm.

Damn, dat is echt gigantisch groot. Totaal niet stijlvol naar mijn mening.

Vind die Seiko nog wel wat hebben, maar liefst een maatje kleiner idd.

Heb je de bund er afgehaald?

ne

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

bund lijkt heel dik en lelijk op de foto maar in het echt is ie smaller en lijkt het wel chill

Ik wil graag bij deze een oproep doen. Voor de duidelijkheid, ik ben niet de verkopende partij, heb hier geen financieel gewin bij, ik ben namelijk 1 van de kopers!

Voor het watchuseek.com Russian Watch Forum heeft de firma Vostok Europe plannen om een limited versie te maken. Dit is dus geen homage aan 1 van de modellen van Vostok, maar een speciaal gecreerd model! Hiervan zullen er alleen minimaal 100 in de voorverkoop verkocht moeten worden, er worden er max 250 gemaakt. Dit betekend dus dat je dit horloge niet zomaar in het wild zult tegenkomen! De horloges zijn allemaal genummerd en er kan bij de koop een voorkeur gedaan worden welk nummer er op je horloge moeten komen (nummer 1 word uit de inzendingen gekozen).

Er behoeft vooraf geen aanbetaling gedaan te worden, omdat er nog niet zeker is dat er aan de minimale aantal word voldaan. De firma waar ze gekocht kunnen worden heb ik nu al aardig wat contact mee gehad en zijn zeer behulpzaam en duidelijk in communicatie.

Voor de duidelijkheid, deze actie is voor iedereen, niet alleen leden van het WUS forum.

Meer info is te vinden op http://www.russischeuhrenvostok.de/...604350.html&XTCsid=il9f8efkoh2dtfpkgkd7e8q7t5 .

Terug
Naar boven