FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Altijd van die klokjes van 'onbekende(re)' merken. En 1600 vragen voor een klokje met mineraalglas... Dat durven de duurste merken geeneens te doen
Ziet er ook redelijk kitscherig uit imo.
Iedereen die een 'goedkoper' horloge zoekt: google eens op verschillende micro brands (op forums): vostok, obris morgan etc.
Horloges van modemerken (diesel) etc kunnen voor hun geld (100 euro) goed genoeg zijn maar die micro brands bieden prijs/kwaliteit stuk meer denk ik.
Hmmm, interessant, noem er zo nog 'es enkele op aub. Dan ga ik eens googlen. :-)
Thanks
Grtz,
Diesel heeft af en toe leuke modellen voor max 100 euro.Ik zoek een horloge voor rond de 50-70 euro, die wel bij elke outfit past.
Ik kan helaas vrij weinig vinden. Heb nu al twee jaar een zwarte Königswerk, maar die ziet er nu wat té kinderachtig uit.. Iemand suggesties? Heb wel redelijk brede polsen, rond de 22cm omtrek. Vele leren armbanden etc in winkels passen ook niet.
Thanks!
Mijn Sub-ripoff van Parnis, €70,- :
Gekocht om te kijken hoe een 40mm staat op mijn pols, wilde in eerste instantie een Steinhart van 44mm, maar hieruit blijkt dat dit groot genoeg is..
Geen sub rip-off maar Rolex GMT Master 2, vind hem trouwens zeker niet verkeerd staan. Helaas wel een te smalle strap, denk dat met een kleine investering het een stuk beter kan worden. Kijk bijvoorbeeld eens naar een antraciet nato/zulu strap met de goede breedte.
Dit bijvoorbeeld, en vaak al te krijgen voor enkele tientjes.