XXL Nutrition

Sticky Show Your Watch

Dat kan zijn, maar was een vereiste voor degene die het horloge hebben meeontworpen. De ring meedraait met de tijd, tis een GMT horloge heh. Dus op wat voor tijd je die GMT wijzer ook insteld, de ring draait mee, je hebt uiteindelijk de tekst niet nodig om de tijd af te lezen in bv New York.

Leuke gimmick is dat de russische namen op de ring allemaal namen zijn van lanceerplatformen, telescopen en commandocentra die iets te maken hebben met de ruimtevaart.

Dbb'ers. Ik ben een noob als het aankomt op horloges, maar wil graag een horloge aanschaffen. Nou heb ik mijn oog op het merk 'Kiber' laten vallen. Heeft iemand ervaring met dit merk? Specifiek dit horloge vond ik tof: http://www.kibershop.nl/kiber-ode2no-9 . Verwachten jullie dat dit horloge een duurzame aankoop zal zijn?

Nice klokje Krimlo :) Zou er voor gaan kijken als ik jou was en als de garantievoorwaarden goed zijn waarom niet!

Altijd van die klokjes van 'onbekende(re)' merken. En 1600 vragen voor een klokje met mineraalglas... Dat durven de duurste merken geeneens te doen :o

Ziet er ook redelijk kitscherig uit imo.

Iedereen die een 'goedkoper' horloge zoekt: google eens op verschillende micro brands (op forums): vostok, obris morgan etc.
Horloges van modemerken (diesel) etc kunnen voor hun geld (100 euro) goed genoeg zijn maar die micro brands bieden prijs/kwaliteit stuk meer denk ik.

Ik heb zo'n theorama via groupon gekocht begin januari. Horloge van "1600 euro" wordt opgestuurd in een bubbelfolietje (Mijn TW Steel van 400 euro komt al in een mooi aluminium kistje en ligt om een kussentje) en weegt geen zak (goedkope materialen). Ik heb hem 25 minuten na openen van pakket terug gestuurd. NIET KOPEN!!!!

Altijd van die klokjes van 'onbekende(re)' merken. En 1600 vragen voor een klokje met mineraalglas... Dat durven de duurste merken geeneens te doen :o

Ziet er ook redelijk kitscherig uit imo.

Iedereen die een 'goedkoper' horloge zoekt: google eens op verschillende micro brands (op forums): vostok, obris morgan etc.
Horloges van modemerken (diesel) etc kunnen voor hun geld (100 euro) goed genoeg zijn maar die micro brands bieden prijs/kwaliteit stuk meer denk ik.

Hmmm, interessant, noem er zo nog 'es enkele op aub. Dan ga ik eens googlen. :-)

Thanks

Grtz,

Ik zoek een horloge voor rond de 50-70 euro, die wel bij elke outfit past.

Ik kan helaas vrij weinig vinden. Heb nu al twee jaar een zwarte Königswerk, maar die ziet er nu wat té kinderachtig uit.. Iemand suggesties? Heb wel redelijk brede polsen, rond de 22cm omtrek. Vele leren armbanden etc in winkels passen ook niet.

Thanks!
Diesel heeft af en toe leuke modellen voor max 100 euro.

Ik hou het voorlopig bij Seiko en Tissot.

Rondneuzend op het web, vond ik zelf nog een lijstje micro merken. Hieronder verstaan we dan wel dat het merk minstens 200 stuks per jaar produceerd, automatische uurwerken maakt, max USD1500 kost en tenminste 1 uurwerk in z'n collectie heeft dat tot op 200m diepte werkt:

1. Aquadive
2. Aquastar Aquastar
3. Artego
4. Armida
5. Bali Ha'i
6. Bathys
7. Benarus
8. Bernhardt
10. Boschett.
11. Corvus Bradley
12. Crepas
13. Dagaz
14. Deep Blue
15. Dievas
16. DWatch
17. Erkahund Roland Kemmner
18. Gerlach
19. H2O
20. Hager
21. Halios
22. Helenarou
23. Helson
24. Hexa
25. Irreantum
26. JS Iceland
27. Kazimon
28. Kaventsmann
29. Korsbek
30. Kremke
31. Limes
32. Magrette
33. Mk II
34. MoVas
35. NFW
36. Ocean7
37. Oliver s.
38. Orange
39. Orbis Morgan
40. ORCA
41. Orsa
42. Pita
43. Praetorian
44. Precista
45. Prometheus
46. Raven
47. RedSea
84. Rogue Warrior
49. SAS
50. Squale
51. Swiss Military
52. Tactico
53. UHR
54. VDB
55. Wilson
56. Yobokies
57. Zenton
58. Zixen

Heb ze zelf nog niet allemaal nagezien, dus mogelijks zitten er hier en daar nog foutjes in de lijst...

Grtz,
Ikke

Mijn Sub-ripoff van Parnis, €70,- :

fDNTwYf.jpg

Gekocht om te kijken hoe een 40mm staat op mijn pols, wilde in eerste instantie een Steinhart van 44mm, maar hieruit blijkt dat dit groot genoeg is..

Vreemde reden om een horloge te kopen :P

Ja die Steinhart was €450, maar geen zin om hem dan te kopen en dat het er vervolgens niet uitziet. Die Steinhart is alleen te bestellen in Duitsland en levertijd ongeveer 4 maanden. Dus denk doe eerst dit, wel beetje fake maar liever iets moois fake dan iets origineels en lelijk.

^ Vind het bandje eerlijk gezegd echt niet mooi staan, zeker niet bij dat uurwerk.

Mijn Sub-ripoff van Parnis, €70,- :

Gekocht om te kijken hoe een 40mm staat op mijn pols, wilde in eerste instantie een Steinhart van 44mm, maar hieruit blijkt dat dit groot genoeg is..

Geen sub rip-off maar Rolex GMT Master 2, vind hem trouwens zeker niet verkeerd staan. Helaas wel een te smalle strap, denk dat met een kleine investering het een stuk beter kan worden. Kijk bijvoorbeeld eens naar een antraciet nato/zulu strap met de goede breedte.

SANY1298c.jpg

Dit bijvoorbeeld, en vaak al te krijgen voor enkele tientjes.

Ja klopt wat betreft de breedte, al had ons James om zijn Rolex ook een te kleine strap(niet dat ik hem wil imiteren, maar detailtje):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had de nato's al gekocht voordat ik het horloge binnen had, slordigheidje. Heb ook een rood wit blauwe nato, wel leuk voor in de zomer, maar ook te klein. Zal die jij postte wel bestellen eerdaags.

Geen sub rip-off maar Rolex GMT Master 2, vind hem trouwens zeker niet verkeerd staan. Helaas wel een te smalle strap, denk dat met een kleine investering het een stuk beter kan worden. Kijk bijvoorbeeld eens naar een antraciet nato/zulu strap met de goede breedte.

Dit bijvoorbeeld, en vaak al te krijgen voor enkele tientjes.

gphwvaH.jpg

;)

Terug
Naar boven