Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

Ja laatst postte je een foto en haalde je er gelijk weer af..en de post van paar dagen terug pics zijn geweest.
weenie heb beetje gevoel of je gezocht wordt ofzo haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Hahaha Nee hoor dan zou ik toch niet hier op het internet zitten.

el, m'n batterij was leeg, nieuwe in laten zetten. Maar nu is hij niet meer waterdicht toch? Wel spatwaterdicht? Weet jij in hoeverre? (gaan om die TW Steel) En is anderhalf jaar niet snel voor een horlogebatterij?

Je hebt lithium en zilver oxide batterijen, laatste blijven langer goed en hebben een constanter voltage qua output. Zit ook prijsverschil tussen en zal me niks verbazen als er een cheap batterijtje in zit vanuit de fabriek Euphorea. Verder is 1,5 vrij kort. Mijn moeder doet er een jaar of drie mee(geen TW steel maar toch).

• #1.125
el, m'n batterij was leeg, nieuwe in laten zetten. Maar nu is hij niet meer waterdicht toch? Wel spatwaterdicht? Weet jij in hoeverre? (gaan om die TW Steel) En is anderhalf jaar niet snel voor een horlogebatterij?

Van batterij klokjes heb ik weinig verstand.
Als alle seals maar intact zijn en ze hem strak dichtdraaien moet het goed zijn.

Waterdichtheid moet je ff testen nadat hij open is geweest, is niet meer gegarandeerd. Persoonlijk zou ik me er met een TW steel niet zo'n zorgen over maken. Waarschijnlijk zit het wel goed en het is nou ook weer geen klok die je in de familie wilt houden als erfstuk.

Waterdichtheid moet je ff testen nadat hij open is geweest, is niet meer gegarandeerd. Persoonlijk zou ik me er met een TW steel niet zo'n zorgen over maken. Waarschijnlijk zit het wel goed en het is nou ook weer geen klok die je in de familie wilt houden als erfstuk.

Testen als in, in een bak met water gooien en kijken of hij het na een halfuur nog doet. Zo ja; waterdicht. Zo niet; niet waterdicht? :p

• #1.128
Testen als in, in een bak met water gooien en kijken of hij het na een halfuur nog doet. Zo ja; waterdicht. Zo niet; niet waterdicht? :p

Afpersen, heeft een goede juwelier met eigen atelier wel staan zo een machinetje

Over het algemeen als alle seals intact zijn dan hoef je je nergens zorgen over te maken, alleen je deksel is er ff af geweest, meer niet.
Er zat echt geen vacuüm in het klokje ofzo. alles is gewoon nog hetzelfde, behalve dat er een nieuw batterijtje in zit dan.
Heb je een snap back of een screw back op die TW ?

Afpersen, heeft een goede juwelier met eigen atelier wel staan zo een machinetje

Over het algemeen als alle seals intact zijn dan hoef je je nergens zorgen over te maken, alleen je deksel is er ff af geweest, meer niet.
Er zat echt geen vacuüm in het klokje ofzo. alles is gewoon nog hetzelfde, behalve dat er een nieuw batterijtje in zit dan.
Heb je een snap back of een screw back op die TW ?

Ik ga nooit met het horloge zwemmen of douchen ofzo, maar vond het wel handig om te weten in hoeverre hij nu nog waterdicht was.

Geen idee welke ik heb :o
Dit is de achterkant.
71GPETYzBPL._SL1500_.jpg

Weet iemand waar ik mooi seiko's kan aanschaffen? Wil er graag 1, budget maximaal 200,-

• #1.133
Graag gedaan, mail maar ff met hem zal je zien hij weet alles van Seiko.
Kan je gewoon per bank overmaken en stuurt hij het aangetekend naar je.

Ik ken hem niet maar heb een x wat besteld bij hem voor een kennis die een speciale Seiko duiker zocht.

Graag gedaan, mail maar ff met hem zal je zien hij weet alles van Seiko.
Kan je gewoon per bank overmaken en stuurt hij het aangetekend naar je.

Ik ken hem niet maar heb een x wat besteld bij hem voor een kennis die een speciale Seiko duiker zocht.

ja zal ik zeker doen, ziet er ook allemaal netjes uit. :thumbup:

Ik zou geen kinetic halen
is irritant als je tijd niet draagt

• #1.137
Ik ga nooit met het horloge zwemmen of douchen ofzo, maar vond het wel handig om te weten in hoeverre hij nu nog waterdicht was.

Geen idee welke ik heb :o
Dit is de achterkant.
71GPETYzBPL._SL1500_.jpg

Screwback, als ie goed dicht zit is er niks aan het handje.
Genoeg klokken van mij zijn open geweest en heb ik gewoon mee gezwommen in de zee.

Bij die Seiko verkoper is die klok van 349 echt een mooie. Goede prijs ook, heb er zelf 1 van maar 300 maar zou graag ook een andere kleur willen

Screwback, als ie goed dicht zit is er niks aan het handje.
Genoeg klokken van mij zijn open geweest en heb ik gewoon mee gezwommen in de zee.

Loop nu al een maand of 4/5 met dat kapotte bandje, secondelijm als tijdelijke oplossing houdt het bovenverwachting goed.

Terug
Naar boven