MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

100 euro? wat een naaierijen lol. Aanzetten is effe pielen met een klein scherp mesje.

Als dat plaatje jouw horloge is, zie je naast de kast bij het bandje zo'n stalen stukje zitten. Dat is een pennetje die je iets moet indrukken, dan valt 'ie uit zo'n inkeping en is 'ie los. Moet je wel lukken...

Loop nu al een maand of 4/5 met dat kapotte bandje, secondelijm als tijdelijke oplossing houdt het bovenverwachting goed.

Ik heb die TW680 ook, wel zilverkleurig. Toevallig zaterdag de batterij vervangen, werk achter de bar dus constant met mn handen in het water, niks aan de hand. Als je maar zorgt dat die zwarte pakking precies in het randje ligt voor je hem aandraait.

Ik heb die TW680 ook, wel zilverkleurig. Toevallig zaterdag de batterij vervangen, werk achter de bar dus constant met mn handen in het water, niks aan de hand. Als je maar zorgt dat die zwarte pakking precies in het randje ligt voor je hem aandraait.

Ah oke thanks. Aangezien ik het bij een juwelier heb laten doen vertrouw ik erop dat het goed zit. (Ook al wordt hij nauwelijks nat)

Betaal je er dan voor? 10?

Heb deze net binnen, zit lekker :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

- Super titanium
- Eco-drive
- Krasvrije saffierglas
- waterbestendig tot 100m
- werkt bij -10 graden t/m +60
Denk dat ie een tijdje mee zal gaan :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.150
Nice!!

mooie jap inderdaad!

Rolex Sea-Dweller, heb m al 6 jaar ofzo. Top ding, zwem ermee douche ermee echt een kwaliteits horloge en niet te patserig. Als ik m soms vergeet om te doen heb ik echt een kaal gevoel :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.153
Heerlijke klok dat!!
Dat "kale" gevoel ken ik :D

Wat is het verschil met de submariner?

Deze kan best diep onder water. Zal vast nog wel meer zijn.

Vind de onderste mooier.

Zit te twijfelen tussen de eerste of de tweede welke zouden jullie nemen?
Het is bedoeld om hem gewoon als vrijetijdshorloge te dragen
http://www.miniinthebox.com/nl/mannen-pu-analoge-quartz-horloge-zwart_p380965.html

http://www.miniinthebox.com/nl/mannen-sport-pc-quartz-horloge-met-zwart-lederen-band_p215036.html

(ik post de links maar want ik kan namelijk geen bijlage toevoegen)

Een Diesel rip-off en een Hublot rip-off. Wat een troep zal dat zijn :o

Terug
Naar boven