3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O verwar je met el Hombre.
Is de "fabriek" waar ie gemaakt is
Ja tegen iedereen zeggen dat ie echt is als mensen al weten wat t is![]()
Waar jij die Breitling gekocht? Mooie klokkie en band ook. Stats ervan?
Die ene persoon die weet wat een AP is en vraagt of ie echt is, tuurlijk niet.
Zie jij het vanaf een afstandje dan? Dat de kroon in 1 lijn met de pushers zit en dat t kristal reflecteerd.
Ik vroeg jou helemaal niks, lees maar terug.
Yep pushers in 1 lijn bij valjoux 7750.
Ap niet, kroon ligt lager.
Maar wat maakt het uit, voor mij never meer zo een klote klokkie, zelfs gratis niet.
Had hem gekocht omdat ik in 2004 (dit was wel nog de JLC basis die AP tot 2008 gebruikt heeft) er ook 1 gehad heb toen ze nog niet popie jopie waren, had die weer ingeruild en spijt van gehad dus in 2012 weer 1 terug gekocht, was leuk maar nooit meer voor mij.

Ik vroeg jou helemaal niks, lees maar terug.
Yep pushers in 1 lijn bij valjoux 7750.
Ap niet, kroon ligt lager.
Maar wat maakt het uit, voor mij never meer zo een klote klokkie, zelfs gratis niet.
Had hem gekocht omdat ik in 2004 (dit was wel nog de JLC basis die AP tot 2008 gebruikt heeft) er ook 1 gehad heb toen ze nog niet popie jopie waren, had die weer ingeruild en spijt van gehad dus in 2012 weer 1 terug gekocht, was leuk maar nooit meer voor mij.
Niet zo aangevallen doen jopie, heb het over in het echt
ik had je niet en nooit in dit topic gevraagd of ie echt was.waarom nooit meer ap dan?
Voor dat geld kan het toch nooit een slecht horloge zijn![]()
Ik zal ook nooit zeggen dat ie echt is. Bedoelde meer dat als iemand al weet wat een AP is en vraagt of ie echt is dat ik natuurlijk nee zeg.
Pics zijn al geweest, doe ik niet meer.
Paar Rolex nu, niks bijzonders meer.
En wat oudjes, dat draag ik op het moment liever.
Mocht ik een keer weer wat leuks commercieels pakken zal ik een foto posten.
Mag ik vragen waarom je altijd zo geheimzinnig doet ?

Sta op het punt om voor de eerste keer via chrono24.nl een horloge te kopen. Kan je er 100% op vertrouwen dat je je horloge ook echt geleverd krijgt? Gaat toch om een behoorlijk bedrag. Het horloge komt uit Italië.
Je mag vragen, dat staat vrij
Geheimzinnig doe ik niet, zeker niet "altijd", kijk maar naar mijn al mijn posts op dbb daar doe ik niet geheimzinnig ofzo.
---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------
bedoelde pics van jouw modellen, gewoon van internet dus (of wil je dat ook nie??)
Vaak dan. Maar hier komt de vraag, waarom doe je vaak geimzinnig ?
zoiets heb jij toch hombre:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
??