AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

Waar jij die Breitling gekocht? Mooie klokkie en band ook. Stats ervan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
O verwar je met el Hombre.

Is de "fabriek" waar ie gemaakt is

Mijne was 4 real amigo, maar ben hem weer kwijt inmiddels.

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

Ja tegen iedereen zeggen dat ie echt is als mensen al weten wat t is :roflol:

Ik zie het wel, bij mij ga je echt door de mand vallen als je ergens komt bluffen met je klok tegen mij.

Die ene persoon die weet wat een AP is en vraagt of ie echt is, tuurlijk niet.

Zie jij het vanaf een afstandje dan? Dat de kroon in 1 lijn met de pushers zit en dat t kristal reflecteerd.

• #1.105
Die ene persoon die weet wat een AP is en vraagt of ie echt is, tuurlijk niet.

Zie jij het vanaf een afstandje dan? Dat de kroon in 1 lijn met de pushers zit en dat t kristal reflecteerd.

Ik vroeg jou helemaal niks, lees maar terug.

Yep pushers in 1 lijn bij valjoux 7750.
Ap niet, kroon ligt lager.

Maar wat maakt het uit, voor mij never meer zo een klote klokkie, zelfs gratis niet.

Had hem gekocht omdat ik in 2004 (dit was wel nog de JLC basis die AP tot 2008 gebruikt heeft) er ook 1 gehad heb toen ze nog niet popie jopie waren, had die weer ingeruild en spijt van gehad dus in 2012 weer 1 terug gekocht, was leuk maar nooit meer voor mij.

Mooie klokkies allemaal hier, hoop dat ik mijne terug krijg als er meer bekent is over Siebel BV :o

Maar wat maakt het uit, voor mij never meer zo een klote klokkie, zelfs gratis niet.

Had hem gekocht omdat ik in 2004 (dit was wel nog de JLC basis die AP tot 2008 gebruikt heeft) er ook 1 gehad heb toen ze nog niet popie jopie waren, had die weer ingeruild en spijt van gehad dus in 2012 weer 1 terug gekocht, was leuk maar nooit meer voor mij.

waarom nooit meer ap dan?
Voor dat geld kan het toch nooit een slecht horloge zijn :P

Niet zo aangevallen doen jopie, heb het over in het echt

• #1.109
Niet zo aangevallen doen jopie, heb het over in het echt

Ik doe niet aangevallen amigo :) ik had je niet en nooit in dit topic gevraagd of ie echt was.
In het echt zou ik het ook niet doen, mensen moeten lekker zelf weten.
Heb het wel een keer gehad in een nachtcafe dat een gozer overduidelijk stoer met ze imitatie AP deed en zei me, Dit is de nieuwste AP.
Ik vroeg hem wat die van die van mij vond, die was niet echt volgens hem.
Prachtig, heb me kapot gelachen en die kerel die ik bij me had ook.

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

waarom nooit meer ap dan?
Voor dat geld kan het toch nooit een slecht horloge zijn :P

prachtige horloges, heb er drie gehad in totaal in me leven tot nu toe.

Mijn interesse gaat nu uit naar andere dingen die in een ander segment liggen, wat meer ingetogen zijn en wat minder opvallend.

Ik zal ook nooit zeggen dat ie echt is. Bedoelde meer dat als iemand al weet wat een AP is en vraagt of ie echt is dat ik natuurlijk nee zeg.

• #1.111
Ik zal ook nooit zeggen dat ie echt is. Bedoelde meer dat als iemand al weet wat een AP is en vraagt of ie echt is dat ik natuurlijk nee zeg.

Ik heb je nooit gevraagd of deze echt was toch.
Ja dat is het beste om er eerlijk over te zijn.
Niks mis met goede nep toch, zijn mensen die er van leven van die handel dus er is genoeg vraag naar.
Ik heb er niks mee en zou nooit met een nepper lopen, voelt gewoon niet goed voor mij.

Wat voor klokkies heb jij dan Hombre? (vergeef me dat ik niet het hele topic door wil spitten) <3
(pics van klokkies volstaan!;))

• #1.113
Pics zijn al geweest, doe ik niet meer.

Paar Rolex nu, niks bijzonders meer.
En wat oudjes, dat draag ik op het moment liever.
Mocht ik een keer weer wat leuks commercieels pakken zal ik een foto posten.

bedoelde pics van jouw modellen, gewoon van internet dus (of wil je dat ook nie??)

Sta op het punt om voor de eerste keer via chrono24.nl een horloge te kopen. Kan je er 100% op vertrouwen dat je je horloge ook echt geleverd krijgt? Gaat toch om een behoorlijk bedrag. Het horloge komt uit Italië.

Pics zijn al geweest, doe ik niet meer.

Paar Rolex nu, niks bijzonders meer.
En wat oudjes, dat draag ik op het moment liever.
Mocht ik een keer weer wat leuks commercieels pakken zal ik een foto posten.

Mag ik vragen waarom je altijd zo geheimzinnig doet ?

• #1.117
Mag ik vragen waarom je altijd zo geheimzinnig doet ?

Je mag vragen, dat staat vrij ;)

Geheimzinnig doe ik niet, zeker niet "altijd", kijk maar naar mijn al mijn posts op dbb daar doe ik niet geheimzinnig ofzo.

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Sta op het punt om voor de eerste keer via chrono24.nl een horloge te kopen. Kan je er 100% op vertrouwen dat je je horloge ook echt geleverd krijgt? Gaat toch om een behoorlijk bedrag. Het horloge komt uit Italië.

Wat ga je kopen dan? Mag ook in karma of PM.

Tja Italie is tricky qua post/verzenden maar 8 van de 10 krijg je wel waar je voor betaald hebt.
Italianen zijn wel echte horloge liefhebbers.
Dingen die ik van hun gekocht heb waren altijd tip top in orde en helemaal origineel.
Wat betreft verkopers in het algemeen op chrono, tja die gasten leven immers van deze handel dus echt flesjen is er niet bij want het schaadt je rep en dat is bad voor de biz.

zoiets heb jij toch hombre:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

??

Je mag vragen, dat staat vrij ;)

Geheimzinnig doe ik niet, zeker niet "altijd", kijk maar naar mijn al mijn posts op dbb daar doe ik niet geheimzinnig ofzo.

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Vaak dan. Maar hier komt de vraag, waarom doe je vaak geimzinnig ?

• #1.120
bedoelde pics van jouw modellen, gewoon van internet dus (of wil je dat ook nie??)

Nu alleen Submariner, GMT II en Daytona qua popie jopie klokkies.
Ook nog een zooitje dingen uit oude tijden gekocht de laaste tijd, zijn net zo veel of meer waard dan een lex maar stoere boyz die gangster denken te zijn en kickbox denken te doen vinden er niks aan dus valt niet op en is beter dus want ben te moe voor de dagelijkse staredowns.

Verder ouwe Breitlings en Tags uit de jaren 90 die ik toen gekocht had.

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Vaak dan. Maar hier komt de vraag, waarom doe je vaak geimzinnig ?

Hoe doe ik geheimzinnig dan?

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

zoiets heb jij toch hombre:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

??

Ja maar dan staal, Daytona die ik heb is wel staal/goud

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Als ik van de lente wat "nieuws" met een hoog Harde Plasser gehalte tegenkom pak ik het wel voor de fun en post ik het wel hier.

Terug
Naar boven